گزارش آگهی

معرفی جدیدترین دستگاه‌های صندوق فروشگاهی و بارکد اسکنر

صندوق فروشگاهی و بارکد اسکنر یکی از محصولات پرکاربرد در صنعت ریتیل است که با استفاده از آن فرآیند فروش تسهیل می‌شود. از صندوق فروشگاهی برای ثبت تمامی اطلاعات خرید و فروش روزانه، موجودی کالا و محاسبه سود و زیان استفاده می‌شود و بارکد اسکنر نیز دستگاهی است که به وسیله آن می‌توان اطلاعات بارکدها مانند قیمت محصول، تاریخ تولید و… را به دست آورد. این محصولات با برندهای مختلفی در بازار عرضه می‌شوند به همین جهت انتخاب بهترین برند این تجهیزات که کیفیت لازم را برای استفاده در طولانی مدت داشته باشد بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه به معرفی جدیدترین صندوق فروشگاهی و بارکد اسکنر می‌پردازیم و بهترین برند موجود آن را نیز معرفی می‌نماییم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بارکد اسکنرها همراه ما باشید.

خرید بارکد اسکنر

جدیدترین دستگاه صندوق فروشگاهی

جدیدترین صندوق‌ فروشگاهی‌های بازار ویژگی‌هایی چون صفحه نمایش لمسی برای کار آسان‌تر و سریع‌تر، پردازنده قدرتمند برای عملکرد بهتر، حافظه داخلی کافی برای نصب نرم افزارهای مورد نیاز و قابلیت اتصال به لوازم جانبی مانند نمایشگر دوم، نمایشگر  مشتری، کارتخوان مغناطیسی و… را داشته باشد.

یکی از برندهای بسیار خوب صندوق فروشگاهی برند HANASIS است که در نگاه اول طراحی مدرن و بسیار زیبایی دارد. صندوق‌های فروشگاهی این برند در چند مدل مانند HIT PLUS، ALBA، HIT RAPIDO و…تولید می‌شوند که در برخی از مشخصات فنی تفاوت دارند و با توجه به نیاز هر فروشگاه و رستورانی می‌توان یکی از این موارد را تهیه نمود. شرکت سیناپ نماینده رسمی و انحصاری برند کره‌ای هاناسیس در ایران است و شما می‌توانید مدل‌های مختلف آن را باگارانتی و خدمات پس از فروش از این شرکت تهیه نمایید.

صندوق فروشگاهی pos

برند میندئو؛ تولید کننده انواع بارکد اسکنر

اگر قصد خرید بارکد اسکنر را داشته باشید، بی‌شک یکی از انتخاب‌های بسیار خوب برند MINDEO است. این برند به صورت تخصصی به طراحی، توسعه و ساخت انواع بارکد اسکنر از جمله بارکدخوان‌های با سیم، بارکد خوان‌های بی‌‎سیم، بارکد اسکنر با تکنولوژی‌های لیزری و تصویری، اسکنر ثابت و… برای نیازهای مختلف اسکن در صنایع می‌پردازد. این شرکت بالاترین کیفیت را برای محصولات خود در نظر می‌گیرد و مزیت رقابتی آن نسبت به سایر تولید کنندگان قیمت مناسب محصولات آن است.

شرکت سیناپ وارد کننده رسمی بارکد اسکنرهای میندئو در ایران است و شما می‌توانید بارکد اسکنرهای این برند را با گارانتی و خدمات پس از فروش از این شرکت تهیه نمایید.

سیناپ

تهیه سایر تجهیزات فروشگاهی

تجهیزاتی که شرکت سیناپ عرضه می‌کند محدود به صندوق فروشگاهی و بارکد اسکنر نیست و شما عزیزان می‌توانید برای چاپ رسید مشتری از این شرکت دستگاه فیش پرینتر تهیه نمایید.

سبد محصولات سیناپ گسترده‌تر است و تجهیزاتی مانند موبایل کامپیوتر (هندهلد)، لیبل پرینتر، موبایل پرینتر، مانیتور صنعتی و تبلت صنعتی را نیز از این شرکت تهیه نمایید. علاوه بر این، سیناپ یکی از تامین کنندگان اصلی مواد مصرفی است و شما می‌توانید انواع لیبل و ریبون مورد نیاز خود را نیز از این شرکت تهیه نمایید.

صندوق فروشگاهی و بارکد اسکنر را از کجا تهیه کنیم؟

با توجه به این که صندوق فروشگاهی و بارکد اسکنر یکی از تجهیزات ضروری صنعت ریتیل است، انتخاب دستگاه متناسب با کارایی که از کیفیت لازم برخوردار باشد بسیار مهم است.

شرکت سیناپ با تجربه بیش از ده ساله خود و با وجود همکاری با بسیاری از کسب و کارها، تجربه کافی برای مشاوره و انتخاب صندوق فروشگاهی pos و بارکد اسکنر مورد نظر شما دارد.

خدمات پس از فروش حرفه‌ای و گارانتی ۳۶ ماهه صندوق فروشگاهی برند hanasis موجب می‌شود تا از خرید محصول باکیفیت و همچنین خدمات پس از فروش کارآمد اطمینان حاصل نمایید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا