فناوریگالری عکس

دوست داشتید این روتر و دیگر تجهیزات شبیه حیوانات را بخرید؟

شاید مودم و روتر یا تجهیزات خانه هوشمند به اشکال مختلف و جذابی دیده باشید ولی بعید است چنین دستگاه‌هایی را به شکل حیوانات مختلف در بازار پیدا کنید.

شرکت S2VICTOR برای تغییر ذائقه بازار اقدام به طراحی مجموعه‌ای از تجهیزات خانگی به شکل حیوانات مختلف کرده است. جدیدترین مجموعه از این سری به نام Animal Land شامل یک روتر زرافه‌ای، معطرکننده هوای نهنگی و بلندگوی خانگی لاک‌پشتی است.

این تجهیزات اینترنت اشیا می‌توانند از طریق فناوری‌های خانه هوشمند به یکدیگر وصل شوند یا به طور جداگانه و به همراه یک اپلیکیشن مدیریت از راه دور به کار روند.

هدف از طراحی مجموعه Animal Land، نمایش چرخه زندگی در طبیعت است و آشنایی بیشتر با حیوانات است. به علاوه اینکه طراحی بسیار زیبا و جذاب این محصولات، برای دکوراسیون، تزئین خانه و طراحی‌های داخلی بسیار مناسب‌تر از روترها یا تجهیزات IoT معمولی است.

روتر به شکل یک زرافه زرد رنگ طراحی شده است. آنتن روتر همان گردن دراز زرافه است که روی آن علامت آنتن‌دهی نیز دیده می‌شود. در این روتر شاهد استفاده از سنسورهای حرکتی و تشخیص صدا هم هستیم تا کاربران خانه بتوانند نیازهای خود را برآورده کنند.

در بخش دمی زرافه شاهد کلید پاور یا روشن/خاموش روتر هستیم و در پایین بدنه یا بخش پای زرافه نیز چراغ‌های LED دیده می‌شود.

معطرکننده هوا به شکل نهنگ این مجموعه، ضمن اینکه می‌تواند رایحه‌های بسیار خوش بویی در هوا منتشر کند؛ از فناوری‌های هوشمند ویژه‌ای برخوردار است. این دستگاه می‌تواند رطوبت و کیفیت هوای را اندازه‌گیری کرده و اطلاعات بسیار مفیدی برای سکونت در خانه ارائه می‌دهد.

بلندگوی به شکل لاک‌پشت این مجموعه نیز زمان پاسخ‌گویی بسیار خوبی دارد و به سنسور تشخیص صدا و فناوری‌های هوشمند خانه مجهز است.

واقعا این مجموعه اینترنت اشیاه بسیار زیبا و خلاقانه است. با هم در زیر تصاویر بیشتری از آن‌ها را می‌بینیم:


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا