فناوری

اولین تبلت‌های لنوو با مودم ۵G داخلی معرفی شدند

تبلت‌های فایوجی Tab P12 Pro 5G و Tab P11 5G همیشه شما را آنلاین نگه می‌دارند

لنوو دو تبلت پرچم‌دار جدید به نام‌های Tab P12 Pro 5G و Tab P11 5G معرفی کرد.

تبلت قوی‌تر «تب P12 پرو» از نمایشگر اولد با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی سود می‌برد و مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۷۰ است. تبلت میان رده «تب P11» به پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۷۵۰G مجهز شده است.

تبلت لنوو Tab P12 Pro 5G از یک نمایشگر ۱۲.۶ اینچی آمولد با رزولوشن ۲۵۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی سود می‌برد و دارای روشنایی ۶۰۰ نیت، فرمت +HDR10، فناوری دالبی ویژن و نسبت صفحه به بدنه ۸۹ درصد است.

Lenovo Pad P12 Pro 5G

پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ با ۶ و ۸ گیگابایت رم LPDDR5 عرضه می‌شوند و از فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت داخلی سود می‌برند. البته، این تبلت از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی هم بهره می‌برد.

یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو و دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسل در بدنه پشتی دارد و روی کلید پاور آن یک اسکنر اثر انگشت ادغام شده دارد. یک باتری ۱۰۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژر سریع ۴۵ وات و درگاه USB-C از دیگر مشخصات تبلت تب پی ۱۲ پرو است.

Lenovo Pad P12 Pro 5G

در جعبه این تبلت یک قلم استایلوس Precision Pen 3 قرار داده شده است و با وای‌فای ۶، بلوتوث، جی‌پی‌اس و Miracast وارد بازار می‌شود.

تبلت Tab P12 Pro 5G اولین تبلت لنوو با مودم ۵G داخلی است و اجازه می‌دهد کاربران در همه کجا به سریع‌ترین اینترنت موبایل وصل شوند و همیشه آنلاین باشند.

دیگر تبلت ۵G لنوو به نام Tab P11 5G مشخصات پایین‌تری نسبت به مدل Tab P12 Pro 5G دارد. صفحه‌نمایش IPS LCD اندازه ۱۱ اینچ با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۶۶۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی تصویر ۶۰ هرتزی، پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G و ۶ گیگابایت رم/۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی یا ۸ گیگابایت رم/۲۵۶ گیگابایت فضای داخلی از مشخصات این تبلت هستند.

Lenovo Pad P11 5G

تبلت Tab P12 Pro 5G با نسخه وای‌فای به قیمت ۶۰۹ دلار در بازار ایالات متحده عرضه می‌شود و نسخه ۵G در اروپا، خاورمیانه و آسیا عرضه می‌شود که در اروپا قمیتی ۸۹۹ یورو دارد.

تبلت Tab P11 5G نیز در اروپا قیمتی ۴۹۹ یورویی دارد و تقریبا از ماه اکتبر وارد بازارهای مختلف می‌شود.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا