زوم تک

برنامه ساخت شماره مجازی همه کشورها رایگان

خیلی اوقات ممکن است ما بخواهیم در سرویس‌های مختلفی ثبت نام کنیم اما نیاز داشته باشیم از شماره یک کشور دیگر استفاده کنیم یا دلمان نخواهد که از شماره شخصی خودمان استفاده کنیم. قبلاً این کار ممکن نبود و شما حتماً باید در خارج از کشور زندگی می‌کردید و سیم کارت کشورهای مختلف را تهیه می‌کردید، اما در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی، شماره‌های مجازی به وجود آمده‌اند که شما می‌توانید با برنامه ساخت شماره مجازی همه کشورها رایگان این کار را انجام دهید و شماره مجازی اختصاصی خودتان را داشته باشید. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم که اصلاً شماره مجازی چیست و چه کاربردی دارد و بهترین برنامه ساخت شماره مجازی همه کشورها رایگان چیست و چطور می‌توانید با استفاده از آن، شماره‌های مجازی متعددی را برای خودتان بسازید. اگر به دنبال ساخت شماره مجازی هستید و نمی‌خواهید برای این کار هزینه‌ای پرداخت کنید، حتماً تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید یاد بگیرید چطور بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای و به صورت کاملاً رایگان، شماره مجازی برای سرویس‌های دلخواه خودتان بسازید و از آن‌ها برای برقراری تماس و دریافت پیام و… استفاده کنید.

ساخت شماره مجازی همه کشورها

شماره مجازی چیست؟

قبل از اینکه به سراغ معرفی برنامه ساخت شماره مجازی همه کشورها رایگان برویم، بد نیست بدانید که اصلاً شماره مجازی چیست و چطور کار می‌کند. شماره مجازی به شماره‌ای گفته می‌شود که به صورت اینترنتی می‌توانید آن را خریداری کنید و مانند شماره‌های عادی نیازی به داشتن سیم کارت ندارید. با استفاده از شماره مجازی شما می‌توانید به سادگی تماس‌های اینترنتی انجام دهید یا حتی پیامک ارسال کنید و این موضوع محدودیتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. از دیگر مزایای داشتن شماره‌های مجازی این است که با قیمتی ارزان و به‌صرفه شما می‌توانید این شماره‌ها را خریداری کنید. نکته دیگر این است که شما می‌توانید شماره مجازی هر کشوری که نیاز دارید را خریداری کنید تا بتوانید از آن‌ها برای کار خودتان استفاده کنید. این موضوع باعث شده است که شماره مجازی طرفداران زیادی پیدا کند و خیلی از افرادی که در ایران هستند، اما شماره کشورهای دیگر را نیاز دارند، از این شماره‌ها استفاده کنند.

یکی از مواردی که در هنگام استفاده کردن از شماره مجازی باید مورد توجه قرار دهید جلوگیری از نفوذ هکرها و مراقبت از نشت اطلاعات است؛ با توجه به این موضوع اگر تمایل دارید تا اطلاعات و دانش خودتان را در این زمینه افزایش دهید پیشنهاد میکنم آموزش امنیت در شبکه های کامپیوتری و اینترنت فرادرس را دریافت کنید؛ برای دریافت این آموزش میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید:

شماره مجازی چه کاربردهایی دارد؟

احتمال دارد این سؤال برایتان پیش بیاید که شماره مجازی برای چه کارهایی مناسب است و کاربرد دارد. باید بگوییم که شما می‌توانید با برنامه ساخت شماره مجازی همه کشورها رایگان شماره‌های مجازی مختلفی را بسازید و از آن‌ها برای انجام کارهای متفاوت استفاده کنید. در ادامه با هم برخی از مهم‌ترین کاربردهای شماره مجازی را بررسی خواهیم کرد تا بیشتر با این موضوع آشنا شوید.

مانیتایز یوتیوب

افرادی که می‌خواهند از طریق تولید محتوا در یوتیوب کسب درآمد کنند، نیاز دارند که آدرس و مشخصات مناسبی را به این پلتفرم ارائه دهند تا بتوانند درآمدهای دلاری خودشان را نقد کنند. مثلاً اگر شما بخواهید آدرس و مشخصاتی مرتبط با کشور ترکیه را به یوتیوب ارائه دهید اما شماره‌ای که با آن رجیستر می‌کنید مربوط به ایران باشد، این موضوع ممکن است در آینده و با تغییر سیاست‌های یوتیوب، برایتان مشکل‌ساز شود. به همین خاطر می‌توانید با استفاده از شماره مجازی ترکیه، این مشکل را برطرف کنید و به راحتی شماره‌ای را ارائه دهید که مربوط به کشور ترکیه است و می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

استفاده از سرویس‌های گوگل

متأسفانه برخی از سرویس‌های گوگل، ایران را تحریم کرده‌اند و به همین خاطر نمی‌توانید از این سرویس‌ها و اپلیکیشن‌ها با شماره مربوط به ایران استفاده کنید. در این زمان نیاز است که حتماً با شماره کشورهای دیگری کار ثبت نام خودتان را انجام دهید. شما می‌توانید برای ثبت نام در این سرویس‌ها، از شماره مجازی کشورهای دیگر دنیا استفاده کنید تا بتوانید فرآیند ثبت نام را بدون مشکل انجام دهید و از سرویس موردنظر به‌راحتی استفاده کنید.

جلسات کاری

گاهی اوقات ممکن است شما فردی باشید که با مشتریان خارجی در ارتباط هستید و می‌خواهید با آن‌ها مکالمه داشته باشید. در این موارد معمولاً ارائه شماره ایران کار حرفه‌ای و درستی نیست و نیاز است که شما حتماً یک شماره مجازی مربوط به کشور دلخواه خودتان داشته باشید تا فرد موردنظر بتواند به راحتی با شما در ارتباط باشد. این موضوع هم باعث کاهش هزینه‌های تماس خواهد شد و هم کمک می‌کند که بتوانید حرفه‌ای‌تر عمل کنید.

شماره مجازی چیست

ثبت نام در دوره‌های خارجی

گاهی اوقات ممکن است برخی از مؤسسات آموزشی خارجی، با شماره ایران مشکل داشته باشند و به شما اجازه ندهند که با چنین شماره‌هایی ثبت نام خودتان را انجام دهید. وقتی نیاز به شرکت در چنین دوره‌هایی دارید، بهترین راهکار برای شما این است که از شماره مجازی استفاده کنید تا بتوانید بدون هیچ‌گونه مشکلی ثبت نام خودتان را انجام دهید. تا به اینجا با این موضوع آشنا شدیم که از شماره مجازی در چه جاهایی می‌توانید استفاده کنید و البته باید دقت کنید که برخی از سرویس‌ها و مؤسساتی که برای ثبت نام در آن‌ها نیاز به شماره مجازی دارید، ممکن است فقط به شماره‌های کشورهای خاصی اجازه ثبت نام دهند و در این زمان نیاز است که شما حتماً شماره مجازی مربوط به همان کشور را تهیه کنید تا بتوانید بدون مشکل ثبت نام کنید. این نکته‌ای است که باید به آن دقت کنید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود، چون اگر با شماره‌های دیگری ثبت نام خودتان را انجام دهید، ممکن است بلاک شوید.

همچنین سرویس‌هایی مانند گوگل، ممکن است به برخی پیش شماره‌ها در شماره مجازی حساسیت داشته باشند و آن‌ها را قبول نکنند. در این زمان می‌توانید از شماره‌هایی با پیش شماره‌های متفاوت استفاده کنید تا بتوانید پیش شماره بدون مشکل را پیدا کرده و از آن استفاده کنید تا ثبت نام خودتان را به راحتی انجام دهید.

برنامه ساخت شماره مجازی همه کشورها رایگان

اگر در اینترنت شماره مجازی را جستجو کنید، سایت‌های زیادی را مشاهده می‌کنید که به شما شماره‌های مجازی را اجاره می‌دهند و می‌توانید با پرداختی مبلغ کمی، این شماره‌های مجازی را اجاره کرده و از آن‌ها برای سرویس‌های خاصی استفاده کنید. معمولاً هزینه اجاره شماره‌های معمولی، مبلغی بین ۱۵ تا ۱۵۰ هزار تومان است که این رقم بر اساس کشور انتخابی و کیفیت شماره می‌تواند متغیر باشد. اما در ادامه این مقاله می‌خواهیم به شما بگوییم که چطور بدون اجاره و پرداخت هزینه، با استفاده از برنامه ساخت شماره مجازی همه کشورها رایگان برای خودتان شماره مجازی بسازید و از آن برای ارسال و دریافت پیامک و کارهای دیگر استفاده کنید.

برنامه ساخت شماره مجازی همه کشورها Text Free

در ادامه می‌خواهیم به شما اپلیکیشن موبایلی Text Free را معرفی کنیم که برای اندروید در دسترس است و می‌توانید از آن استفاده کنید. اپلیکیشن تکست فری برای ساخت شماره مجازی رایگان کاربرد دارد و می‌توانید از آن استفاده کنید تا شماره‌های مجازی دلخواه خودتان را بسازید. این اپلیکیشن را می‌توانید از گوگل پلی یا مارکت‌های ایرانی اندروید دریافت کنید تا بتوانید کار ساخت شماره مجازی را در آن انجام دهید. در ادامه با هم قدم به قدم بررسی می‌کنیم که چطور می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن، شماره‌های دلخواه خودتان را بسازید. برای ساخت شماره‌های مجازی کشورهای دیگر این مراحل را انجام دهید:

آی پی خودتان را تغییر دهید

در ابتدا باید بگوییم که بعد از نصب این برنامه، برای اینکه بتوانید از تمام امکانات آن استفاده کنید، نیاز است از برنامه‌های تغییر آی پی یا همان فیلترشکن استفاده کنید تا بتوانید آی پی خودتان را به کشورهای دیگر تغییر دهید. توصیه می‌کنیم برای اینکه نتیجه بهتری دریافت کنید، کشور موردنظر را روی آمریکا یا کانادا تنظیم کنید تا اپلیکیشن شما را بلاک نکند و بتوانید به سادگی از تمامی امکاناتی که دارد استفاده کنید.

در اپلیکیشن ثبت نام کنید

وقتی وارد این اپلیکیشن شوید، نیاز است که برای اولین بار در آن ثبت نام کنید. برای شروع روی گزینه sign up کلیک کنید تا بتوانید مراحل ثبت نام را انجام دهید.

اجازه دسترسی به لوکیشن را بدهید

در مرحله بعدی، اپلیکیشن از شما اجازه دسترسی به لوکیشن را می‌خواهد و باید شما این دسترسی را به اپلیکیشن بدهید تا بتوانید به مراحل بعدی ثبت نام وارد شوید. نیازی نیست بابت این موضوع نگران باشید و با خیال راحت، اجازه دسترسی را به اپلیکیشن بدهید.

ساخت شماره مجازی

پیش شماره موردنظر خود را انتخاب کنید

در مرحله بعدی نیاز است که پیش شماره منطقه‌ای که می‌خواهید را وارد کنید. مثلاً اگر می‌خواهید شماره مجازی آمریکا را داشته باشید، می‌توانید کد ایالت‌های مختلف آمریکا را جستجو کنید تا بتوانید از آن‌ها در این اپلیکیشن استفاده کنید. دقت کنید که ممکن است برخی کدها قابل دسترسی نباشند و نیاز است کدهای مختلفی را تست کنید تا بتوانید شماره‌هایی را انتخاب کنید که در دسترس هستند و قبلاً توسط افراد دیگر استفاده نشده‌اند.

شماره دلخواه خود را انتخاب کنید

در مرحله بعدی، بر اساس پیش شماره‌ای که وارد کرده‌اید و قبول شده است، شماره‌های پیشنهادی که وجود دارند را مشاهده می‌کنید که در این قسمت می‌توانید هرکدام از آن‌ها را که دوست داشتید انتخاب کنید. دقت کنید که این بخش تأثیری در کیفیت شماره ندارد و بیشتر سلیقه‌ای است. برای این کار می‌توانید از بین شماره‌های موجود، هرکدام که برایتان جذاب‌تر است را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید.

مشخصات خود را وارد کنید

در قسمت بعدی از آموزش برنامه ساخت شماره مجازی همه کشورها رایگان، نیاز است که شما مشخصات خودتان را وارد کنید تا مراحل ثبت نام را به صورت کامل طی کنید. در این مرحله شما می‌توانید چند کادر را ببینید که باید در آن‌ها مشخصات خودتان را وارد کنید.

در کادر اول نیاز است که یک ایمیل وارد کنید که حتی می‌توانید از ایمیل‌های خودتان که خیلی مهم نیستند برای این موضوع استفاده کنید. البته دقت کنید که باید بتوانید بعدها به آن ایمیل دسترسی داشته باشید.

در کادر بعدی نیاز است که یک رمز یا پسورد برای خودتان انتخاب کنید تا با استفاده از آن بتوانید به اپلیکیشن دسترسی داشته باشید و در مرحله بعدی نیاز است که جنسیت خودتان را انتخاب کنید.

اگر خانم هستید باید گزینه female را انتخاب کنید و اگر آقا هستید گزینه male را انتخاب کنید تا بتوانید به مرحله بعدی بروید. در پایان نیز روی گزینه sign up کلیک کنید تا ثبت نام شما به صورت کامل انجام شود.

به اپلیکیشن اجازه دسترسی به میکروفن و دوربین را بدهید

مرحله بعدی این است که به برنامه ساخت شماره مجازی همه کشورها رایگان، دسترسی به میکروفن، دوربین و… بدهید تا بتوانید برای مکالمات خودتان از آن استفاده کنید. این دسترسی‌ها را نیز باید به برنامه بدهید تا اپلیکیشن بتواند به درستی کار خود را انجام دهد.

روش آشنایی خود را انتخاب کنید

در مرحله بعدی این اپلیکیشن از شما می‌خواهد که انتخاب کنید چطور با آن آشنا شده‌اید. این مرحله تاثیری در کارکرد اپلیکیشن نخواهد داشت و به نوعی نظرسنجی از کاربران است.

ساخت شماره مجازی رایگان

مشخصات فردی خود را وارد کنید

در مرحله بعدی از شما خواسته می‌شود که سن خودتان را وارد کنید که در این مرحله می‌توانید بازه سنی خود را مشخص کنید. در قسمت بعد نیز از شما خواسته می‌شود جنسیت خودتان را مشخص کنید که در این مرحله نیز می‌توانید گزینه‌های مرتبط را انتخاب کنید.

سرویس دلخواه خود را انتخاب کنید

در مرحله آخر این اپلیکیشن به شما می‌گوید که تا ۳۰ روز به صورت رایگان می‌توانید از آن استفاده کنید و در صورتی که می‌خواهید شماره موردنظرتان به صورت دائمی برای شما شود، می‌توانید هزینه آن را پرداخت کنید. در این مرحله نیازی نیست پرداخت انجام دهید و روی گزینه maybe later کلیک کنید تا از آن رد شوید. بعد از این مرحله، کار شما تمام شده است و می‌توانید از شماره خودتان در هرکجا که می‌خواهید استفاده کنید و محدودیتی برای این موضوع نخواهید داشت.

جمع‌بندی مطالب برنامه ساخت شماره مجازی همه کشورها رایگان

در این مقاله در مورد برنامه ساخت شماره مجازی همه کشورها رایگان صحبت کردیم و گفتیم که چطور می‌توانید با استفاده از شماره مجازی، از امکانات سرویس‌های مختلف خارجی استفاده کنید تا بتوانید محدودیت‌های تحریم را حذف کنید. همچنین در ادامه به شما اپلیکیشن text free را معرفی کردیم که می‌توانید با استفاده از آن ساخت شماره مجازی را انجام دهید و به صورت رایگان از این شماره‌ها استفاده کنید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد اطلاعات مفیدی را راجع به برنامه ساخت شماره مجازی همه کشورها رایگان به دست بیاورید و بتوانید با استفاده از گام‌های معرفی شده، به راحتی این کار را انجام دهید. در پایان مایلم آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابله آن را که توسط مجموعه آموزشی فرادرس منتشر شده است به شما معرفی کنم؛ برای دریافت این آموزشی روی لینک زیر کلیک کنید:


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا