زوم تک

دانلود برنامه های آموزش زبان انگلیسی برای اندروید و iOS

طبق گفته کارشناسان علوم ارتباطی هرکسی باید بغیر از زبان مادری خود حداقل با یک زبان دیگر آشنا باشد و به خوبی به آن زبان صحبت کند. مهارت یادگیری زبان های خارجی یکی از مواردی است که هرکسی باید به آن دقت کافی داشته باشد و در جهت یادگیری آن تلاش کند. یکی از زبان هایی که در حال حاضر بسیار پرکاربرد بوده در سطح بین الملل از آن استفاده می شود زبان انگلیسی است. کاربرد زبان انگلیسی به گونه ای است که در اکثر کشورهای دنیا این زبان را می توانیم بعنوان زبان دوم شناسایی کنیم. مهارت های متعددی در حوزه زبان شناسی وجود دارد که باید به تمامی آنها مسلط شد و هرکدام می خواهد جنبه ی متفاوتی از یادگیری زبان های خارجی را به علاقمندان آن یاد بدهد. برای آموزش زبان انگلیسی باید بتوانیم شیوه های جدید و بروزی را بررسی کنیم که هرکدام می تواند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشد.

یکی از این روش های نوین و کاربردی دانلود برنامه های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانیم با نرم افزارهای طراحی شده در این زمینه کار یادگیری این زبان پراستفاده را شروع کنیم. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به موضوع آموزش زبان انگلیسی و همچنین بررسی انواع اپلیکیشن های موجود برای یادگیری این زبان که می تواند برای زبان آموزان بسیار مفید باشد.

چرا یادگیری زبان های خارجی مهم است؟

اگر حتی به آموزش زبان انگلیسی علاقه ای ندارید، پیشنهاد می کنیم حتما تا انتها با ما همراه باشید. می خواهیم بطور اساسی بررسی کنیم که چرا یادگیری زبان های خارجی اهمیت بالایی دارند و هرساله افراد مختلفی تقاضای شرکت در آزمون تافل بعنوان یکی از آزمون های جامع زبان انگلیسی را داده اند؟ البته متاسفانه بوسیله ی معدود مشکلات موجود در کشورمان، این گام ها بیشتر از قبل نمایان شده است. یادگیری هر زبان خارجی مانند زبان انگلیسی می تواند به عموم افراد جامعه کمک کند تا با آموختن آن پیشرفت و ارتقای شغلی، تحصیلی و فردی ایجاد شود.

یادگیری زبان خارجی

اهمیت یادگیری و آموزش زبان انگلیسی را می توانیم از این جهت بررسی کنیم که کشورهای آمریکا و انگلیس بعنوان نهادهای ناظر بر امور بسیاری از کشورهای دنیا توانسته اند گویش و زبان خودشان را به بقیه کشورهای جهان تحمیل کنند و در این بین ما نیز برای کسب آموزش زبان بین المللی و گسترده انگلیسی باید راه های یادگیری این زبان را فرا بگیریم. در دنیای تجارت و اقتصاد وقتی بخواهیم با شرکت ها و سازمان های مختلف جهانی کار کنیم باید بتوانیم از یک زبان واحد و تا حد امکان بدون مترجم استفاده کنیم تا بهتر بتوانیم قدرت مذاکره را در اختیار داشته باشیم. به همین دلیل یادگیری یک زبان رسمی مانند زبان انگلیسی به تاجران و صاحبان کسب و کارها کمک خواهد کرد قادر به صحبت با همکاران و شرکای خود در سراسر جهان باشند.

امروزه کسانی که می خواهند در مقاطع تحصیلی بالاتر درجات علمی را طی کنند باید به یک زبان بین المللی مسلط باشند تا با اساتید و دانشجویان دیگر در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این اگر دانشجویان بخواهند در دانشگاه های بین المللی و معتبر موجود در کشورهای پیشرفته مشغول به تحصیل شوند باید با یک زبان معتبر و شناخته شده با سایر افراد شروع به صحبت کردن کنند، به همین خاطر زبان انگلیسی بعنوان یک زبان معتبر در حوزه تحصیل دانشجویان بسیار با اهمیت بوده و برای این منظور نیز آزمون های بین المللی مختلفی مانند آزمون تافل و آیلتس جهت کسب نمره قبولی برای زبان انگلیسی طراحی شده است که برای ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزشی مختلف مورد نیاز است.

اگر بخواهیم به کشورهای انگلیسی زبان مانند آمریکا، کانادا، انگلیس و… سفر یا مهاجرت کنیم برای اینکه بتوانیم با مردم ساکن در این کشورها صحبت کنیم و ارتباط عمومی خوبی ایجاد کنیم ناگزیر هستیم تا زبان انگلیسی را فرا بگیریم. با کسب مهارت های مورد نیاز برای این زبان می توانیم کلیه ی احتیاجات و امکانات مدنظرمان را تهیه کرده و نسبت به استفاده از خدمات اجتماعی و تفریحی موجود نیز اقدام کنیم. تمامی دلایل فوق نشان از اهمیت بسیار بالای آموزش زبان انگلیسی و کسب مهارت های آن دارد که با استفاده از دانلود برنامه های آموزش زبان انگلیسی می توانیم به آسانی هرچه بیشتر مفاهیم و اصطلاحات خاص این زبان را یاد بگیریم.

آموزش زبان انگلیسی اندروید

یکی از برنامه های آموزشی که توانسته است در زمینه آموزش زبان انگلیسی برای کاربران فارسی زبان موفقیت های بسیاری بدست بیاورد و دوره های یادگیری جامعی را برای مهارت های خواندن، شنیدن، صحبت کردن و نوشتن به زبان انگلیسی طراحی کند، اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس می باشد که هریک از افراد در گروه های سنی مختلف می توانند نسبت به یادگیری آموزش های ارائه شده در این نرم افزار اقدام کند.

چطور آموزش زبان انگلیسی را شروع کنیم؟

حال که با دلایل و اهمیت یادگیری زبان انگلیسی آشنا شدیم باید به روش و شیوه ی آموزش این زبان اشاره کنیم که به چه طریقی می توانیم به سادگی هرچه بیشتر و هزینه ی کمتر دوره ی یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنیم؟ برای پاسخ دادن به این سوال می خواهیم روش های مختلفی که برای این منظور طراحی و ایجاد شده است را مرور کنیم.

استفاده از کلاس های آموزشی حضوری

یکی از ساده ترین راه ها برای اینکه بخواهیم آموزش زبان انگلیسی را آغاز کنیم شرکت در کلاس های آموزشگاه زبان است که در آن می توانیم بعد از تعیین سطح انجام شده نسبت به ثبت نام در کلاس های مختلف آموزش زبان انگلیسی اقدام کنیم. هریک از کلاس های موجود در آموزشگاه های زبان براساس سطح کارآموزان و دانشجویان دسته بندی می شود که در هر دوره می توانیم مهارت های مربوط به Reading، Writing، Listening و Speaking را یاد بگیریم. از مزایای این روش آن است که می توانیم از یک استاد باتجربه جهت یادگیری هرچه بهتر مفاهیم زبان انگلیسی استفاده کنیم و همچنین در کنار سایر دانش آموزان به تمرین مهارت های این زبان بپردازیم.

از معایب مهم این روش نیز می توان به حضور الزامی در کلاس ها اشاره کرد که در برخی موارد افراد توانایی حضور در کلاس ها را ندارد و یا در سفر هستند ولی می خواهند از آموزش های ارائه شده استفاده کنند. بدین منظور تقریبا راهی جز حضور در سر کلاس نیست و این مشکل محدودیت بزرگی را برای آنان ایجاد خواهد کرد. موضوع دیگر مربوط به مبلغ شهریه و هزینه ی ثبت نام دوره های آموزشی است که برای بسیاری از افراد قابل پرداخت نیست و به همین جهت نمی توانند مهارت های زبان انگلیسی را یاد بگیرند و از این نظر از آموزش محروم خواهند شد. حال روش های دیگری در کنار حضور در کلاس های آموزشی وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

حضور در کلاس های آنلاین و ویدیو کنفرانس

یکی دیگر از روش های آموزش زبان انگلیسی که شیوه ی جدیدتری محسوب می شود استفاده از کلاس های آنلاین و همچنین بهره بردن از فضای آموزشی از طریق ویدیو کنفرانس می باشد که می تواند معضل حضور الزامی در کلاس های آموزشگاهی را برطرف کند و دیگر نیازی به حمل و نقل و شرکت در کلاس های حضوری نیست. در این روش اساتید کلاس های آموزش زبان انگلیسی تمامی مطالب و محتوای یادگیری مناسب دانشجویان را از طریق نرم افزارهای آموزش آنلاین یا LMS در اختیار کارآموزان قرار می دهند و افراد می توانند به تمامی اطلاعات مناسب دوره های آموزشی زبان انگلیسی دسترسی از راه دور داشته باشند.

یکی از معایب اصلی استفاده از کلاس های آنلاین در اختیار نبودن امکانات مورد نیاز این نوع کلاس ها می باشد که حتما باید از یک ارتباط پایدار و آنلاین استفاده شود تا بتوانیم در این کلاس ها حضور داشته باشیم. در غیراینصورت با قطع شدن ارتباط نمی توانیم آموزش خود را کامل کنیم. دیگر معضل مهمی که پیش روی کاربران برای استفاده از کلاس های آنلاین می باشد هزینه ی وسایل و ثبت نام در دوره های آنلاین می باشد که معمولا برابر یا بیشتر از کلاس های حضوری می باشد و برای بسیاری از مخاطبین دوره های آموزش زبان انگلیسی قابل پرداخت نیست. همین خاطر روش های دیگری برای ارائه آموزش زبان ابداع شده اند که در ادامه بررسی می کنیم.

کار با برنامه های آموزش زبان انگلیسی

کار با برنامه های آموزش زبان انگلیسی

منظورمان از برنامه ها، نرم افزارها و اپلیکیشن های تلفن همراه می باشد که برای هر سیستم عاملی مانند اندروید و iOS طراحی و توسعه داده شده اند. در این روش می توانیم از نرم افزارهای شناخته شده و مناسب برای آموزش زبان انگلیسی استفاده کنیم و از امکانات و خدمات بیشمار آنها بهرمند شویم. کلاس ها و دوره های آموزشی به ترتیب سطح آموزش افراد دسته بندی شده اند و بعد از تعیین سطح ابتدایی، کارآموزان می توانند آموزش خود را شروع کنند. در کنار مطالب و محتوای اصلی برای یادگیری دروس آموزشگاهی، بسیاری از اساتید جهت تکمیل فرآیند آموزش استفاده از اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی را پیشنهاد می کنند که می تواند در جهت تقویت مهارت های مورد نیاز دانشجویان بسیار مهم و با اهمیت باشد.

از مزایای مهم این روش آنست که دیگر نیازی نیست از ارتباط پایدار و آنلاین استفاده کنیم و می توانیم با هربار اتصال به بانک اطلاعاتی از محتوای آموزشی ارائه شده استفاده کنیم. مزیت مهم دیگر دانلود برنامه های آموزش زبان انگلیسی این است که با کمترین هزینه و زمان می توانیم پیشرفت قابل ملاحظه ای در یادگیری این زبان داشته باشیم و به بسیاری از مهارت ها مانند دستور زبان و گرامر، تکنیک های صحبت کردن، مهارت شنیدن و خواندن، یادگیری لغات و واژگان و همچنین متدهای نوشتاری زبان انگلیسی مسلط شویم.

معرفی بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی

همانطور که اشاره شد نرم افزارهای متعددی برای یادگیری زبان انگلیسی طراحی و توسعه داده شده اند که هرکدام قابلیت ها و امکانات خاص خود را داشته و همچنین برخی هم بصورت تخصصی بر روی مهارت های مهم زبان انگلیسی کار می کنند. برای این منظور می خواهیم به معرفی برخی از مهمترین و بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی بپردازیم.

بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی

برنامه آموزش زبان انگلیسی ممرایز (Memrise)

یکی از پرمخاطب ترین اپلیکیشن های موجود برای یادگیری زبان انگلیسی در سراسر جهان برنامه ی Memrise می باشد که در حال حاضر بیش از ۴۵ میلیون کارآموز و کاربر فعال دارد به همین خاطر می توانیم با یکی از کاملترین و جذابترین نرم افزارهای موجود در این حوزه به یادگیری زبان انگلیسی بپردازیم. در این نرم افزار می توانیم آموزش زبان انگلیسی را به روش تدریس با استفاده از فیلم و ویدیو در اختیار داشته باشیم و افرادی که به این زبان تسلط بیشتری دارند می توانند از طریق فیلم و ویدیو به زبان آموزان تازه وارد آموزش دهند.

نرم افزار ممرایز سعی کرده است با استفاده از کمک افراد بومی در یک موقعیت و منطقه خاص بصورت کاملا عملی زبان انگلیسی را آموزش دهد. بعنوان مثال یک فردی که با زبان انگلیسی کاملا آشناست فیلم و ویدیویی را با کاربران دیگر به اشتراک می گذارد تا آنها از این طریق بتوانند مهارت های گفتاری و شنیدن خود را ارتقا دهند و با اصطلاحات و عبارات جدید آشنا شوند. جهت دانلود برنامه های آموزش زبان انگلیسی مناسب و استفاده از این اپلیکیشن می توانید از طریق فروشگاه های گوگل پلی و همچنین اپل استور اقدام به دانلود و نصب آن کنید.

اپلیکیشن فرادرس

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

یکی از نرم افزارهای مهم و کاربردی که برای آموزش زبان انگلیسی ارائه شده است و برای تمامی فارسی زبانان سراسر جهان مناسب می باشد، اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس می باشد که توانسته است با بیش از ۲۰۰۰۰ ساعت فیلم آموزشی یادگیری را برای کاربران ایرانی ساده و راحت کند. با نرم افزار آموزشی فرادرس در کنار آموزش زبان انگلیسی می توانید یادگیری سایر زبان های زنده دنیا مانند زبان فرانسوی، آلمانی، چینی، ترکی استانبولی و… را شروع کنید. با دوره های آموزشی که در برنامه آنلاین فرادرس گنجانده شده است می توانیم به تمامی مهارت های مورد نیاز زبان انگلیسی دست پیدا کنیم که این مطالب توسط اساتید و دبیران باتجربه سراسر کشور طراحی و تدریس شده است. جهت استفاده از این برنامه می توانید از طریق لینک زیر نسبت به دانلود و اجرای آن اقدام کنید :

برنامه آموزش زبان انگلیسی Babbel

یکی دیگر از نرم افزارهای موجود برای آموزش زبان انگلیسی، اپلیکیشن بابل نام دارد که تمامی بخش های آن توسط کارشناسان و اساتید زبده زبان انگلیسی طراحی و تدوین شده است. در سراسر جهان میلیون ها کاربر از این نرم افزار برای کسب مهارت های مورد نیاز زبان انگلیسی استفاده می کنند و یکی از مواردی که در این برنامه بصورت تخصصی به آن پرداخته شده است بخش مکالمه و صحبت کردن که می توانیم به شیوه ی تعاملی مهارت صحبت کردن با افراد انگلیسی زبان را تمرین کنیم. قابلیت های کلیدی اپلیکیشن بابل در کنار رابط کاربری جذاب آن باعث شده کاربران زیادی جهت یادگیری زبان انگلیسی از این نرم افزار استفاده کنند. شما هم می توانید جهت شروع یادگیری و دانلود برنامه های آموزش زبان انگلیسی نرم افزار Babbel را از طریق فروشگاه گوگل پلی برای سیستم عامل اندروید و همچنین از طریق فروشگاه اپل استور برای سیستم عامل iOS نصب کنید.

دانلود برنامه های آموزش زبان انگلیسی

کلام آخر درباره دانلود برنامه های آموزش زبان انگلیسی

در این مطلب ضمن بررسی اهداف و اهمیت یادگیری زبان انگلیسی با برخی از کاربردهای این زبان بین المللی آشنا شدیم و به بررسی روش های معمول آموزش این زبان پرداختیم که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را داشتند. در ادامه به معرفی بهترین و پرکاربردترین نرم افزارها جهت دانلود برنامه های آموزش زبان انگلیسی پرداختیم که هریک امکانات و خدمات متنوعی را به کاربران ارائه می کند. حال برای اینکه شما هم بتوانید با تمامی مهارت های مورد نیاز زبان انگلیسی آشنا شوید پیشنهاد می کنیم از اپلیکیشن آموزشی فرادرس استفاده کنید تا در کنار محتوای کاربردی آن با مهمترین و بروزترین متدهای فراگیری زبان انگلیسی آشنا شوید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا