زوم تک

معرفی بهترین نرم افزار های آموزش زبان انگلیسی اندروید

اگر یک مبتدی هستید که می‌خواهید انگلیسی را به صورت روان صحبت کنید یا مهارت‌های ارتباطی خود را افزایش دهید، دانلود نرم‌افزار یادگیری زبان انگلیسی و استفاده از آن، راهی عالی برای کمک به یادگیری سریع زبان انگلیسی خواهد بود، زیرا گوشی‌های همراه همیشه و در هر مکانی همراه شما هستند، به این صورت می‌توانید زمان‌های بیکاری خود را به یک کلاس جذاب و مفید تبدیل نمایید. برخی از مدارس و دانشگاه‌ها در سراسر جهان دانش‌آموزان را تشویق می‌کنند که این نوع برنامه‌ها را به جای بازی و دیگر برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی دانلود کنند. به همین دلیل، ما در این محتوا بهترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی اندروید را معرفی و بررسی کرده‌ایم تا به راحتی بتوانید گزینه مورد نیاز خود را پیدا کنید. قبل از اینکه به سراغ معرفی این اپلیکیشن ها برویم مایلم مجموعه آموزش زبان انگلیسی فرادرس را به شما معرفی کنم؛ در این مجموعه آموزشی می‌توانید به بیش از ۶۰ عنوان آموزش زبان انگلیسی دسترسی داشته باشید؛ برای دریافت این آموزش ارزشمند روی لینک زیر کلیک کنید:

اپلیکیشن Busuu

یک برنامه محبوب برای یادگیری زبان است که از روش‌های سنتی استفاده می‌کند. شما می‌توانید با دانلود، نصب و استفاده از این برنامه، گرامر، املا، کلمات، عبارات و مکالمه انگلیسی را یاد بگیرید. این برنامه همچنین شامل آموزش لهجه است و یکی از معدود برنامه‌های خوب یادگیری انگلیسی به صورت آفلاین است. برای این‌که بتوانید این از این اپلیکیشن استفاده کنید، لازم است اشتراک سالیانه داشته باشید.

اپلیکیشن Language Drops

Language Drops، در واقع دارای دو اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی است. یکی برای انگلیسی بریتانیایی و دیگری برای انگلیسی آمریکایی می‌باشد. در این برنامه شما لغات و واژگان را به صورت عمیق‌تری یاد می‌گیرید و دستور زبان آموزش داده نمی‌شود. این روش یادگیری مکالمه شما را تقویت کرده و در عین خواندن، گرامر را نیز می‌آموزید. همچنین شامل پشتیبانی آفلاین، بازی‌ها و انواع سطوح اشتراک و قیمت می‌شود. این برنامه برای افرادی که زمان زیادی برای مطالعه در طول روز ندارند، مناسب است

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

اگر می‌خواهید زبان انگلیسی را با استفاده از فیلم‌های آموزشی یاد بگیرید، بدون شک استفاده کردن از اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس بهترین گزینه برای شما خواهد بود. برای دریافت آن کافی‌ست روی لینک زیر کلیک کرده و برنامه را دریافت کنید.

اپلیکیشن Duolingo

Duolingo یکی از بهترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی اندروید است. درواقع این اپلیکیشن زبان‌های خارجی فراوانی را پشتیبانی می‌کند و زبان انگلیسی نیز جزئی از آن‌ها می‌باشد. Duolingo از یک روش سرگرم کننده برای آموزش استفاده می‌کند؛ به این صورت شما یک سری درس گرامر و واژگان را به شکل بازی انجام می‌دهید. بنابراین، کمی رنگارنگ‌تر و سرگرم‌کننده‌تر از برنامه‌های جدی‌تر مانند Mondly، Memrise و… می‌باشد. این اپلیکیشن برای افرادی که می‌خواهند یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنند، گزینه مناسبی است.

اپلیکیشن Duolingo

اپلیکیشن EWA

یک برنامه عالی برای یادگیری زبان انگلیسی بوده که رابط کاربری جذاب و سطوح مختلف یادگیری دارد. علاوه به راین EWA بیش از ۱۰۰۰ کتاب ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند تا مهارت‌های خواندن انگلیسی را تمرین کنید. برخی از ابزارهای دیگر شامل ۴۰۰۰۰ فلش کارت و تکنیک‌های مختلف یادگیری هستند. همچنین با نمایش قطعه‌ای از فیلم‌های خارجی، توانایی لیسینینگ شما را افزایش می‌دهد.

اپلیکیشن Hello English

یک اپلیکیشن محبوب برای یادگیری زبان انگلیسی بوده و به شما امکان می‌دهد تا ۲۲ زبان دیگر را نیز بیاموزید. این برنامه دارای ۴۷۵ درس، پشتیبانی آفلاین، فرهنگ لغت ۱۰۰۰۰ کلمه‌ای و معلمانی است که به شما کمک می‌کنند. همچنین از برخی روش‌های آموزشی سرگرم کننده مانند اخبار روزانه، کلیپ‌های صوتی و تصویری و حتی کتاب‌های الکترونیکی استفاده می‌نماید.

اپلیکیشن HelloTalk

یکی از جالب‌ترین برنامه‌های یادگیری زبان انگلیسی بوده و از انواع شبکه‌های اجتماعی برای آموزش استفاده می‌کند. شما با افراد دیگر رابطه برقرار می‌کنید، آن‌ها زبان خود را به شما آموخته و شما نیز زبانتان را به آن‌ها می‌آموزید. این ویژگی به تبادل به مکالمه انگلیسی، واژگان و حتی دستور زبان کمک می‌کند. برنامه HelloTalk از ۱۰۰ زبان پشتیبانی می‌کند و همچنین شامل تماس‌های صوتی، تماس‌های ویدیویی، پیام‌های متنی، پیام‌های تصویری و پیام‌های صوتی است.

اپلیکیشن Google Translate

مترجم گوگل، به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی اندروید برای زبان پژوهان و مسافران می‌باشد. این برنامه دارای سه ویژگی اصلی است که آن را مفید می‌کند. اولین مورد ترجمه متن به متن استاندارد شما است. با ۱۰۳ زبان آنلاین و ۵۹ زبان آفلاین کار می‌کند. شما می‌توانید جمله‌ای که می‌خواهید بین کنید را در این برنامه تایپ کرده و با کمک برنامه انگلیسی آن را بیاموزید. بدین صورت یک ابزار عالی برای تمرین واژگان و دیکشنری شما خواهد بود. Google Translate رایگان است و هر کسی که می‌خواهد زبان دومی را یاد بگیرد، لازم است این برنامه را داشته باشد. مترجم مایکروسافت (پیوند گوگل پلی) نیز به طرز شگفت‌انگیزی برای یادگیری زبان‌ها خوب است.

اپلیکیشن Learn English Phrases

یک برنامه ساده و در دسترس برای یادگیری زبان انگلیسی است که به عنوان یک کتاب عبارات یا راهنمای مرجع بهترین کار می‌کند. دارای دسته‌ای از کلمات و عبارات انگلیسی به همراه تلفظ آمریکایی و انگلیسی است. شما می‌توانید صدای خود را ضبط کرده و آن را پخش کنید. این همچنین یکی از بهترین برنامه‌های یادگیری آفلاین انگلیسی بوده که همراه با برنامه‌های دیگری مانند Duolingo یا Busuu یک ترکیب واقعاً خوب را ایجاد می‌نماید.

اپلیکیشن Memrise

یکی از قدرتمندترین و محبوب‌ترین برنامه‌های یادگیری زبان است. درواقع یک سایت اجتماعی می‌باشد و از روش‌های آموزشی مختلفی استفاده می‌کند. این شامل واژگان و درس‌های دستور زبان شما به همراه بازی‌ها، مکالمه انگلیسی، راهنمای تلفظ و موارد دیگر است. این برنامه حتی پشتیبانی آفلاین هم دارد.

اپلیکیشن Simply Learn English American

یک برنامه بسیار ساده می‌باشد که به عنوان یک کتاب عبارات، بسیار مفید است. نسخه پرمیوم شامل بیش از ۱۰۰۰ کلمه و عبارت در ۳۰ دسته مختلف می‌باشد. این برنامه همچنین شامل تلفظ‌های صوتی، آزمون‌ها، و فلش کارت برای مطالعه آسان‌تر بوده و یک کمک عالی برای مطالعه ثانویه است که با یک برنامه جدی‌تر مانند Busuu، Duolingo یا Memrise همراه شود. در صورتی که می‌خواهید بدانید این برنامه به صورت آفلاین نیز کار می‌کند.

اپلیکیشن Tandem

یک برنامه اجتماعی برای یادگیری زبان بوده و شباهت زیادی به برنامه HelloTalk دارد. شما با مردم کشورهای دیگر، ارتباط برقرار می‌کنید، زبان خود را به آن‌ها یاد می‌دهید و آن‌ها نیز زبان خود را به شما می‌آموزند. این برنامه از تماس‌های صوتی و تصویری همراه با تصاویر، متن و پیام‌های صوتی پشتیبانی می‌کند. توجه داشته باشید که این برنامه بیش از ۱۵۰ زبان را پشتیبانی می‌کند، بنابراین گزینه مناسبی برای همه افراد حتی معلمان است. همچنین می‌توانید موضوعی را که می‌خواهید مطالعه بیشتری داشته باشید، انتخاب کنید. این، همراه با HelloTalk (از نظر دامنه و فرض بسیار شبیه است)، به عنوان یک پلت فرم یادگیری ثانویه در کنار پلتفرم اصلی شما، به صورت عالی عمل می‌کند.

اپلیکیشن Tandem

اپلیکیشن Xeropan

این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه‌های یادگیری زبان انگلیسی بوده که می‌توانید به صورت آنلاین از آن استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های لذت بخش Xeropan این است که می‌تواند توسط افراد مختلف با سطوح گوناگون مهارت انگلیسی استفاده شود. همچنین یک برنامه یادگیری تعاملی انگلیسی بوده که کاربر را از طریق مطالعه زبان، در قالب یک بازی راهنمایی می‌کند.

اپلیکیشن ELSA Speak

به دلیل ویژگی‌هایی مانند فناوری پیشرفته تشخیص گفتار، بهترین برنامه‌های رایگان آموزش انگلیسی را در خود جای داده است. همچنین، این ابزار نحوه تلفظ عبارات اصطلاحی محبوب، عبارات آمریکایی یا مکالمات روزمره انگلیسی را آموزش می‌دهد. برنامه درسی آزمایش شده و واقعی آن توسط مربیان جهانی، ایجاد شده است. سریع‌ترین روش برای بهبود این است که هر روز به مدت ۱۰ دقیقه در ELSA تمرین مکالمه انگلیسی داشته باشید.

اپلیکیشن Beelinguapp

یکی از بهترین برنامه‌های یادگیری زبان انگلیسی با یک آزمایش دیجیتال است که به طور خاص بر درک مطلب تمرکز دارد. این ویژگی منحصربه‌فرد در اکثر برنامه‌های دیگر وجود ندارد. به این صورت یک برنامه همراه عالی برای یک کلاس و همچنین سایر دوره‌های آموزش زبان است.

اپلیکیشن Rosetta Stone

یکی از بهترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی اندروید است که به شما در یادگیری یک زبان جدید کمک می‌کند. این ابزار یکی از اپلیکیشن‌های درک مطلب رایگان بوده و شامل کلاس‌های زبان جذاب و تجربی متعددی می‌باشد. از مزایای این برنامه‌ها می‌توان به استفاده از آن‌ها در هر زمان و مکان، هر ابزاری، چه آنلاین یا آفلاین، اشاره کرد.

اپلیکیشن Babbel

این اپلیکیشن به عنوان بهترین برنامه آموزش رایگان انگلیسی به حساب می‌آید که بر روی واژگان تمرکز دارد. این ابزار همچنین کاربران را قادر می‌سازد تا با انجام و تلاش برای تکرار عبارات، زبان جدیدی را به دست آورند. Babbel نرم‌افزارهای وب و برنامه‌های تلفن همراه را برای یادگیری و تمرین یک زبان، با سرعت دلخواه شما و همچنین صداهای متفاوت برای چند زبان و سطوح تجربه ارائه می‌دهد.

اپلیکیشن LingoDeer

یک برنامه رایگان یادگیری انگلیسی است که توانایی‌های فکری، تجزیه و تحلیل منطقی و مهارت‌های ارتباطی عملی را ارائه می‌دهد. همچنین برنامه‌ای فوق‌العاده است که با مجموعه‌ای منظم از موضوعات رایج و خاص طراحی شده و هدف آن افزایش تدریجی آشنایی با یک زبان دیگر است.

اپلیکیشن FluentU

اگر می‌خواهید انگلیسی را از طریق رسانه‌های معتبر مانند کلیپ‌های فیلم، آهنگ‌ها و وبلاگ‌ها یاد بگیرید، FluentU می‌تواند بخشی از روال مطالعه شما باشد. هر ویدیو دارای زیرنویس‌های تعاملی است، بنابراین وقتی روی هر کلمه‌ای ضربه می‌زنید یا کلیک می‌کنید، تعریف، جزئیات دستور زبان، تلفظ و جملات مثال آن را دریافت خواهید کرد. از آنجایی که این ویدیوها توسط افراد بومی ساخته شده‌اند، می‌توانید بخش‌هایی از فرهنگ انگلیسی را نیز یاد بگیرید. کتابخانه محتوا نیز بر اساس موضوع و سطح دشواری (مبتدی تا پیشرفته) سازماندهی شده است، بنابراین یافتن کلیپ‌های متناسب با نیاز شما آسان می‌باشد.

برای مرور کلمات و مفاهیم دستور زبان جدید، این برنامه به شما امکان می‌دهد تا فلش کارت‌هایی بسازید و از تکرار فاصله‌دار استفاده کنید. همچنین آزمون‌های شخصی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد تا مهارت‌های نوشتاری، شنیداری و گفتاری خود را تقویت کنید. FluentU برای امتحان کردن رایگان بوده و علاوه بر برنامه اندروید، در وب نیز موجود می‌باشد. یکی از بهترین بخش‌های یادگیری زبان انگلیسی، ورود به رسانه‌های جالب است. در هر سطحی که هستید، FluentU به شما کمک می‌کند و در عین حال مهارت‌های زبانی شما را بهبود می‌بخشد.

اپلیکیشن Learn-English-android-app

اپلیکیشن Learn-English-android-app

بهترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی اندروید است. با Learn English Daily، می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید. این اپلیکیشن در فلسفه خود بسیار ابتدایی و ساده است. درس‌هایی که در این برنامه ارائه می‌شود، کوتاه بوده و برای مبتدیان نسبتاً آسان هستند و حتی می‌توانند تا حدودی سرگرم کننده نیز باشند. شما می‌توانید به هزاران عبارت انگلیسی که توسط افراد بومی انگلیسی صحبت می‌شود گوش دهید تا مهارت‌های تلفظی خود را تقویت نمایید.

با Learn English Daily، شما همچنین موارد زیر را دریافت می‌کنید:

  • ترجمه انگلیسی به اکثر زبان‌های رایج
  • امکان جستجو و ذخیره دروس برای بعد
  • دارای دسترسی آفلاین
  • مناسب برای تقویت مهارت های شنیداری و درک

به این ترتیب، اگر یک برنامه صد درصد رایگان برای تمرین واژگان انگلیسی، درک مطلب، گوش دادن و صحبت کردن به صورت روزانه می‌خواهید، این برنامه برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

اپلیکیشن Learn-english-android-appRosetta Stone

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های یادگیری زبان انگلیسی مبتنی بر نرم افزار است. این اپلیکیشن در آموزش زبان انگلیسی مبتدیان، زبان‌آموزان متوسط و پیشرفته به روشی عملی به خوبی کار می‌کند. Rosetta Stone با استفاده از فناوری تشخیص گفتار TruAccent زبان انگلیسی را به شما آموزش می‌دهد. انگلیسی گفتاری شما را تجزیه و تحلیل کرده و به شما کمک می‌کند تا تلفظ و لهجه خود را بهبود ببخشید. به این ترتیب، اگر برنامه یادگیری زبان انگلیسی ساده و دوره مانند را ترجیح می‌دهید، Rosetta Stone یک گزینه عالی برای شما خواهد بود، درواقع آن‌ها شما را از طریق درس‌های منطقی راهنمایی می‌کنند.

دانلود رایگان است، اما برای شروع استفاده از آن به اشتراک Rosetta Stone نیاز دارید. برنامه‌های جدید خاصیت و ویژگی‌های خاص خود را دارند اما تجربه یک اپلیکیشن قدیمی را نداشته و ممکن است با ایراداتی همراه باشند. به این ترتیب Rosetta Stone یک برنامه فوق‌العاده بوده که در دو نسخه دسکتاپ (کمی کاربر پسندتر) و اندرویدی ارائه می‌شود.

بهترین نرم افزار های آموزش زبان انگلیسی اندروید

کلام آخر در مورد بهترین نرم افزار های آموزش زبان انگلیسی اندروید

همان‌طور که می‌بینید راه‌های زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. همیشه لازم نیست کلمات یا عبارات را به خاطر بسپارید؛ با تمرینات زیاد و استفاده از بهترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی اندروید، مانند اپلیکیشن فرادرس، می‌توانید زبان انگلیسی را بهتر بیاموزید. بنابراین، اگر به دنبال راهی عالی برای یادگیری مؤثر و لذت بخش انگلیسی هستید، می‌توانید یکی از برنامه‌های معرفی شده در بالا را انتخاب کنید. در پایان مایلم مجموعه آموزش زبان خارجی فرادرس را به شما معرفی کنم؛ برای دریافت این آموزش روی لینک زیر کلیک کنید:


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا