زوم تک

دانلود بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی اندروید

زبان انگلیسی زبان بین‌المللی بوده که یادگیری آن برای تمامی افراد الزامی می‌باشد. دانلود بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی اندروید دغدغه بسیاری از افرادی است که زبان مادری آن‌ها انگلیسی نیست، به همین منظور به کمک این اپلیکیشن‌ها و نرم افزارها می‌توانند به راحتی در طول روز یا شب به یادگیری این زبان بپردازند. البته روش‌های دیگر نیز برای یادگیری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به مراجعه به کلاس‌های حضوری و خصوصی، تدریس آنلاین آفلاین و… اشاره داشت. اما هر کدام از موارد دارای مزایا و معایب خود هستند.

مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزیت اپلیکیشن نسبت به دیگر راه‌های یادگیری زبان انگلیسی، هزینه پایین آن و همچنین آموزش مصور است که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم. در این محتوا قصد داریم تا به منظور دانلود بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای اندروید چند نمونه از اپلیکیشن‌ها که از دید کاربر رتبه بالایی دارند را به شما معرفی کنیم. تعداد این نرم افزارها به شدت بالا بوده و در یک محتوا نمی‌گنجد، به همین منظور برای عدم خستگی مخاطب ما تنها چند مورد از برترین‌ها را برایتان معرفی کردیم. اکثر این اپلیکیشن‌ها تولید کشورهای خارجی هستند، اما در کنار آن یک نمونه بسیار خوب و حرفه‌ای که توسط طراحان و اساتید داخلی ساخته شده، اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس است. محتوای این اپلیکیشن به قدری کامل و جامع است است که با نمونه‌های خارجی و برتر رقابت می‌کند. در ادامه ویژگی‌های آن را با هم بررسی می‌کنیم.

استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چه فوایدی دارد؟

آموزش زبان انگلیسی از راه‌های مختلفی امکان پذیر است، یکی از متداول‌ترین راه‌ها مراجعه به کلاس‌های حضوری و آموزشگاه‌ها و مؤسسات فعال در زمینه آموزش زبان انگلیسی است. همچنین امروزه روش‌های آفلاین و آنلاین نیز برای این امر به کار می‌رود، اما استفاده از اپلیکیشن یک روش بسیار ساده، کم هزینه و پربازده است. به شرطی که اپلیکیشنی درست انتخاب کرده و آن را به طور مستمر مورد استفاده قرار دهید. از جمله مزایای استفاده از اپلیکیشن می‌توان به آموزش مصور و یادگیری به واسطه بازی، پرسش و پاسخ و تمرین اشاره داشت.

یادگیری به این روش بازده بیشتری داشته و مطالب بهتر در ذهن مخاطب می‌نشیند. علاوه بر این هزینه اپلیکیشن نسبت به کلاس‌های حضوری و آنلاین بسیار پایین‌تر است. برخی از اپلیکیشن‌ها به طور کاملاً رایگان هستند و برخی دیگر پس از سپری شدن مراحل اولیه به پرداخت هزینه و خرید اشتراک نیاز پیدا می‌کنند. اپلیکیشن‌های پولی نیز هزینه پایینی دارند که این هزینه در مقایسه با کلاس‌های زبان بسیار ناچیز است. از جمله دیگر مزیت‌های استفاده از این اپلیکیشن‌ها عدم نیاز به مراجعه حضوری، صرفه جویی در زمان، عدم محدودیت زمانی و… است، به طوری که هر فرد در هر زمان و هر مکان می‌تواند به یادگیری زبان انگلیسی بپردازد. استفاده از اپلیکیشن‌ها محدود به هیچ سن و جنسیت و منطقه جغرافیایی و…. نبوده و تنها با داشتن یک تلفن همراه با سیستم عامل اندروید می‌توانید به یادگیری بپردازید.

بهترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی

معرفی چند نمونه از بهترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی

در این بخش چند نمونه از بهترین‌ها را برای دانلود لهترین نرم‌افزار آموزش زبان انگلیسی اندروید بخه شما معرفی می‌کنیم تا پس از مطالعه ویژگی‌ها، به انتخاب و استفاده از آن‌ها بپردازید.

اپلیکیشن WordUp

یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای یادگیری لغات انگلیسی، استفاده از برنامه WordUp است. این برنامه به گونه‌ای طراحی شده تا با ارائه مثال‌های سرگرم کننده از آهنگ و فیلم و جملات معروف به آموزش لغات انگلیسی بپردازد. یادگیری لغت در مثال و جمله باعث می‌شود که تلفظ و کاربرد آن کلمه بهتر در ذهن بنشیند. همچنین مثال‌های ملموس ذهن مخاطب را باز کرده و این اعتماد به نفس را به وی می‌دهد تا جملات انگلیسی را به خوبی بیان کند. پروسه اپلیکیشن WordUp در چهار مرحله انجام می‌شود، در ابتدا یک آزمون برای سنجش سطح شما قرار می‌گیرد، در ادامه کلمات پیش روی شما قرار می‌گیرند و می‌توانید بررسی کنید که معنای کدام‌یک را نمی‌دانید. سپس کلمات را بر اساس کاربرد و اهمیت یاد می‌گیرید و در ادامه با جاگذاری لغات در جای خالی جملات مختلف، به یادگیری کامل می‌رسید.

این اپلیکیشن هم برای افرادی که قصد یادگیری زبان انگلیسی دارند و هم برای افرادی که به دنبال منبعی برای تمرین و تکرار آموخته‌های خود هستند مناسب است، چرا که به واسطه پرسش و پاسخ و جاگذاری لغات در جمله، علاوه بر تمرین و تکرار، دایره لغات را نیز افزایش می‌دهد. دانش آموزان، دانشجویان، اساتید، صاحبان کسب و کارها و…. می‌تواند در هر مکان هر زمانی از این اپلیکیشن استفاده کرده و به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن تنها محدود به زبان انگلیسی نیست، بلکه ۳۰ زبان زنده دنیا شامل عربی، ترکی، فرانسوی، اسپانیایی و حتی فارسی را نیز برای آموزش در خود جای داده است. پس با نصب تنها یک اپلیکیشن زبان‌های مختلفی را می‌توانید یاد بگیرید.

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

‌می‌توان برای دانلود بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی اندروید، به اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس اشاره داشت. این اپلیکیشن از طراحی و محیط کاربری بسیار خوب و حرفه‌ای برخوردار است. همچنین سطح بندی، طرح درس و… در آن با دقت و حساسیت بالا انجام گرفته است. چیدمان اپلیکیشن به گونه‌ای صورت گرفته که تیم بسیار حرفه‌ای از اساتید با سابقه زبان انگلیسی، دورهم جمع شدند و با وسواس بسیار و دقت فراوان به انتخاب لغت و چیدمان درس‌ها پرداختند. به همین منظور هر فرد در هر سطحی از زبان انگلیسی که باشد می‌تواند از این اپلیکیشن برای یادگیری و کسب مهارت استفاده کند.

فرقی نمی‌کند که شما یک دانش آموز هستید یا یک فرد میان‌سال، اگر ذره‌ای علاقه به یادگیری زبان انگلیسی داشته باشید می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس در زمان کوتاهی به مهارت خیلی خوب در این زبان برسید. هدف اصلی تیم فرادرس، ایجاد شرایط مناسب برای تمامی افراد به منظور دسترسی به آموزش‌های خوب و حرفه‌ای برای یادگیری زبان انگلیسی است. در این صورت دیگر نیازی به مراجعه حضوری به کلاس، پرداخت هزینه‌های بالا برای خرید دوره‌های آنلاین و آفلاین یا موارد دیگر ندارید. تنها با نصب این اپلیکیشن در هر نقطه ایران که باشید می‌توانید به طور روزانه زبان انگلیسی را بیاموزید. برای دانلود و نصب اپلیکیشن فرادرس می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

اپلیکیشن Hello English

از دیگر اپلیکیشن‌های خوب برای یادگیری زبان انگلیسی اپلیکیشن Hello English است. این اپلیکیشن به کاربران کمک می‌کند تا به زبان انگلیسی و لغات آن را به طور گفتاری، گرامری و… یاد بگیرند. این برنامه ۴۷۰ درس تعاملی دارد که امکان دسترسی به دروس به طور آفلاین هم وجود دارد، همچنین دارای بازی‌های متنوع بوده که در مهارت‌های مختلف نظیر مطالعه، ترجمه، املا، گرامر و واژگان و…. هستند. اپلیکیشن Hello English به طور روزانه کلیپ‌های صوتی و تصویری برای کمک به تمرین زبان انگلیسی فراهم می‌کند که مطابق با اتفاقات روز دنیا است. فرهنگ لغت این اپلیکیشن بالای ۱۰۰۰۰ کلمه را در خود جای داده که کلمات فوق جزو پرکاربردترین و مهمترین کلمات در زندگی روزمره به زبان انگلیسی هستند.

کمتر برنامه‌ای است که همه جنبه‌های آموزشی زبان نظیر لغت، گرامر و…. را در بر بگیرد و اکثر برنامه‌ها به طور واحد بر روی یک مهارت تمرکز می‌کنند. Hello English نیازی به پرداخت هزینه ندارد و به طور کاملاً رایگان است، به همین منظور دانلود آن را به عنوان دانلود بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی اندروید به کاربران توصیه می‌کنیم. به کمک این برنامه می‌توانید به یادگیری زبان بپردازید، آموخته‌های خود را محک زده و اشکالات یادگیری را استخراج کنید. علاوه بر این موارد امکان ارتباط و چت با اساتید و رفع اشکال نیز وجود دارد. با استفاده از برنامه فوق به طور روزانه در مدت زمان ۶ ماه به درصد بالایی از یادگیری زبان انگلیسی و کسب به مهارت در تمامی زمینه‌های آن می‌رسید.

بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی اندروید

اپلیکیشن Memrise Easy Language Learning

از جمله دیگر اپلیکیشن‌های بسیار کامل و کارساز برای یادگیری تخصصی زبان انگلیسی، اپلیکیشن Memrise است. این اپلیکیشن به طور تخصصی برای سیستم عامل اندروید طراحی شده و دانلود آن به طور رایگان است. سیستم آموزشی نظیر تدریس و بیان لغات در اپلیکیشن فوق بسیار حرفه‌ای است، به این صورت که در هر ساعت امکان یادگیری ۴۴ کلمه وجود دارد.

آموزش‌ها در زمینه‌های مختلف زبان، جغرافیا، تاریخ و دیگر موارد این چنینی است. همچنین برای هر مبحث دارای تمرین‌های منحصر به فرد و خاص بوده که پس از اتمام، مدرک آن بخش نیز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. همان‌طور که می‌دانید استفاده از فلش کارت یکی از روش‌های بسیار پربازده هم برای یادگیری و هم برای مرور مطالب است، به همین منظور اپلیکیشن Memrise امکان ساخت فلش کارت و همچنین استفاده از فلش کارت‌های آماده را برای کاربر فراهم کرده است.

شما می‌توانید پس از یادگیری کلمات، مواردی که برایتان اهمیت بیشتری دارند را در قالب فلش کارت برای خود نگه داشته و به تمرین و تکرار آن‌ها بپردازید. آموزش اپلیکیشن فوق به طور مصور بوده که هر کلمه، جمله و لغت و… را با تصویر، صوت و ویدیو به کاربر نشان می‌دهد. طراحی محیط کاربری این اپلیکیشن بسیار حرفه‌ای بوده و از گرافیک بالا برخوردار است.

اپلیکیشن English Central

از دیگر اپلیکیشن‌های خوب و حرفه‌ای برای یادگیری زبان انگلیسی، اپلیکیشن English Central است. این اپلیکیشن بالای ۱۵ هزار ویدیو دارد که هر ویدیو موضوعات مختلف را با زبان انگلیسی بیان می‌کند. همین به روز بودن اپلیکیشن سبب می‌شود تا کاربر لغات پرکاربرد و جدید را بیاموزد و در مکالمات خود از آن‌ها استفاده کند. کاربران با دانلود و نصب این اپلیکیشن می‌توانند درس‌های زبان انگلیسی را با اساتید حرفه‌ای یاد بگیرند.

بهترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی

اپلیکیشن Babbel

اپلیکیشن Babbe جزو بهترین نمونه اپلیکیشن‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی است. در صورتی که به دنبال دانلود بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی اندروید هستید ما Babbe را به شما معرفی می‌کنیم. این اپلیکیشن به کمک تیمی بسیار حرفه‌ای از اساتید برتر در حوزه زبان انگلیسی و همچنین طراحان اپلیکیشن و… تولید شده است. به همین منظور جزو نمونه‌های برتر و حرفه‌ای در حوزه آموزش زبان انگلیسی به شمار می‌آید. سطح بندی و انتخاب دروس در اپلیکیشن Babbe به گونه‌ای است که هر فرد با هر میزان سوادی دارد بتواند از این اپلیکیشن استفاده کند.

چرا که مطالب آن از سطح ابتدایی شروع شده و تا سطح پیشرفته ادامه می‌یابند، در نتیجه فرقی نمی‌کند که فرد در چه سطحی از زبان انگلیسی است. یکی از ویژگی‌های خوبی که اپلیکیشن فوق دارد، مدت زمان کوتاه کار با آن است. بدین صورت که تنها با صرف روزی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه می‌توانید به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید. در این برنامه بالای ۶۰۰۰ دوره آموزش قرار گرفته که مجموع دروس این دوره‌ها به ۶۰۰ درصد می‌رسد. استفاده از اپلیکیشن در مراحل ابتدایی رایگان است و هیچ‌گونه هزینه‌ای ندارد، اما برای رسیدن به سطح پیشرفته و حرفه‌ای به خرید اشتراک نیاز دارید.

اپلیکیشن Busuu

اپلیکیشن Busuu نیز جزو بهترین اپلیکیشن‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی و دیگر زبان‌ها نظیر آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی و…. است. مطالب و تلفظ‌ها در این اپلیکیشن توسط اساتید و افراد بومی همان کشور ارائه شده، به همین منظور آموزش‌ها دقیق‌تر و حرفه‌ای‌تر هستند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این اپلیکیشن، آموزش گرامر با قوانین و جملات مختلف است که باعث تثبیت در ذهن کاربر می‌شود. یکی از ویژگی‌های اپلیکیشن Busuu استفاده آفلاین از آن است، به طوری که کاربران می‌توانند ویدیوهای مورد نظر خود را دانلود کرده و در هر زمان بدون نیاز به اینترنت آن‌ها را مشاهده کنند.

دانلود بهترین نرم افزار آموزش زبان اندروید

کلام آخر در مورد دانلود بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی اندروید

یادگیری زبان انگلیسی به کمک اپلیکیشن جزو جدیدترین روش‌ها برای یادگیری این زبان است، به همین منظور امروزه تقاضا برای دانلود بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی اندروید به شدت زیاد شده است. در این محتوا سعی کردیم تا چند نمونه از بهترین و با کیفیت‌ترین اپلیکیشن‌ها که دارای درصد بالای رضایت کاربران هستند را به شما معرفی کنیم. هر کدام از اپلیکیشن‌های فوق دارای مزایای خاص خود هستند و بر روی مهارت یا بخش خاصی از زبان انگلیسی تمرکز می‌کنند. به طور کلی بیشتر اپلیکیشن‌های تولید شده در این زمینه بر لغت، معنای کلمات و مکالمه تمرکز دارند. برخی از اپلیکیشن‌ها نیز درک مطلب و گرامر را پوشش می‌دهند. امیدوارم از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید.

در پایان مایلم مجموعه آموزش زبان خارجی فرادرس را به شما معرفی کنم؛ به کمک این مجموعه آموزشی می‌توانید به آموزش زبان‌های دیگر خارجی مانند آلمانی، فرانسوی، چینی، و… دسترسی داشه باشید. برای دریافت مجموعه آموزش زبان خارجی فرادرس روی لینک زیر کلیک کنید:


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا