گجت

با فشردن یک کلید عکس‌های روی اسمارت‌فون‌تان را چاپ کنید

پرینتر عکس جدید کداک می‌خواهد مشکلات پرینترهای همراه فلی بازار را رفع کند. این پرینتر هم می‌تواند خیلی سریع و با وای‌فای عکس‌های روی اسمارت‌فون را پرینت بگیرد و هم برای اولین بار در دنیا؛ عکس‌هایی با اندازه بزرگ چاپ می‌کند. 

پرینترهای همراهی که برای چاپ فوری عکس‌های اسمارت‌فون‌ها یا دوربین‌ها در بازار هستند؛ معمولا عکس‌ها را در اندازه کوچک دو اینچی چاپ می‌کنند. به علاوه، برای چاپ عکس‌ها باید از حافظه فلش و کارت حافظه استفاده کرد یا با استفاده از کابل اسمارت‌فون را به پرینتر متصل کرد. 

کداک یک دستگاه پرینتر جدید به نام Kodak Dock & Wi-Fi Photo روی سایت آمازون شروع به فروش کرده است که دو مشکل بالا را رفع می‌کند. این پرینتر یک داک وای‌فای دارد که با قرار دادن گوشی تلفن همراه روی آن و فشردن یک کلیک می‌توانید عکس‌هایی در اندازه بزرگ ۶ در ۴ اینچ چاپ کنید. 

نحوه کار این پرینتر به این صورت است که عکس موردنظرتان برای چاپ را انتخاب کرده و در حالت تمام صفحه‌نمایش قرار می‌دهید. در مرحله بعدی، گوشی موبایل را روی داک پرینتر قرار داده و کلید پرینت دستگاه را فشار می‌دهید تا خیلی سریع عکس انتخابی شما روی گوشی در اندازه بزرگ و با کیفیت بالا چاپ شود. 

این داک از اندروید و آی‌او‌اس پشتیبانی می‌کند و از یک درگاه Micro USB نیز برای اتصال دستگاه‌های مختلف به پرینتر سود می‌برد. از این روش می‌تواند دستگاه‌هایی مانند آیفون، آیپد، نوت‌بوک‌ها، تبلت‌های مختلف، دوربین عکاسی و حافظه‌های فلش را به پرینتر متصل و عکس‌های موردنظرتان را چاپ کرد. 

سینی این پرینتر می‌تواند دسته‌های کاغذ ۴۰، ۸۰ و ۱۲۰ تایی را نگه‌داری کند و کاتریج آن تمام رنگ‌ها را پشتیبانی می‌کند. عکس‌ها با فناوری D2T2 چاپ می‌شوند که بالاترین کیفیت و با جزیی‌ترین تغییرات رنگی و شایه روشن هستند. 

سایت آمازون این پرینتر را با قیمت ۱۰۰ دلار به فروش می‌رساند در حالی که قیمت اصلی این دستگاه ۱۴۰ دلار است. 

 

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا