زوم تک

جملات انگیزشی آلمانی + فیلم آموزش زبان آلمانی

زبان آلمانی یکی از زبان‌های پرکاربرد در دنیا است که یادگیری آن نسبت به زبان‌های دیگری مانند انگلیسی، بسیار سخت است و باید زمان زیادی را برای یادگیری این زبان بگذارید تا به‌صورت کامل به آن مسلط شوید. سخت بودن این زبان گاهی با یادگیری جملات جالب می‌تواند آسان شود و می‌تواند برایتان انگیزه‌بخش باشد که قدرتمندتر به یادگیری این زبان ادامه دهید. جملات انگیزشی آلمانی جملاتی بسیار زیبا هستند که می‌توانند به شما انگیزه کافی را بدهند تا یادگیری این زبان را ادامه دهید و همچنین با یادگیری این جملات، می‌توانید به‌راحتی تمرین زبان آلمانی را نیز انجام دهید.

در این مقاله می‌خواهیم برخی از زیباترین جملات انگیزشی آلمانی را به شما بگوییم تا بتوانید با استفاده از آنها هم مکالمه زیباتری را به زبان آلمانی انجام دهید و هم تمرین کنید که آلمانی را به بهترین شکل ممکن صحبت کنید و لذت بیشتری از یادگیری این زبان ببرید. اگر از جمله افرادی هستید که می‌خواهید زبان آلمانی را به‌خوبی یاد بگیرید و به این زبان سخت تسلط کامل پیدا کنید، توصیه ما این است که حتماً تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا جملات انگیزشی زیبا و کاربردی را به زبان آلمانی یاد بگیرید و بتوانید از آنها در مکالمات و متن‌های خودتان استفاده کنید و در این زبان حرفه‌ای‌تر به نظر برسید.

یادگیری جملات انگیزشی آلمانی چه تأثیری روی یادگیری این زبان دارد؟

شاید برخی از افراد فکر کنند که یادگیری چنین جملاتی وقت هدردادن است و نمی‌تواند کمکی به یادگیری خود زبان آلمانی کند و به همین خاطر سراغ این جملات نیایند. اما باید بدانید که این کار وقت تلف کردن نیست و می‌تواند کمک زیادی به حرفه‌ای‌تر شدن شما در زبان آلمانی کند. در ادامه باهم چند مورد از مهم‌ترین فواید یادگیری جملات انگیزشی آلمانی را بررسی خواهیم کرد تا قانع شوید که یادگیری این زبان به‌هیچ‌وجه وقت تلف کردن نیست.

یادگیری جملات انگیزشی آلمانی

۱- خشکی زبان آلمانی را کمتر می‌کند:

زبان آلمانی به خشک‌بودن زیاد معروف است و این موضوع می‌تواند باعث شود که حوصله‌تان برای یادگیری این زبان سر برود و نتوانید ارتباط مناسبی با این زبان برقرار کنید. اگر فیلم‌هایی را به زبان آلمانی تماشا کنید، ممکن است حس کنید که بازیگران فیلم خیلی خشک و سرد هستند، اما این موضوع درست نیست، بلکه زبان آلمانی است که حالتی خشک دارد و شاید نتوان به‌راحتی با آن ارتباط برقرار کرد.

استفاده از جملات انگیزشی آلمانی باعث می‌شود که شما بتوانید خشکی زبان آلمانی را برای خودتان از بین ببرید و بتوانید یادگیری این زبان را لذت‌بخش‌تر کنید. بنابراین توصیه می‌کنیم که حتماً این جملات را یاد بگیرید تا بتوانید از آنها استفاده کنید و با این کار هم لذت بیشتری از یادگیری این زبان ببرید و هم بتوانید یادگیری آن را تمرین کنید.

اگر به یادگیری زبان آلمانی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید این کار را شروع کنید و یا می‌خواهید تسلط خودتان را به این زبان بیشتر کنید، مجموعه آموزش‌های زبان آلمانی فرادرس می‌توانند به شما کمک کنند که این کار را در مدت‌زمان کمتری انجام دهید. برای دسترسی به این آموزش‌ها همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید.

۲- درگیرشدن در زبان آلمانی:

یکی از اصول مهمی که در یادگیری یک زبان جدید وجود دارد، این است که باید خودتان را درگیر آن زبان کنید و غرق یادگیری شوید تا بتوانید ارتباطی نزدیک‌تر و بهتر با آن زبان برقرار کرده و یادگیری را سریع‌تر و نتیجه‌بخش‌تر انجام دهید. یادگیری جملات انگیزشی آلمانی کاری است که به شما کمک می‌کند حسابی غرق این زبان شوید و بتوانید با یادگیری و تمرین جملات انگیزشی، خودتان را در این زبان حرفه‌ای‌تر کنید. البته این نکته را نیز باید بدانید که این کار به‌تنهایی کافی نیست و در کنار یادگیری این جملات باید به تماشای فیلم‌های آلمانی، گوش‌دادن به پادکست و فایل صوتی و… نیز بپردازید تا بتوانید یادگیری را بهتر و نتیجه‌بخش‌تر انجام دهید.

۳- افزایش دایره لغات:

معمولاً در جملات انگیزشی آلمانی، کلماتی وجود دارند که ممکن است استفاده از آنها را در صحبت‌های عادی مردم خیلی نبینید و نشنوید. اما یادگیری این جملات کمک می‌کند که هم با کلمات جدید آشنا شوید و هم بتوانید دایره لغات خودتان را افزایش دهید و به‌این‌ترتیب تسلط بیشتری به زبان آلمانی پیدا کنید. به همین خاطر یادگیری این جملات در کنار اینکه می‌تواند یادگیری آلمانی را برایتان لذت‌بخش‌تر کند، کمک می‌کند که بتوانید کلمات جدیدی هم یاد بگیرید و تسلط بیشتری به زبان آلمانی پیدا کنید.

۴- استفاده در مکالمات تجاری:

خیلی از افراد برای این موضوع به یادگیری آلمان می‌پردازند که بتوانند با کشور آلمان به تجارت بپردازند و مکالمات تجاری خودشان را راحت‌تر و حرفه‌ای‌تر انجام دهند. به همین خاطر می‌توانیم بگوییم که استفاده از جملات انگیزشی آلمانی می‌تواند کمک کند که مکالمات تجاری حرفه‌ای‌تری را داشته باشید و تسلط خودتان را به دوستان تجاری خودتان نشان دهید. به همین خاطر یادگیری این جملات می‌تواند کمک بیشتری به شما در مذاکرات و صحبت‌های تجاری کند و باعث شود که متقاعدسازی را بهتر انجام دهید.

۵- تمرین زبان آلمانی:

همان‌طور که گفتیم یادگیری جملات انگیزشی آلمانی یکی از کارهایی است که می‌تواند کمک کند تمرین زبان آلمانی را انجام دهید و بتوانید تسلط بیشتری به این زبان پیدا کنید. به همین خاطر است که این کار کمک می‌کند تمرین را به‌صورت حرفه‌ای‌تر انجام دهید و یادگیری خودتان را سریع‌تر کنید. بنابراین برای تمرین نیز می‌توانید به یادگیری جملات انگیزشی آلمانی بپردازید و سعی کنید که این جملات را در مکالمات خودتان استفاده کنید تا به تسلط بیشتر شما به زبان آلمانی کمک کند.

تمرین زبان آلمانی

جملات انگیزشی آلمانی

تا به اینجا به شما گفتیم که یادگیری این جملات چه تأثیری در تسلط شما به زبان آلمانی دارد و باهم بررسی کردیم که فواید یادگیری جملات انگیزشی آلمانی بسیار زیاد است و کمک می‌کند که فردی مسلط‌تر و حرفه‌ای‌تر در زبان آلمانی شوید. حالا می‌خواهیم سراغ این موضوع برویم که برخی از جملات انگیزشی را به زبان آلمانی به شما بگوییم تا بتوانید آنها را یاد بگیرید و تمرین کنید و به این جملات تسلط خوبی پیدا کنید. دقت کنید که تمام این جملات به زبان آلمانی نیستند، بلکه جملات انگیزشی یا سخنان بزرگان هستند که به زبان آلمانی ترجمه شده‌اند و می‌توانید با استفاده از آنها با ترجمه آلمانی جملات نیز آشنا شوید. در ادامه نیز همچنان با ما همراه باشید تا این موضوع را بیشتر بررسی کنیم. اگر می خواهید همین حالا یادگیری زبان آلمانی را شروع کنید، روی لینک زیر کلیک کنید و آموزش این زبان را در فرادرس مشاهده کنید.

هر روز این‌طور زندگی کن که انگار آخرین روز زندگی است.

lebe jeden Tag als wärs dein letzter

 

حس زندگی به این است که به زندگی حس ببخشیم

Der Sinn des Lebens ist,dem Leben einen Sinn zu geben

 

انسان تنها با قلبش می‌بیند چرا که خوبی‌های درونی با چشم دیده نمی‌شوند

Man sieht nur mit dem Herzen gut,das Wesentliche für die Augen ist unsicht bar

 

فقط یک لبخند است که موجب عشق می‌شود

Das schönste was die Liebe geben kann ,ist ein Lächeln

 

هنگامی که می‌خواهی به چیزی برسی ترس به خود راه نده

Wenn du etwas erreichen willst,darfst du nicht so viel an dir zweifeln

 

همه ما زیر یک آسمان زندگی می‌کنیم اما همه ما افق یکسانی نداریم

Wir leben alle unter dem gleichen Himmel ,aber wir haben nicht alle den gleichen Horizont

 

زندگی کن اما نه در رؤیا

lebe dein Leben und nicht dein Traum

 

هرکجا اراده‌ای هست، راهی هم هست

Wo ein Wille ist,ist ein Weg

 

امید اعتقاد به این نیست که کاری خوب پیش می‌رود، بلکه یقین به این است که چیزی که ارز جنگیدن ندارد سر انجامش فرقی نمی‌کند.

Hoffnung ist nicht die Überzeugung das etwas gut ausgeht,sondern die Gewissheit,das es sich nicht lohnt,um etwas zu kämpfen,ganz egal,wie es ausgeht.

 

بادآورده را باد می‌برد …

Bald reif hält nicht steif

 

فقط قوی‌ترین‌ها به باغ می‌روند

Nur die Harten kommen in den Garten

 

هر چیزی پایانی دارد، به جز سوسیس که دو انتها دارد

Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei

 

قطره‌قطره جمع گردد وانگهی دریا شود

Kleinvieh macht auch Mist

 

همیشه نمی‌توانی چیزی که می‌خواهی را به دست بی آوری

Das Leben ist kein Ponyhof

 

بهترین منبع اطلاعات مردمی هستند که قول داده‌اند به تعریف‌کردن ادامه ندهند.

Die beste Informationsquelle sind Leute, die versprochen haben, nichts weiter zuerzählen

 

گاهی اوقات سیاست مانند دستور زبان است، سرانجام اشتباهی که مرتکب می‌شوند به یک قاعده خطم می‌شود

In der Politik ist es manchmal wie bei der Grammatik

.ein Fehler, den alle begehen, wird als Regel anerkannt

 

وقتی شخصی نمی‌تواند از طلا چشم بپوشاند، شاید به این دلیل است که اصلاً چیزی ندارد

Wenn jemand mit Geld nicht umgehen kann ,mag es daran liegen,dass er gar keines hat

 

در هر دقیقه که با عصبانیت سپری می‌کنی ،از ۶۰ ثانیه شادی غافل می‌شوی.

Jede Minute, die Sie wütend verbringen, verpassen Sie 60 glückliche Sekunden.

فیلم آموزش زبان آلمانی

“فقط باید بفهمید چه زمانی واقعاً طالب موفقیت هستید؛

چون دیگر هیچ‌وقت تسلیم نمی‌شوید و مهم نیست آن‌وقت دیگر شرایط چقدر رو به‌سختی برود.”

„Man muss nur wissen, wann man wirklich erfolgreich sein will;

“Weil du nie aufgeben wirst und es egal ist, wie schwierig die Situation dann ist.”

 

“مسئولیت زندگی‌تان را به عهده بگیرید.

این را بدانید … فقط شما هستید که می‌توانید خودتان را به جایی که می‌خواهید برسانید، نه هیچ‌کس دیگری”

„Übernimm Verantwortung für dein Leben.

Wissen Sie das… Nur Sie selbst können dorthin gelangen, wo Sie hinwollen, niemand sonst “

 

“من از کارهایی که کردم هیچ‌وقت پشیمان نمی‌شوم،

اما از شانس‌هایی که برای انجام برخی کارها داشتم و هیچ کاری با آنها نکردم پشیمانم.”

„Ich werde nie bereuen, was ich getan habe“, sagte er.

“Aber ich bereue die Chancen, dass ich eine Reihe von Dingen machen musste und nichts damit gemacht habe.”

 

چالش‌ها برای سرگرمی در زندگی هستند و مقابله با آنها برای معنادار کردن زندگی

“Herausforderungen bestehen darin, das Leben zum Vergnügen zu machen, und sie zu überwinden, macht das Leben sinnvoll.”

 

سخت است که منتظر چیزی باشی که اتفاق نمی‌افتد و سخت‌تر از آن وقتی است که در مقابل چیزی که همه‌ی آن را می‌خواستی بخواهی تسلیم شوی

„Es ist schwer, auf etwas zu warten, von dem man weiß, dass es nie passieren wird

Und schwieriger als das, wenn Sie sich dem hingeben wollen, was Sie wollen. ”

 

یکی از کلیدهای موفقیت داشتن نظم در انجام‌دادن کارهایی است حتی اگر میلی به انجام آن‌ها ندارید؛ ولی می‌دانید که مهم هستند و باید انجام شوند.

Einer der Schlüssel zum Erfolg ist die Disziplin, das zu tun, was Sie tun müssen.

Auch wenn Sie es nicht tun möchten… aber Sie wissen, dass sie wichtig sind und getan werden sollten

 

افرادی که دارای صبر خوبی هستند اتفاقات خوبی برایشان می‌افتد و اتفاقات عالی برای کسانی که با تلاش آن را به دست می‌آورند.

Menschen, die gute Geduld haben, denen passieren gute Dinge

Und ein tolles Event für Menschen, die selbst Großes bewegen

 

به مکان‌هایی بروید که به شما توجه می‌کنند نه این که شما را تحمل کنند، اگر آن‌ها قدر شما را نمی‌دانند پس بهتر است یک تجدیدنظر در رابطه‌هایتان داشته باشید.

Gehen Sie an Orte, an denen Sie wahrgenommen und nicht geduldet werden;

Wenn sie deinen wahren Wert nicht kennen, dann ist es Zeit, neu zu beginnen

یادگیری زبان آلمانی

یادگیری زبان آلمانی

فرادرس یکی از پلتفرم‌های برتر آموزشی در ایران است که همیشه سعی کرده بهترین آموزش‌ها را با همکاری برترین اساتید در اختیار افراد علاقه‌مند قرار دهد تا هرکسی بتواند با استفاده از این آموزش‌ها، مهارت‌های موردنیاز خود را یاد بگیرد. اگر شما هم می‌خواهید به یادگیری زبان آلمانی بپردازید و در زمانی مناسب به این زبان تسلط پیدا کنید، می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید و آموزش مناسب خودتان را از بین آموزش‌های موجود در فرادرس انتخاب کنید و از آنها استفاده کنید تا یادگیری زبان آلمانی را انجام دهید.

جمع‌بندی

در این مقاله در مورد این صحبت کردیم که جملات انگیزشی آلمانی چه کمکی به یادگیری بیشتر زبان آلمانی می‌کنند و چرا یادگیری آنها مفید است. در ادامه باهم فواید یادگیری جملات انگیزشی آلمانی را بررسی کردیم و گفتیم که یادگیری این جملات چقدر کمک‌کننده است و می‌تواند کمک کند در مکالمات خودتان مسلط‌تر عمل کنید. در بخش بعدی نیز تعداد زیادی جملات انگیزشی را با ترجمه آلمانی در اختیارتان قرار دادیم که می‌توانید با استفاده از آنها، یادگیری را بهتر انجام دهید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که با جملات انگیزشی آلمانی بیشتر آشنا شوید و بتوانید ترجمه آلمانی این جملات را به‌خوبی یاد بگیرید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا