فناوری

ایسوس یک روتر گیمینگ وای‌فای ۶ دیگر معرفی کرد: بی‌وقفه بازی کنید و متوقف نشوید

روتر ایسوس ROG Rapture GT-AX6000

جدیدترین روتر گیمینگ ایسوس از برند ROG به نام ROG Rapture GT-AX6000 از وای‌فای ۶ و MIMO 4×4 با سرعت ۶ هزار مگابیت برخوردار است و می‌تواند برای گیمرهای خانگی یک گزینه ایده‌آل باشد.

این روتر گیمینگ دو بانده، سرعت اسمی ۱۱۴۸ مگابیت روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و سرعت اسمی ۴۸۰۴ مگابیت روی فرکانس ۶ گیگاهرتز به دست می‌دهد و از پهنای‌باند ۱۶۰ مگاهرتز روی فرکانس ۵ گیگاهرتز به همراه فناوری MU-MIMO و OFDMA برخوردار است.

ایسوس می‌گوید روی این روتر گیمینگ ROG از آخرین نسل پردازنده‌های ۶۴ بیتی ۴ هسته‌ای برودکام با فرکانس ۲ گیگاهرتز استفاده کرده است و دارای دو درگاه ۲.۵ گیگابیت اترنت با پشتیبانی از اگریگیت لینک و لود بالانسینگ هستند تا یک انعطاف‌پذیری کامل برای استفاده از اتصالات اینترنت فراهم کنند.

روتر گیمینگ ایسوس

در روتر ROG Rapture GT-AX6000 سه سطح شتاب‌دهنده برای بهبود ترافیک دستگاه‌های گیمینگ استفاده شده است که می‌توانند ترافیک ورودی از پی‌سی یا هر سرور گیمینگ دیگر را شناسایی و به طور خودکار اولویت‌بندی کنند.

از دو درگاه اترنت شبکه ۲.۵ گیگابیت این روتر، یک درگاه LAN و درگاه دیگر LAN/WAN است. درگاه WAN می‌تواند با یک درگاه ۱ گیگابیت لن ترکیب شود تا یک درگاه ۳.۵ گیگابیت بر ثانیه WAN بسازد که برای هر سرعت اینترنت امروزی کافی به نظر می‌رسد.

روتر گیمینگ ایسوس

این اینترنت می‌تواند از طریق وای‌فای ۶ یا درگاه شبکه LAN با دستگاه‌های دیگر به اشتراک گذاشته شود. کاربران می‌توانند دو درگاه LAN یک گیگابیت را با هم ترکیب کنند تا به یک اتصال ۲ گیگابیت LAN دسترسی داشته باشند.

این روتر ایسوس از ۴ آنتن خارجی به همراه ۱ گیگابایت رم و ۲۵۶ مگابیت فضای ذخیره‌سازی فلش سود می‌برد و در مجموع دارای ۴ درگاه شبکه اترنت LAN و ۲ درگاه RJ45 با سرعت ۲.۵ گیگابیت است. همین‌طور، یک درگاه USB 3.2 Gen 1 و یک درگاه USB 2.0 به همراه کلید WPS، کلید پاور، کلید ریست و کلید کنترل چراغ‌های LED دارد.

روتر گیمینگ ایسوس

جدیدترین روتر گیمینگ ایسوس از فناوری AiMesh پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در شبکه‌های مش وای فای به کار گرفته شود. از فناوری OpenNAT با پروفایل Game Profile پشتیبانی می‌کند و مانند سایر روترهای رده بالای ایسوس به ابزارهایی مانند AiProtection و Router Security Assessment و Malicious site blocking و Two-Way IPS و Parental Control مجهز است.

ایسوس هنوز قیمت یا زمان دقیق عرضه این روتر گیمینگ وای‌فای ۶ را اعلام نکرده است.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا