گزارش آگهی

بهترین فلش مموری های بازار در ۱۴۰۳؛ معرفی ۱۰ فلش برتر

فلش مموری ها از جمله گجت های کاربردی هستند که به صورت روزمره برای گوش دادن به پلی لیست منتخب مان در خودرو، جا به جایی فایل های PDF و پروژه های دانشگاه، مدرسه و… به آنها نیاز پیدا می کنیم. همین استمرار در استفاده از فلش ها سبب می شود هنگام خرید، به دنبال بهترین فلش مموری موجود در بازار باشیم تا با یک بار پرداخت هزینه برای سال های طولانی از آن استفاده کنیم. مطلب پیش رو به معرفی بهترین فلش مموری های بازار در سال های اخیر خواهد پرداخت، پس اگر به دنبال خرید فلش مموری هستید خواندن این مطلب را از دست ندهید.

معرفی بهترین فلش مموری های بازار ایران

با اینکه امروزه با پیشرفت تکنولوژی استفاده از فلش مموری ها کمی کمتر شده اما همچنان و در اغلب موارد بهترین گزینه برای حمل و جا به جایی بی دردسر فایل ها، ذخیره کردن آنها بر روی فلش مموری است. خرید فلش ارزان قیمت با آنکه وسوسه انگیز به نظر می رسد اما با داشتن معایبی نظیر سرعت پایین در انتقال اطلاعات، از کار افتادن ناگهانی و… در نهایت به صرفه نیست. به این منظور پس از بررسی ویژگی های چندی از فلش مموری های مطرح بازار و نیز بررسی نقد و نظرات کاربران، ۱۰ مورد از بهترین آنها را در ادامه معرفی و بررسی خواهیم کرد.

۱.فلش مموری سامسونگ مدل Fit Plus USB3.1

بهترین فلش مموری از نظر سرعت

به عنوان بهترین فلش ۲۰۲۴، یو اس بی درایو FitPlus از برند سامسونگ را به شما معرفی میکنیم. این فلش طراحی یکپارچه ای داشته و در ابعاد مینی برش خورده است که حمل و نقل آن را بسیار آسان می کند. لقب بهترین فلش مموری برای ضبط ماشین برازنده فیت پلاس است چون با طراحی مینیمالی که دارد با برخورد ناگهانی دست به آسانی از ضبط جدا نخواهد شد. فیت پلاس به عنوان بهترین فلش مموری بازار دارای رابط USB3.1 بوده و سرعت انتقال اطلاعات توسط آن بسیار بالا است. فیت پلاس همچنین در برابر آب، شوک، دما شدید، اثرات مغناطیسی و… مقاوم است، بنابراین می توانید در هر جایی آن را همراه خود داشته باشید.

۲.فلش مموری Lexar JumpDrive V400

اگر به دنبال خرید بهترین فلش مموری ۶۴ گیگ بازار هستید لکسار V400 را پیشنهاد می کنیم که البته علاوه بر ظرفیت ۶۴ گیگ در ظرفیت های ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت نیز موجود بوده و می توانید طبق نیاز خود یکی از این ظرفیت ها را برای خرید انتخاب کنید. رابط این فلش USB3.0 است و سرعت انتقال اطلاعات توسط آن ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه عنوان شده است، این یعنی صرفه جویی در زمان! این فلش همچنین امکان رمزگذاری ۲۵۶ بیتی AES را نیز ارائه می دهد که به کمک نرم افزار Lexar DataShield انجام می شود تا داده هایتان امن تر بمانند.

۳.فلش ۱۶ گیگ سن دیسک Sandisk Ultra Fit USB3.1

خرید بهترین فلش مموری برای ضبط ماشین یکی از چالش های همیشگی برای خیلی از کاربرانی است که طرفدار پر و پا قرص گوش دادن موزیک در خودرو هستند آن هم بدون دردسر متصل کردن کابل AUX و یا بلوتوث. برای این دسته از افراد یکی از بهترین فلش هایی که برای خرید پیشنهاد می شود مدل Ultra Fit از برند سن دیسک است که ظرفیت ۱۶ گیگابایتی آن برای ذخیره کردن یک لیست منتخب از موزیک های مورد علاقه کافی به نظر می رسد. علاوه بر طراحی زیبا و سهولت در استفاده از فلش ویژگی مثبت دیگر آن رابط نسل سوم یو اس بی است، بنابراین هنگام انتقال فایل موزیک هایی با حجم زیاد آنچنان معطل نخواهید شد.

۴.فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Flair CZ73 ظرفیت ۶۴ گیگابایت

برند سن دیسک حضور با سابقه ای در بازار جهانی دارد و خیلی از ما آن را با کارت حافظه های میکرو اس دی و فلش مموری هایش می شناسیم. فلشی که از این برند برای معرفی انتخاب شده CZ73 است که در ظرفیت های مختلف ۱۶ تا ۵۱۲ گیگ موجود می باشد. رابط بهترین فلش مموری سن دیسک یعنی Ultra Flair نسل سوم USB است و سرعت بالایی را هنگام انتقال اطلاعات ارائه می دهد. بدنه مقاوم آن از فلز ساخته شده و با طراحی ساده ای که دارد انتخاب اول افراد مینیمال پسند است.

۵.فلش مموری Silicon Power Blaze B10

بهترین فلش مموری از نظر کاربران

یکی دیگر از بهترین فلش مموری های بازار مدل Blaze B10 از برند سیلیکون پاور می باشد که طراحی خیره کننده آن اولین چیزی است که توجه تان را به خود جلب خواهد کرد. فلش SP در ساختار بدنه خود دارای جوهر حساس به حرارت است که با تلفیق شدن با الگوی تغییر رنگ خاصی که دارد جلوه بصری جذابی را ارائه می دهد. این فلش در ظرفیت های ۸ تا ۲۵۶ گیگ طراحی شده و رابط اتصال آن USB 3.2 Gen 1 است. مانند اغلب بهترین فلش ها این سری نیز دارای نرم افزار اختصاصی به نام SP Widget است تا پشتیبان گیری و رمزگذاری فایل های مهم را با آسودگی خاطر بیشتری انجام دهید.

۶.فلش ۳۲ گیگ اچ پی HP X796W USB3.1

فلش مموری ۳۲ گیگ اچ پی با مدل X796W از جمله فلش های این برند است که با بدنه فلزی ساخته شده است. رابط این فلش از نوع USB3.1 می باشد و سرعت مناسبی را هنگام انتقال اطلاعات ارائه می دهد. طراحی این فلش مموری اچ پی به صورت کشویی است و به این شکل از رابط آن محافظت به عمل می آید. این نوع از طراحی به طور خاص برای افرادی که با گم کردن همیشگی درب فلش مشکل دارند مزیت محسوب می شود. همچنین ابعاد بزرگ فلش پیدا کردن آن را در بین یک کشو شلوغ یا کوله پشتی که پر از وسیله های مختلف است آسان می کند.

۷.فلش مموری ۵۱۲ گیگ سن دیسک مدل Ultra Dual Drive Luxe OTG

برند محبوب سن دیسک فلشی با ظرفیت ۵۱۲ گیگ دارد که با مدل Ultra Dual Drive Luxe شناخته می شود. این فلش ۵۱۲ گیگ با طراحی دو طرفه ای که دارد کاربر را از خرید تبدیل OTG بی نیاز می کند. استفاده از متریال فلزی در ساخت بدنه فلش علاوه بر آنکه به آن ظاهر لوکسی بخشیده سبب تبادل دمایی نیز خواهد شد و از داغ شدن بیش از حد بدنه فلش جلوگیری می کند. علاوه بر آن یک رابط این فلش از نوع تایپ سی و رابط دیگر آن USB 3.2 است که در نهایت با سرعت انتقال ۱۵۰ مگابایت بر ثانیه در مدت زمان کمی داده های ظرفیت بالا را انتقال می دهد.

۸.فلش ۱۲۸ گیگ پی ان وای PNY Attache 4

بهترین فلش مموری گاهی می تواند از برندهای جدیدتر بازار هم انتخاب شود و این انتخاب فقط یک امر سلیقه ای نیست و رضایت مخاطبان نشان دهنده آن است. فلش هشتم لیست مدل Attache 4 از برند پی ان وای است و ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی آن در ماه های اخیر مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. این فلش دارای رابط USB2.0 می باشد و با اینکه سرعت انتقال داده توسط آن متوسط است اما با توجه به قیمت مناسبی که دارد می توان از این فاکتور چشم پوشی کرد.

۹.فلش مموری ای دیتا مدل DashDrive UV150

طبق نظر خیلی از کاربران DashDrive UV150 بهترین فلش مموری ای دیتا می باشد که به رابط پرسرعت USB3.2 Gen 1 برای متصل شدن به دستگاه ها و جا به جایی سریع اطلاعات مجهز می باشد. این درایو خوش ساخت طراحی کلاسیکی دارد که یادآور فلش مموری های قدیمی است اما در باطن با داشتن ویژگی هایی اعم از سرعت خواندن اطلاعات تا ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه، امکان پشتیبان گیری از داده ها با وجود نرم افزار اختصاصی Backup ToGo و کیفیت ساخت بالا اثبات می کند که در عمل واقعا بهترین است.

۱۰.فلش ۱۲۸ گیگ تیم گروپ Team Group C175

بهترین فلش مموری ایران

بهترین فلش مموری ۱۲۸ گیگ بازار از برند تیم گروپ مدل C175 است که رابط آن از نوع USB 3.2 Gen1 بوده و با سرعت بالایی که در انتقال داده ها دارد بهترین گزینه برای افرادی است که مجبور به جا به جایی دائم اطلاعات از فلش به سیستم یا لپ تاپ خود هستند. با لمس بدنه فلش TeamGroup متوجه طراحی با کیفیت آن خواهید شد و ظاهر شیک و رنگ مشکی آن به گونه ای است که نظر افراد سخت پسند را هم به خود جلب می کند. ضمنا این مدل در ظرفیت های دیگری نظیر ۱۶ و ۵۱۲ گیگ هم عرضه شده و می توانید به تناسب حجمی که نیاز دارید آنها را تهیه نمایید.

نتیجه گیری

در معرفی بهترین فلش مموری های بازار لیستی از ۱۰ درایو شناخته شده را جمع آوری نموده ایم که برندهای مطرح دنیا نظیر سامسونگ، ای دیتا، اچ پی، سن دیسک و… را شامل می شد. همچنین برای راهنمایی بهتر به معرفی کردن برند و مدل آنها بسنده نکرده و ویژگی های اصلی آنها را بررسی کردیم. امیدواریم با توجه به سطح نیاز خود بتوانید از این لیست مدلی را برای خرید انتخاب کنید. در آخر خوشحال خواهیم شد اگر مدل مطرح دیگری را می شناسید و تجربه استفاده از آن را دارید در بخش کامنت ها آن را به ما و سایر خوانندگان معرفی کنید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا