وای‌فای

این اکستندر وای‌فای ۶ دی‌لینک با قیمت ۸۰ دلار می‌تواند پوشش‌دهی وای‌فای خانه شما را چند برابر بیشتر کند

تصال دوربین، درب هوشمند، سنسورهای هوشمند و هر چیزی به وای‌فای سریع‌تر

اگر یک روتر یا مودم از رده وای‌فای ۶ دارید ولی تمام خانه شما را پوشش نمی‌دهد؛ می‌توانید با افزودن یک اکستندر وای‌فای، نقاط کور وای‌فای را زیر پوشش بهتر وای‌فای ببرید.

دی‌لینک DAP-X1870 یا D-Link WiFi 6 Range Extender AX1800 یک تقویت‌کننده وای‌فای، تکرارکننده وای‌فای و توسعه‌دهنده وای‌فای ۶ با کیفیت نسبتا خوب و قیمت ۱۱۵ دلار است که البته این روزها با قیمت ۸۰ دلار در سایت آمازون به فروش می‌رسد.

این اکستندر وای‌فای به پریز برق خانه وصل می‌شود و شما می‌توانید به راحتی در محلی که می‌خواهید اینترنت و وای‌فای قوی دریافت کنید؛ به پریز برق بزنید و بعد به وای‌فای مودم یا روتر خانگی خود وصل کنید تا سرعت و پوشش‌دهی بهتری داشته باشید.

اکستندر وای‌فای ۶ دی لینک

اکستندر وای‌فای دی‌لینک DAP-X1870 از رده AX1800 است. AX به معنای پشتیبانی از استاندارد ۸۰۲.۱۱ax است که البته به طور طبیعی از وای فای ۸۰۲.۱۱ac و ۸۰۲.۱۱n نیز پشتیبانی می‌کند و عدد ۱۸۰۰ به معنای مجموع سرعت دو باند رادیویی ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز است.

روی باند رادیویی ۲.۴ گیگاهرتز سرعت ۶۰۰ مگابیت و روی فرکانس ۵ گیگاهرتز سرعت به مرز ۱۲۰۱ مگابیت بر ثانیه می‌رسد. اگر شما بتوانید با دستگاه گوشی تلفن همراه یا لپ‌تاپ و پی‌سی خود به فرکانس ۵ گیگاهرتز وصل شوید؛ بیشترین پهنای‌باند و سرعت وای‌فای ممکن برای یک دستگاه وای‌فای ۶ را دریافت خواهید کرد.

اکستندر وای‌فای ۶ دی لینک

به علاوه، این اکستندر وای‌فای ۶ به یک درگاه شبکه اترنت LAN با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه نیز مجهز است تا بتوانید دستگاه‌هایی مانند لپ‌تاپ، کامپیوتر، کنسول بازی، تلویزیون و غیره را با کابل شبکه به اینترنت وصل کنید.

اتصال هر چیزی به وای‌فای خانگی

 اکستندر دی-لینک برای اتصال دوربین‌های امنیتی، درب‌های هوشمند، سنسورهای هوشمند و دیگر دستگاه‌های هوشمند خانه‌ها به وای‌فای سریع مناسب بوده و اصولا برای چنین کاربردهایی طراحی شده است. دی‌لینک DAP-X1870 از فناوری مش وای‌فای دی‌لینک و Smart Connect نیز پشتیبانی می‌کند تا بتوانید آن را به شبکه مش وای‌فای خانگی خود نیز وصل کنید.

اکستندر وای‌فای ۶ دی لینک

این تقویت‌کننده وای‌فای دو بانده و با فناوری MIMO 4×4 است تا بتواند به طور همزمان ۴ دستگاه را یک لینک جریان داده مستقیم برای تبادل اطلاعات بدهد.

اگر نخواستید اکستندر وای‌فای دی-لینک AX1800 را خریداری کنید؛ می‌توانید یک اکستندر وای‌فای ۶ از شرکت تی‌پی‌لینک خریداری کنید که معمولا قیمت بسیار پایین‌تری دارند. بهترین اکستندرهای وای‌فای ۶ در بازار متعلق به برند eero هستند. هر نود اکستندر eero با قیمت ۷۷ دلار به فروش می‌رود.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

منبع
9to5toys

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا