فناوری

اولین روترهای ایسوس با طراحی گاندام عرضه شدند (گالری عکس)

ایسوس و Gundam طی یک همکاری از دو روتر Gundam RT-AX82U و RT-AX86U رونمایی کردند.

از نظر فنی و تکنیکالی این دو روتر مشابه روترهای اصلی ایسوس هستند که پیش‌تر معرفی شدند و فقط در طراحی آن‌ها از کارکتر گاندام الهام‌گیری شده است و علاقه‌مندان به این شخصیت می‌توانند این روترها را خریداری کنند.

روتر ASUS x Gundam RT-AX82U یک روتر وای‌فای ۶ در کلاس AX5400 است که سرعتی ۵۷۴ مگابیت در فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و سرعت ۴۸۰۴ مگابیت در فرکانس ۵ گیگاهرتز به نمایش می‌گذارد.

روتر بعدی به نام ASUS x Gundam RT-AX86U باز هم یک روتر وای‌فای ۶ در کلاس AX5700 است که سرعت ۸۶۱ مگابیت روی باندهای ۲.۴ گیگاهرتز و سرعت ۴۸۰۴ مگابیت روی باندهای ۵ گیگاهرتز دارد.

هر دو روتر با قابلیت‌ها و ویژگی‌های گیمینگی مانند درگاه‌های مخصوص بازی، کلید یک بار قابل فشار QoS برای اولویت‌دهی به ترافیک و دستگاه‌های گیمینگ و پشتیبانی از DFS (سرنام dynamic frequency selection) عرضه می‌شوند.

هر دو روتر به صورت محدود تولید و عرضه می‌شوند. روتر ASUS x Gundam RT-AX82U با قیمت ۳۸۹ دلار سنگاپور و روتر RT-AX86U با قیمت ۴۶۹ دلار سنگاپور به مشتریان عرضه می‌شوند.

ایسوس در سال گذشته از مجموعه محصولاتی شامل مادربورد، مانیتور، هدفون، صفحه‌کلید و ماوس با طراحی گاندام رونمایی کرده بود و اکنون روترهای این سبک را به آن‌ها افزوده است. همه این محصولات از ماه فوریه امسال برای خرید آماده هستند.

برای خرید محصولات ایسوس با طراحی گاندام می‌توانید به این صفحه سایت ایسوس مراجعه کنید. تصاویر بیشتری از این روترهای زیبا ببینیم:


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا