فناوریوای‌فای

یک شاهکار ۲ در ۱: لینک‌سیس یک مودم ۵G با وای‌فای ۶ معرفی کرد

شرکت لینک‌سیس در نمایشگاه CES امسال از یک دستگاه فوق‌العاده رونمایی کرد.

یک مودم ۵G داخلی که به وای‌فای ۶ مجهز است. یعنی داشتن هر دو استاندارد جدید شبکه‌های موبایل و بی‌سیم که می‌تواند نهایت آرزو و رویای یک کاربر خانگی باشد.

شرکت لینک‌سیس به مناسبت شروع سال نو میلادی، مجموعه‌ای از محصولات ۵G و وای‌فای ۶ خود را در نمایشگاه CES 2020 به نمایش گذاشته است. مودم‌های ۵G خارجی، داخلی، هات‌اسپات ۵G و روترهای وای‌فای ۶ جدید این شرکت معرفی شدند.

اما در میان این محصولات، مودم Velop 5G Mesh Gateway بیشتر جلب توجه کرده است چون یک مودم ۵G با ارتباطات بی‌سیم وای‌فای ۶ است. دستگاهی که هم یک مودم برای اتصال به شبکه‌های ۵G و دریافت اینترنت با آخرین سرعت ممکن در جهان است و هم یک روتر وای‌فای ۶ برای ارسال اطلاعات با سرعت‌های بالا است.

در نتیجه، مودم Velop 5G Mesh Gateway اجازه می‌دهد اطلاعات و اینترنت را از شبکه‌های موبایل دریافت و در خانه، محل کار و اتاق‌های مختلف در اختیار دستگاه‌های بی‌سیم قرار دهید.

این مودم از سیستم‌های مش وای‌فای نیز پشتیبانی می‌کند تا به راحتی بتوان یک خانه بزرگ چند صد متری را زیر پوشش وای‌فای برد. این مودم با تمام سیستم‌های Velop لینک‌سیس کار می‌کند و می‌تواند به آن‌ها متصل شود.

مودم‌های جدید لینک‌سیس با شبکه‌های ۵G امریکا و از جمله شبکه‌های مبتنی بر امواج میلی‌متری سازگاری دارند و می‌توانند با اتصال‌های کابلی، سرعتی نزدیک به ۱۰ گیگابیت بر ثانیه روی شبکه داشته باشند.

هنوز قیمت و زمان عرضه محصولات ۵G لینک‌سیس اعلام نشده است. 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام, لطفا یه مقاله کامل راجیه ایرنتنت ftth و vdsl تو ایران بنویسد , ار قیمت طرح های تا مساِیل فنی و مودم ها و مراحل گرفتن این اینترنت تو ایران . هیچ منبع مشخصی نیست تو این رابطه تو نت فارسی و باید با ادمای مختلف و کارمندای مخابرات راجبش صحبت کنیم.

    1. سلام دوست عزیز
      روی سایت شبکه‌چی چند مطلب پیرامون این موضوع‌ها نوشتیم ولی واقعیت این است که به عمد سرویس‌دهنده‌ها فضا را گل‌آلود کردند تا آگاهی نباشد و مردم در سردرگمی بمانند تا بتوانند سرویس‌ها را گران‌تر همراه با مودم و هزینه نصب و اشتراک‌های فقط یک ساله و سرعت‌های پایین‌تر از استاندارد و قراردادها بفروشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا