گزارش آگهی

چگونه مستر کارت خود را شارژ کنیم؟

مزایای خرید مستر کارت قابل شارژ چیست

در سال‌های اخیر، خرید مستر کارت و مستر کارت لیر در میان ایرانی‌ها رایج شده است؛ چون به محدودیت‌ها و مشکلات خریدهای بین‌المللی، بازی و پرداخت‌های ارزی پایان می‌دهند و روش‌های مختلف و آسانی برای شارژ مستر کارت وجود دارد.

شما می‌توانید یک مستر کارت یا مستر کارت لیر قابل شارژ و مدام‌العمر خریداری کنید و به دفعات و براساس نیاز و خریدهای آن، این کارت را شارژ و استفاده کنید.

این روزها با پیشرفت فناری‌های پرداخت و سرویس‌های آنلاین، شما می‌توانید درخواست صدور آنی مستر کارت داشته و زیر یک ساعت آن را دریافت کنید. به علاوه، به صورت نامحدود مستر کارت خود را آنلاین شارژ کنید.

خرید مستر کارت قابل شارژ

مستر کارت چیست؟

همان‌طور که می‌دانید؛ ایرانی‌ها برای خرید از سایت‌های بین‌المللی، شارژ سرورهای بازی، استفاده از سرویس‌های آنلاین یا دانلود فیلم و بازی، نیاز به پرداخت‌های دلاری و کارت‌های اعتباری بین‌المللی دارند.

خرید مستر کارت و ویزا کارت، یکی از روش‌های دور زدن تحریم‌ها بر ضد کاربران ایرانی و برطرف کردن موانع خرید از سایت‌های بین‌المللی هستند.

مستر کارت یک شرکت فعال در حوزه پرداخت‌های الکترونیکی است و یکی از معروف‌ترین پلتفرم‌های تبادل مالی در کل جهان است.

مستر کارت انواع کارت‌های پرداخت الکترونیکی مانند کارت اعتباری و کارت دائمی، کارت دبیت، پیش پرداخت و … را ارائه می‌کند و ساده‌ترین روش برای مردم، کسب‌وکارها، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری برای تراکنش‌های مالی و خریدهای بین‌المللی است.

شما با خرید مستر کارت، صاحتب یک کارت پرداخت آنلاین برای سراسر جهان می‌شوید. تقریبا همه کشورها از مستر کارت پشتیبانی می‌کنند و اکثر بانک‌ها و موسسه‌های مالی نیز برای کار با آن، مشکلی ندارند.

شما می‌خواهید از سایت آمازون، ایبی یا هر سایت بین‌المللی دیگری خرید کنید؟ می‌خواهید عضو پریمیوم یوتیوب، تلگرام، نتفلیکس و سرویس‌های بازی شوید و باید هزینه‌ای دلاری پرداخت کنید؟ برای دانلود یک کتاب یا شرکت در یک دوره آنلاین، نیاز به کارت اعتباری بین‌المللی دارید؟ تمام این کارها را می‌توانید با یک مستر کارت و شارژ نامحدود انجام دهید.

استفاده از مستر کارت، روشی امن و کاملا قابل اعتماد برای خریدهای اینترنتی است ولی در عین حال، بسیار آسان و دارای مزایای بی‌شمار است.

خرید مستر کارت

مستر کارت لیر چیست؟

مستر کارت لیر یا مستر کارت ترکیه، امکان خرید لیر ترکیه را به شما می‌دهد تا بتوانید از سایت‌های ترکیه‌ای خرید اینترنتی داشته باشید.

در حالی که می‌توانید مستر کارت را از کشورهای مختلف تهیه کنید؛ یکی از بهترین کشورها برای ایرانیانی که می‌خواهند کارت اعتباری بین‌المللی داشته باشند؛ مستر کارت لیر ترکیه است.

شما با این کارت می‌توانید انواع خریدهای اینترنتی، پرداخت‌های درون برنامه‌ای، فعال سازی تلگرام پریموم، افتتاح حساب ارزی در بانک‌های ترکیه‌ای و … را بدون نیاز به اقامت در این کشور انجام دهید.

منظور از شارژ مسترکارت چیست؟

هنگامی که اقدام به خرید مستر کارت می‌کنید؛ یک اعتبار یا شارژ اولیه برای آن در نظر گرفته می‌شود.

گونه‌ای از مستر کارت‌ها بدون قابلیت شارژ یا دفعات شارژ محدود هستند ولی اگر از شرکتی مانند «فارس پریمیوم» مستر کارت لیر خود را خرید کنید؛ از قابلیت شارژ نامحدود برخوردار بوده و به سادگی می‌توانید هر دفعه به مقدار نیاز خود، کارت‌تان را شارژ کنید.

آسان‌ترین روش شارژ مستر کارت

به چند روش می‌توان مستر کارت خود را شارژ کرد:

آسان‌ترین روش شارژ مستر کارت

۱- کارت به کارت

در این روش، باید مبلغ شارژ کارت را به یک شماره کارت فرد یا شرکت واسط واریز کنید و منتظر بمانید تا مستر کارت شما شارژ شود.

۲- شارژ با استفاده از والت

افرادی که کیف پول مجازی دارند و با رمزارزها کار می‌کنند؛ از این روش استقبال می‌کنند.

۳- شارژ آنلاین و آنی

این روزها، ساده‌ترین و سریع‌ترین روش مستر کارت قابل شارژ است. شما وارد وب سایت یا پنل کاربری یا اپلیکیشن فروشنده مستر کارت می‌شوید و مبلغ شارژ را نوشته و پول را پرداخت می‌کنید.

چند ثانیه بعد، کارت شما شارژ شده و آماده استفاده است. در این روش، هر زمان نیاز به پرداخت الکترونیکی با مستر کارت داشتید و دیدید به اندازه کافی دلار یا لیر ندارد؛ می‌توانید اقدام به شارژ دوباره کنید و هیچ محدودیتی برای این کار وجود ندارد.

سوالات کاربران

آیا خرید مستر کارت قانونی است؟

هیچ مشکل قانونی برای خرید مستر کارت نیست. بهتر است از یک فروشنده معتبر و قابل اعتماد، مستر کارت خود را بخرید که بعدا برای شارژ و کارهای دیگر به مشکل برنخورید.

حداقل شارژ در هر دفعه چقدر است؟

بستگی به فروشنده مستر کارت دارد. در مستر کارت ترکیه حداقل ۳۰ لیر است.

هزینه هر بار شارژ این کارت‌ها چقدر است؟

هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

آیا با این مستر کارت می‌توان از هر وب سایتی در دنیا خرید کرد؟

امکان خرید از تمامی وب‌سایت‌های دنیا را دارید ولی امکان اتصال به پی‌پال را نخواهید داشت.

اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا