زوم تک

معرفی بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی حرفه ای اندروید

یادگیری زبان انگلیسی برای تمامی افراد ضروری است و هر فرد در هر شغل و موقعیت و در هر سنی که باشد، نیاز دارد که با این زبان آشنایی ابتدایی داشته باشد. اما دانش‌آموزان، دانشجویان و افراد شاغل به سطح بالاتری از یادگیری زبان نیاز دارند. به همین منظور آموزش زبان انگلیسی حرفه‌ای اندروید را در این محتوا پیش گرفتیم تا افرادی که قصد شرکت در آزمون‌های سنجش زبان یا کسب مهارت‌های حرفه‌ای و پیشرفته در زبان انگلیسی دارند، بتوانند برنامه‌های مورد نظر را دانلود نصب و استفاده کنند. این برنامه‌ها به زبان آموز کمک می‌کنند تا واژگان زیادی یاد گرفته و دایره لغات خود را افزایش دهند، همچنین در زمینه گرامر، تلفظ و رایتینگ نیز بسیار کمک کننده هستند.

با نصب هر یک از این برنامه‌ها و پیشروی پیوسته و منظم مراحل آن، بدون شک به تسلط بالا در یادگیری زبان انگلیسی رسیده و مفاهیم پیچیده را به راحتی درک می‌کنید. همچنین اگر تمایل دارید تا برای یادگیری زبان انگلیسی از فیلم‌های آموزشی در کنار اپلیکیشن استفاده کنید پیشنهاد ما دریافت مجموعه آموزش زبان انگلیسی فرادرس است؛ در این مجموعه آموزشی می‌توانید از اصول و گرامر ابتدایی زبان انگلیسی تا مکالمه به زبان انگلیسی را بیاموزید. برای دریافت این مجموعه آموزش زبان انگلیسی فرادرس روی لینک زیر کلیک کنید:

در یادگیری زبان انگلیسی به کمک اپلیکیشن چه نکاتی را باید مورد توجه قرار داد؟

بسیاری از افراد در استفاده از این اپلیکیشن‌ها مقاومت نشان می‌دهند، چرا که در تصورشان یادگیری با اپلیکیشن کار بیهوده‌ای است و آن بازده و نتیجه مورد نظر را از خود نشان نمی‌دهد. ما در این بخش تصمیم داریم ۳ نکته برای بهره‌مندی بهتر از اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی را به شما بگوییم. بدون شک با رعایت این نکات با همان کیفیت مراجعه به کلاس‌های حضوری و تدریس خصوصی می‌توانید زبان انگلیسی، لغات، گرامر، تلفظ و…. را یاد بگیرید. چه بسا با توجه به محیط کاربری و طراحی‌های حرفه‌ای اپلیکیشن، این مطالب بهتر در ذهنتان بشیند. حال با هم این نکات را بررسی می‌کنیم:

پیشروی با برنامه

هر اپلیکیشن درس محور و آموزشی، دارای طرح درس است که به ترتیب سختی مطالب چیده شده‌اند. این مساله در برنامه‌های آموزش زبان نیز دیده می‌شود، بدین صورت که طرح درس و مراحل آن توسط سازندگان اپلیکیشن‌ها که افراد متخصص در زمینه زبان انگلیسی هستند بیان شده است. توصیه می‌کنیم از هر سطحی که هستید، مراحل و ترتیب دروس را به طور پیوسته و پشت سر هم سپری کنید. همچنین در برنامه روزانه خود ممارست داشته و حتماً هر روز به یادگیری زبان بپردازید.

تمرین و تکرار

مهم‌ترین بخش برای یادگیری هر مبحث، به خصوص زبان انگلیسی، تمرین و تکرار است. برای آنکه مطالب یاد گرفته شده مؤثر واقع شود باید آموخته‌های خود را مورد سنجش قرار دهید و بارها و بارها تکرار کنید. هماهنگی با مباحث برنامه اپلیکیشن در افزایش بازده این کار مؤثر است. برای این بخش می‌توانید از فیلم‌های زبان انگلیسی، موسیقی، مطالعه کتاب‌های ساده انگلیسی و…. استفاده کنید. همچنین خود را تنها به خواندن و نوشتن محدود نکرده و سعی کنید در صحبت‌های روزانه از این زبان بهره ببرید.

هدف و انگیزه

داشتن انگیزه در هر کاری به خصوص یادگیری زبان انگلیسی بسیار حائز اهمیت است. انگیزه افراد را به سمت اهدافشان متمرکز می‌کند. برای این منظور توصیه می‌کنیم که حتماً برای خود هدف بلند مدت و کوتاه مدت مشخص کنید. این اهداف می‌توان شامل شرکت در یک آزمون، کسب نمره در امتحان، مطالعه یک کتاب انگلیسی و… باشد.

بهترین اپلیکیشن‌ها برای یادگیری حرفه‌ای زبان انگلیسی

بهترین اپلیکیشن‌ها برای یادگیری حرفه‌ای زبان انگلیسی

حال با هم به بررسی چند نمونه از بهترین اپلیکیشن‌ها که برای کاربران اندروید قابل استفاده هستند می‌پردازیم. هر کدام از این برنامه‌ها دارای طرح درس و طراحی‌های مختلفی هستند که افراد با توجه به سلیقه خود می‌توانند انتخاب، دانلود و نصب کنند.

اپلیکیشن Magoosh

یکی از برنامه‌های بسیار خوب و حرفه‌ای برای یادگیری زبان انگلیسی، برنامه Magoosh است. این اپلیکیشن مانند دیگر اپلیکیشن‌ها به هدف آموزش کلمات و لغات انگلیسی طراحی شده و گسترش یافته. در برنامه فوق می‌توان هر کلمه را تعریف کرد و با مشاهده نمونه‌ها و مثال‌های آن در جملات مختلف به تسلط بالا رسید. برنامه Magoosh جزو برنامه‌های حرفه‌ای و سطح بالا به شمار می‌آید و دایره لغات و کلماتی که به کاربر آموزش می‌دهد هم تعداد بالاتری دارد و هم حرفه‌ای‌تر است. هدف کلی اپلیکیشن تمرکز بر روی کلماتی است که نسبتاً سخت هستند. امروزه این برنامه جزو بهترین برنامه‌های واژگان است که درصد بالای رضایت کاربران و دانلود را به خود اختصاص داده است. تمامی افرادی که برای آزمون‌های حرفه‌ای نظیر آیلتس، تافل، GRE و… آماده می‌شوند می‌توانند از برنامه فوق استفاده کنند. این برنامه با ارائه فلش کارت، هم برای یادگیری لغات و هم برای مرور بسیار مناسب عمل می‌کند. تنها کافیست روزی چند دقیقه برای Magoosh وقت بگذارید تا به درصد بالایی از یادگیری کلمات زبان انگلیسی برسید. اپلیکیشن فوق برای تلفن همراه با سیستم عامل اندروید قابل نصب و اجرا است.

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین اپلیکیشن‌ها برای آموزش زبان انگلیسی حرفه‌ای اندروید اپلیکیشن فرادرس است. بیشتر نمونه اپلیکیشن موجود در بازار برای این امر توسط کشورهای خارجی ساخته شده و یا نمونه‌های داخلی کیفیت خوبی ندارند. اما تیم فرادرس تلاش کرده تا این برنامه را به طور اختصاصی برای کاربران ایرانی طراحی کند. اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس به دلیل محیط بسیار حرفه‌ای با گرافیک و طراحی عالی، توانسته درصد بالای رضایت کاربران را به خود جلب کند.

همچنین مجموعه فرادرس تلاش کرده تا با گردهمایی برترین و حرفه‌ای‌ترین اساتید در زمینه آموزش زبان انگلیسی، یک اپلیکیشن بسیار کارآمد همچون کلاس‌های خصوصی برای کاربران فراهم کند. مراحل و دسته بندی کلمات، بیان لغات، مثال‌ها و… در این اپلیکیشن بسیار حرفه‌ای با وسواس انتخاب شده تا درصد بالای آموزش و لغات را به کاربر ارائه دهد. با نصب اپلیکیشن فرادرس می‌توانید از ساعات مرده و زمان‌های پرتی خود استفاده کرده و به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید.

اپلیکیشن Duolingo

بسیاری از افراد که به دنبال آموزش زبان انگلیسی حرفه‌ای اندروید هستند، اپلیکیشن Duolingo را انتخاب می‌کنند. این برنامه جزو مطرح‌ترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها برای آموزش زبان‌های مختلف به خصوص زبان انگلیسی بین کاربران است. برنامه فوق از سیستم عامل اندرورید پشتیبانی می‌کند و همچنین بر روی تبلت نیز قابل نصب و استفاده است. با دانلود و نصب اپلیکیشن Duolingo می‌توانید به راحتی زبان‌های مختلفی نظیر انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی، پرتغالی، فرانسوی و اسپانیایی را در یک محیط بسیار زیبا و جذاب و سرگرم کننده بیاموزید. دسته‌بندی واژه‌های اپلیکیشن فوق در عنوان‌های مختلفی نظیر غذا، لوازم، حیوانات، اشیا و… است. اصولاً دسته بندی و چیدمان لغات در Duolingo بسیار حرفه‌ای صورت گرفته. تمامی درس‌ها با بهترین و جذاب‌ترین تصاویر و گرافیک طراحی شدند و به دلیل آموزش دهی با تمرین و بازی، یادگیری را به حداکثر می‌رساند. از دیگر مزیت‌های این اپلیکیشن رایگان بودن آن است و هیچ‌گونه تبلیغاتی در طی آن نشان داده نمی‌شود. فرقی نمی‌کند که شما دانش آموز هستید یا دانشجو و یا حتی شاغل، با این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان، زبان مورد نظر خود را یاد بگیرید.

اپلیکیشن Duolingo

اپلیکیشن ELSA Speak

مشکل بسیاری از زبان آموزان، نحوه تلفظ لغات انگلیسی است. یادگیری لغات و معنی آن‌ها بدون توانایی بیان فایده چندانی ندارد، چرا که برای استفاده از زبان نیاز به صحبت با دیگر افراد و ارتباط متقابل داریم. به همین منظور یک برنامه حرفه‌ای برای تلفظ صحیح لغات انگلیسی طراحی و وارد بازار شده است. اپلیکیشن ELSA Speak این شرایط را فراهم کرده تا کاربر با قرارگیری در یک محیط انگلیسی زبان و تمرین و تکرار مداوم بتواند به مهارت بالایی در تلفظ صحیح لغات برسد. در این صورت زبان آموز نیز همچون یک فرد حرفه‌ای انگلیسی، تلفظ صحیح لغات را یاد گرفته و منظور خود را بهتر به مخاطب می‌رساند. این اپلیکیشن از زبان انگلیسی آمریکایی پشتیبانی می‌کند و خطاهای زبان آموز هنگام تلفظ لغات را اصلاح می‌کند. از آنجایی که ELSA Speak یک اپلیکیشن برای آموزش زبان انگلیسی حرفه‌ای اندروید است تا به امروز جوایز زیادی را به دلیل طراحی هوشمندانه، الگوریتم‌های دقیق و… دریافت کرده. از جمله دیگر امکانات برنامه فوق می‌توان به سطح‌بندی از مبتدی تا پیشرفته، ارائه بهترین آموزش‌ها متناسب با سطوح مختلف تمرکز بر کلمات اصلی و پر استفاده، پوشش دهی ۲۰۰۰ لغت ضروری، ارائه راهنما به منظور بیان صحیح حروف و کلمات و… اشاره داشت.

اپلیکیشن Rosetta Stone Enterprise

اپلیکیشن فوق جز محبوب‌ترین برنامه‌ها برای آموزش زبان انگلیسی به طور حرفه‌ای بر روی تلفن‌های همراه با سیستم عامل اندروید است. استفاده از این برنامه رایگان بوده اما در ادامه با نصب و استفاده از آن به پرداخت درون برنامه‌ای می‌رسیم. با این نرم افزار می‌توان ۱۹ زبان زنده دنیا را از سطح مبتدی تا سطح پیشرفته آموخت. از جمله این زبان‌ها اسپانیایی، فرانسوی، انگلیسی، ایتالیایی، ترکی و… هستند. طراحی اپلیکیشن بدین صورت است که هر کلمه به شکل مصور همراه با تصاویر بسیار هوشمندانه به شما آموزش داده می‌شود. در پایان هر بخش آزمونکی به منظور محک آموخته‌ها قرار گرفته تا ضمن تمرین دوباره، نقاط ضعف و قدرت خود را بیابید. با نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن همراه خود در هر مکان و هر زمانی به آموزش‌ها دسترسی داشته و تنها با صرف زمان کوتاهی می‌توانید مطالب آن روز را یاد بگیرید. کار با استفاده از این اپلیکیشن بسیار ساده است و تمامی افراد حتی کودکان نیز توانایی استفاده از آن را دارند.

اپلیکیشن Babbel

یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای آموزش زبان انگلیسی حرفه‌ای اندروید اپلیکیشن Babbel است. این اپلیکیشن توسط کارشناسان برتر زبان انگلیسی طراحی شده و کاربران زیادی در سراسر جهان دارد. می‌توان گفته برنامه فوق جزو برنامه‌های حرفه‌ای برای مکالمه زبان انگلیسی است که افراد هم در سطح مبتدی و هم در سطح پیشرفته می‌تواند از آن استفاده کنند. با برنامه زبان آموز تنها به روزی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زمان برای یادگیری مطالب نیاز دارد. اپلیکیشن فوق بالغ بر ۶۰۰۰ دوره آموزشی با ۶۰۰ درس در خود جای داده است. در ابتدا استفاده از آن رایگان است و نیاز به پرداخت ندارد، اما پس از مدتی برای رسیدن به مراحل پیشرفته‌تر، خرید اشتراک لازم است.

آموزش زبان انگلیسی حرفه‌ای اندروید

مزیت استفاده از اپلیکیشن زبان چیست؟

پیشرفت تکنولوژی در سطح جهان بسیار چشمگیر است و عملاً استفاده از روش‌های سنتی نسبت به روش‌های امروزی بازده مناسبی ندارند. تا سال‌های پیش برای یادگیری زبان انگلیسی حتماً باید به آموزشگاه مراجعه می‌کردید، اما امروزه با کلاس‌های آنلاین، اپلیکیشن و برنامه‌های این چنینی تنها در منزل و صرف زمان کوتاهی می‌توان به یادگیری پرداخت. اپلیکیشن‌های آموزش زبان در صورتی که به طور پیوسته مورد استفاده قرار گیرند، نتیجه بسیار خوبی بر روی زبان آموز می‌گذارند. این اپلیکیشن‌ها دارای مزایای زیادی نسبت به کلاس‌ها هستند که از جمله این مزایا می‌توان به هزینه بسیار پایین‌تر، عدم نیاز به مراجعه حضوری، صرف زمان، صرفه جویی در انرژی، جذابیت بالاتر نسبت به کلاس درس و… اشاره داشت.

بهترین اپلیکیشن زبان حرفه‌ای کدام است؟

امروزه بالای صدها اپلیکیشن در رابطه با آموزش زبان انگلیسی و بخش‌های مختلف آن مانند لغت، شنیدار و گفتار و … در بازار موجود هستند. برخی از این اپلیکیشن‌ها نسبت به دیگری از فضای کاربردی بهتر و دایره لغات وسیع‌تری برخوردارند. در این محتوا چند نمونه از بهترین‌ها را برایتان نام بردیم تا در صورت تمایل هر کدام را دانلود و از آن استفاده کنید. معرفی یک یا چند مورد به عنوان بهترین کار دشواری است. چرا که تمامی آن‌ها مزایای بسیاری دارند و انتخاب تنها بر اساس سلیقه افراد و نوع نیازشان صورت می‌گیرد. به عنوان مثال برای یادگیری روزانه و صحبت عادی می‌توان از برنامه‌های ساده‌تر استفاده کرد اما برای آزمون‌های زبان به استفاده از نمونه‌های حرفه‌ای و برتر نیاز است.

بهترین اپلیکیشن زبان

کلام آخر در مورد آموزش زبان انگلیسی حرفه‌ای اندروید

بهره‌مندی از آموزش زبان انگلیسی حرفه‌ای اندروید با اپلیکیشن‌های مناسب می‌تواند تأثیر بسیار بالایی در یادگیری این زبان داشته باشد. بسیاری از افراد به خصوص دانشجویان و دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون‌های سنجش زبان دارند می‌توانند از این برنامه‌های حرفه‌ای برای یادگیری، مرور و حتی آزمایش خود استفاده کنند. خوشبختانه نمونه‌های خارجی بسیار خوب و پرکاربردی از این اپلیکیشن‌ها ساخته شده که در متن به چند مورد اشاره داشتیم.

در پایان مایلم مجموعه آموزش زبان خارجی فرادرس را به شما معرفی کنم؛ با کمک این مجموعه آموزشی می‌توانید علاوه بر زبان انگلیسی به آموزش دیگر زبان‌های خارجی از جمله زبان آلمانی، فرانسوی، روسی و… دسترسی داشته باشید؛ برای دریافت این مجموعه آموزش روی لینک زیر کلیک کنید:


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا