زوم تک

آموزش زبان انگلیسی با بازی اندروید

احتمالا شما هم حتما به فکر آموزش و یادگیری زبان های خارجی در کنار زبان فارسی افتاده اید و می خواهید استفاده از مهارت با افراد و مردم سایر کشورها چه بصورت حضوری و چه مجازی همصحبت شوید. برای این منظور نیاز است تا به سراغ یکی از پرکاربردترین زبان های خارجی که در سطح بین الملل استفاده های زیادی دارد که آنهم زبان انگلیسی است. با یادگیری مهارت های مورد نیاز زبان انگلیسی با استفاده از روش های جدید و شیوه های بروز می توانیم در کمترین زمان و با بیشترین بازدهی آموزش این زبان را پیگیری کنیم. یکی از این نمونه شیوه های جدید آموزش زبان انگلیسی با بازی اندروید است که در برخی از اپلیکیشن های موجود می توانیم در یک فضای سرگرمی و همراه با بازی به آموختن زبان انگلیسی بپرازیم. در ادامه این مطلب ضمن بررسی دلایل یادگیری زبان انگلیسی می خواهیم در مورد مهمترین اپلیکیشن های موجود در زمینه ی آموزش انگلیسی با استفاده از بازی اندرویدی بیشتر صحبت کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چرا باید زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

وقتی بخواهیم با محیط اطرافمان یا کشورهای دیگر ارتباط برقرار کنیم باید بتوانیم با زبان آنها صحبت کنیم که یکی از مهمترین و پرکاربردترین زبان های خارجی در کشورهای مختلف زبان انگلیسی است که کمک می کند بتوانیم از یک زبان مشترک بین مردم سراسر جهان استفاده کنیم و تمام مفاهیم و صحبت هایمان را بین هم منتقل کنیم. اما وقتی این مهارت در استفاده از این زبان مشترک از سمت ما کامل نباشد قادر به برقراری ارتباط نیستیم. خصوصا وقتی به کشوری دیگر سفر می کنیم باید با زبان آن کشور صحبت کنیم و یا با یک زبان رسمی بین المللی که می تواند زبان انگلیسی باشد تمامی خواسته هایمان را برآورده کنیم. به همین خاطر نیز باید از یک زبان رسمی واحد برای اینکار بهره ببریم تا همه منظور ما را متوجه شوند.

چرا باید زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

حال برای اینکه بخواهیم مهارت صحبت کردن به زبان انگلیسی را در خودمان تقویت کنیم نیاز است تا با روش ها و متدهای جدید در این زمینه آشنا شویم تا ضمن کاهش هزینه و زمان بتوانیم بصورت کامل با این زبان مکالمه کنیم، برای این منظور پیشنهاد می کنیم از فیلم های آموزشی فرادرس که تحت دوره های گام به گام و جامع تدریس شده است استفاده کنیم و کلیه ی مهارت های مورد نیاز برای یادگیری زبان انگلیسی را فرا بگیریم.

حال که تکنولوژی در زمینه های مختلفی پیشرفت کرده است ما هم می توانیم از این شرایط جهت کار با اپلیکیشن ها و نرم افزارهای مختلف برای یادگیری و آموزش زبان انگلیسی با بازی اندروید استفاده کنیم تا نه تنها از یادگیری این زبان خسته نشویم بلکه به نوعی با بازی سرگرم کننده مهارت کامل زبان انگلیسی را بدست بیاوریم.

آیا زبان انگلیسی طرفداران بیشتری دارد؟

شکی نیست که زبان انگلیسی با توجه به سطح کاربرد و توجهی که به آن در کشورهای مختلف شده است اعتبار و جایگاه بالایی بین مردم دارد و اغلب افراد منظورشان از زبان های خارجی ابتدا زبان انگلیسی است. دلیل این انتخاب می تواند به استفاده ی زیاد توسط مردم سراسر جهان باشد و اینکه بسیاری از کتابهای مرجع و مهم با زبان اصلی انگلیسی عرضه و منتشر شده اند و همینطور برای تحصیل در بزرگترین دانشگاه های جهان باید با زبان انگلیسی آشنا باشید که این خود دلیل اهمیت و پرطرفدار بودن زبان انگلیسی است.

در کنار اینها باید به موارد دیگری نیز اشاره کرد که سیستم عامل های رایج کامپیوتری است که زبان پیشفرض آنها انگلیسی بوده و همینطور برای استفاده از اکثر وبسایتهای اینترنتی که هرچند بصورت چند زبانه هستند ولی زبان اصلی و پیشفرض آنها زبان انگلیسی است. اخبار و روزنامه های مهم در سراسر جهان برای افراد خارجی به زبان انگلیسی روزانه پخش و منتشر می شود و به همین خاطر افراد مختلف نیاز خود را در یادگیری هرچه بهتر و کاملتر این زبان می بینند. لذا توجه به آموزش این زبان بسیار مهم بوده و برای هرکسی که می خواهد با دنیای اطراف و کشورهای دیگر ارتباط برقرار کند یادگیری زبان انگلیسی الزامی است.

مورد دیگری که تکمیل کننده طرفداران بیشتر زبان انگلیسی است مربوط به اطلاعات و کاتالوگ های محصولات مطرح در جهان است، اغلب مشاهده می کنیم که به همراه هر محصول سخت افزاری و لوازم خانگی دفترچه راهنما وجود دارد که تمامی اطلاعات موجود در آن بعد از زبان بومی کشور سازنده، به زبان انگلیسی نوشته شده است. در واقع اگر بخواهیم در آزمون های تخصصی و مهم مربوط به هر رشته ی تحصیلی شرکت کنیم تمامی سوالات و جزئیات به زبان انگلیسی آورده شده است و به همین صورت اگر بخواهید در بسیاری از زبان های برنامه نویسی شروع به کدنویسی کنید باید با واژگان و کلمات انگلیسی کار کرده باشید تا از فهم و درک واضح تری نسبت به دستور داده شده برخوردار شوید. تمامی اینها دلیلی بر اهمیت و تقاضای بیشتر زبان انگلیسی در سراسر جهان است و هرکسی بر خود لازم می داند به اصول دستور زبان و لغات زبان انگلیسی دسترسی داشته باشد.

آموزش زبان انگلیسی

دلایل برتری شیوه نوین آموزشی نسبت به روش های سنتی

معمولا از قدیم و در سال های اخیر یک روش ساده برای یادگیری و آموزش وجود داشت که آنهم حضور در کلاس های درسی و بصورت حضوری بود که باید در دانشگاه ها، مدارس و موسسات آموزش عالی حاضر می شدیم و به کسب مهارت و آموزش زبان انگلیسی مشغول می شدیم. البته این روش آموزش در کنار مزایایی که دارد با معایبی هم مواجه است که می توان به الزام حضور در کلاس اشاره کرد و همچنین مشکلاتی که حضور افراد در کلاس ها ایجاد خواهد شد که یکی از آنها پرداخت هزینه و اتلاف وقت در حمل و نقل است.

حال که یادگیری زبان انگلیسی در حال بروز شدن است باید از روشی استفاده کنیم که مطابق با استانداردهایی روز باشد و کمترین هزینه و زمان را اتلاف کند. اینجاست که می تواند از انواع اپلیکیشن و نرم افزار آموزش زبان انگلیسی با بازی اندروید استفاده کنیم. تا دیگر نیازی به حضور در کلاس ها نباشد و همچنین با استفاده از اپلیکیشن های رایگان دیگر نیازی نیست هزینه های گزاف و بالایی را برای حضور در کلاس ها چه بصورت عمومی و چه خصوصی صرف کنیم. از ویژگی های خوب اپلیکیشن های موبایلی این است که بسیاری از آنها که در ادامه معرفی خواهیم کرد توسط سازمان ها و مراکز آموزشی عالی زبان شناسی تهیه و توزیع شده است که می توانیم با خیال راحت از برنامه های موجود استفاده کنیم.

حال شیوه ی نوین و جدیدی که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است بهره بردن از انواع نرم افزار موبایلی تحت اندروید است که می توانیم با ثبت نام رایگان در آنها به تمامی بخش های آموزش زبان انگلیسی دسترسی داشته باشیم و با کمترین هزینه و در بسیاری از موارد بصورت کاملا رایگان از امکانات و بخش های آنها استفاده کنیم. البته اپلیکیشن هایی که در ادامه بررسی و معرفی خواهیم کرد نه فقط در گوشی های اندرویدی بلکه برای سیستم عامل iOS و گوشی اپل هم عرضه و منتشر شده است.

اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی اندروید

معرفی برترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی اندروید

در ادامه می خواهیم به بررسی و معرفی انواع اپلیکیشن های مناسب برای گوشی های اندرویدی بپردازیم تا با امکانات و مزایای هرکدام از آنها و همچنین شیوه آموزش بکار گرفته شده آشنا شویم. البته برخی از این نرم افزار بدلیل جامع بودن توسط برخی آموزشگاه های زبان و همچنین اساتید و کارشناسان زبان انگلیسی بعنوان یکی از روش های آموزش تکمیلی مورد استفاده قرار می گیرد. پس در ادامه با معرفی انواع نرم افزار آموزش زبان انگلیسی با بازی اندروید با ما همراه باشید.

آموزش زبان انگلیسی با اپلیکیشن Word Game

از جمله نرم افزارهایی که در زمینه آموزش زبان انگلیسی بصورت بازی اندرویدی شناخته شده است word game می باشد که می توانیم با شیوه ی بازی کلمات ارائه شده در آن یادگیری کلمات و لغات انگلیسی را تمرین کنیم. هدف طراح این نرم افزار تقویت مهارت حفظ و بخاطر سپردن واژگان انگلیسی است که می تواند برای هر دانشجویی مفید و سودمند باشد. شکی نیست که هرچقدر دایره لغات و کلمات انگلیسی را افزایش دهیم بهتر می توانیم مهارت صحبت کردن و Speaking را ارتقا دهیم.

محیط جذاب و گرافیکی اپلیکیشن Word Game باعث خواهش شد تا کاربران هنگام کار با آن کمتر احساس خستگی و کسل بودن داشته باشند و با علاقه و انگیزه ی بهتری یادگیری زبان انگلیسی را ادامه خواهند داد. البته این را باید در شیوه ی اجرای بازی های جالبی دانست که برای بخاطر سپردن بهتر کلمات به کمک زبان آموزان آمده است. از مزایای خوب این اپلیکیشن رایگان بودن آن است که با کمترین هزینه می توانید از قواعد و فنون حفظ کلمات استفاده کنید و آنها را ملکه ذهن خود کنید. البته برای اینکه بخواهید با کلمات تخصصی بیشتری آشنا شوید می توانید از نسخه ی حرفه ای و غیر رایگان آن استفاده کنید که برای اینکار باید حق عضویت آن را پرداخت کنید. برای استفاده از این نرم افزار می توانید به وبسایت و اپلیکیشن گوگل پلی مراجعه کنید.

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

یکی دیگر از نرم افزارهایی که در زمینه آموزش مهارت های زبان انگلیسی و همچنین سایر زبان های زنده در جهان مانند زبان فرانسوی، آلمانی، ترکی استانبولی و… بسیار کامل و جامع می باشد، اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانیم به مجموعه ای بزرگ از دروس و مهارت های متناسب با آموزش زبان انگیسی شامل خواندن، صحبت کردن، دستور زبان و گرامر و همچنین شنیدن جملات انگلیسی دست پیدا کنیم. این اپلیکیشن در حال حاضر توانسته است با جامعه ی کاربری بزرگ خود در کشورمان و همچنین برای تمامی فارسی زبانان، آموزش های متنوع و کاملی را برای یادگیری علاقمندان به مباحث دانشگاهی و علمی توسط اساتید باتجربه مهیا کند تا افراد بتوانند با بهره بردن از آنها در بازار کار و مشاغل مرتبط ورود کنند. در حال حاضر می توانید نسخه ی اندرویدی و IOS اپلیکیشن فرادرس را از لینک زیر دانلود کنید.

آموزش زبان انگلیسی با اپلیکیشن Sentence Master Pro

یکی دیگر از نرم افزارهایی که توانسته است از روش بازی محور و جدی خود برای یادگیری زبان انگلیسی برای دانش آموزان و دانشجویان استفاده کند اپلیکیشن Sentence Master Pro می باشد. تمرکز اصلی این نرم افزار بر روی ساخت جملات متمرکز بوده که کاربران را تشویق به انجام چالش های متعددی برای جمله سازی می کند. از طریق این نرم افزار می توانیم کلماتی که بصورت نامنظم و پراکنده هستند را در یک چارچوب کامل برای جملات زبان انگلیسی قرار دهیم و در آخر جملاتی با معنی را بسازیم. با استفاده از این روش می توانیم درک کاملی نسبت به خواندن و صحبت کردن عبارات و جملات پیدا کنیم و این مهارت ها را هرچه بیشتر ارتقا دهیم.

با بهره بردن از بازی های گرافیکی و جذابی که در اپلیکیشن Sentence Master Pro قرار گرفته است زبان آموزان می توانند در زمان مشخص شده کلمات را در کنار هم ترکیب کنند و در ساختار جملاتی زبان انگلیسی شامل فاعل، فعل، مفعول، صفت، اسم مکان و اسم زمان جایگذاری کنند و عباراتی با معنی بسازند. این اپلیکیشن تلاش کرده است با آموزش زبان انگلیسی با بازی اندروید علاوه بر آسان کردن آموزش و یادگیری مطالب، خستگی را از کاربران دور کند تا با علاقه بیشتری به فراگیری این زبان بپردازند. البته این نرم افزار برای همه رده های سنی و همچنین افرادی که هیچ درک کاملی از زبان انگلیسی ندارند کاملا مناسب بوده می باشد و برای شروع کار با آن نیازی به پرداخت هزینه ای نیست و بصورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. برای استفاده از این اپلیکیشن می توانید برای گوشی های اندرویدی به وبسایت و برنامه ی گوگل پلی مراجعه کنید

آموزش زبان انگلیسی با اپلیکیشن Babbel

یکی دیگر از نرم افزارهای موجود برای یادگیری زبان انگلیسی که شیوه ی آموزش آن با استفاده با بکارگیری بازی های گرافیکی و سرگرمی می باشد، اپلیکیشن بابل Babbel می باشد. از ویژگی ها و مزایای خوب این نرم افزار وجود بخش های مربوط به آموزش مکالمه است که می توانیم فهم کامل و عمیقی نسبت به مهارت صحبت کردن به زبان انگلیسی پیدا کنیم. روش مناسبی که برای این شیوه ی آموزشی در نظر گرفته شده است بر پایه ی تکمیل جملات و عبارات ناقص است که با اینکار دانشجویان می توانند درک بهتری از جمله بندی در زبان انگلیسی کسب کنند. در حال حاضر برای اینکه بخواهید از این اپلیکیشن کاربردی استفاده کنید می توانید بروزترین نسخه ی آن را از فروشگاه گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی اندروید

جمع بندی درباره اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی اندروید

در این مقاله درباره نقش ویژه و با اهمیت یادگیری زبان های خارجی مخصوصا زبان انگلیسی بطور کامل بحث کردیم و در مورد برخی از روش های آموزشی سنتی و نوین برای یادگیری زبان انگلیسی صحبت کردیم که یکی از بهترین راه های موجود استفاده از نرم افزار آموزش زبان انگلیسی با بازی اندروید معرفی شد. برای اینکه بخواهیم با اصولی ترین روش آموزش زبان انگلیسی آشنا شویم می توانیم با استفاده از وبسایت و اپلیکیشن آموزشی فرادرس یادگیری این زبان بین المللی را شروع کنیم.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا