زوم تک

آموزش کار با کامپیوتر: بررسی ۰ تا ۱۰۰ مسیر + نقشه راه

در حال حاضر روش های زیادی برای یادگیری کامپیوتر از صفر تا صد وجود دارد. استفاده از فیلم ها و مطالب آموزشی یکی از بهترین و مؤثرترین راهکارهای آموزش صفر تا صد کار با کامپیوتر است. چرا که با استفاه از این روش، هر زمان که به مشکل برخوردید، می توانید با مشاهده فایل های ویدئویی و متنی نسبت به یادآوری و رفع مشکل اقدام نمایید. از طرف دیگر استفاده از آموزش های جامع غیرحضوری و آنلاین نیاز به حضور در آموزشگاه ها را برطرف ساخته و سبب شده تا بسیاری از افراد این روش را برای یادگیری کامپیوتر انتخاب کنند. در ادامه برای آشنایی بیشتر این روش آموزش کار با کامپیوتر همراه ما باشید.

به نقل از ایرانیان سایبر: راه های زیادی برای آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان و دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد یا آموزش کامپیوتر از صفر و آموزش کار با کامپیوتر وجود دارد تا بتوانید جای خالی را پر کنید یا از ابتدا با آن آشنا شوید. به آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان و دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد عنوان مثال، توصیه هایی برای بهترین روش یادگیری کامپیوتر در این مقاله ذکر شده، محدودیتهایی برای آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان وجود دارد.

دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد آموزش کامپیوتر از صفر بهترین راه برای پیشرفت در این زمینه وسیع است که باعث ترساندن افراد تازه کار و ناآشنا با فناوری های جدید می شود. به همین ترتیب، تعداد زیادی از جوانانی که با اینترنت آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان و دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد بزرگ شده اند، همیشه مهارت های کامپیوتری مورد انتظار از استخدام کنندگان را ندارند. آموزش کامپیوتر فرصتی برای برخی خواهد بود.

به نقل از ده مهارت: نقطه شروع همیشه یکی از سخت ترین مراحل یادگیری علم رایانه است زیرا انتخاب غلط می‌تواند به راحتی تمام علاقه شما را برای آموزش کامپیوتر را از بین ببرد، و با وجود آموزشگاه های بسیاری که در زمینه آموزش انواع مهارت های کامپیوتری فعالیت می‌ کنند، یافتن بهترین آنها کمی مشکل است.

ازاین جهت، شرکت رایانه کمک برای عزیزانی که امکان یادگیری کامپیوتری در بیرون از منزل را ندارند، پکیج آموزشی و کاربردی، آموزش کامپیوتر در منزل طراحی کرده که افراد میتوانند با تهیه این بسته در زمینه هایی مختلف نظیر (وردپرس، ویندوز، آفیس، فتوشاپ و …) به فراگیری این مهارت ها بپردازید.

به نقل از ۲۴ وب لرن: بسیاری از برنامه های کاربردی به عنوان مبانی کامپیوتر شناخته می شوند و هر شخصی فارق از تخصصی که دنبال میکند باید به آنها مسلط باشد تا بتواند از پس امور روز مره خود با استفاده از آن برنامه های کاربردی پیش برود. برای مثال شما چه به عنوان حسابدار و یا طراح فوتوشاپ باید این مهارت را داشته باشید که زبان فارسی را به عنوان زبان دوم به تنظیمات ویندوز خود اضافه کنید. همچنین بهتر است بدانید که آیا قصد شما از یادگیری دنیای کامپیوتر استفاده های شخصی می باشد یا قصد دارید که برای راه اندازی کسل و کار اینترنتی خود وارد دنیای فناوری اطلاعات شوید.

یادگیری مهارت های هفت گانه؛ گام نخست یادگیری کامپیوتر

برای آنکه وارد دنیای کامپیوتر و اینترنت شوید، می بایست در حد مبتدی تا متوسط با ساختار کامپیوتر (اجزای سخت افزاری)، محیط ویندوز و بعضی از نرم افزارهای کاربردی آن آشنا شوید. به همین سبب یادگیری مهارت های هفت گانه در قالب دو بسته آموزشی ICDL1 و ICDL2 گام نخست یادگیری کامپیوتر است. تا ضمن مطالب مطالب و مشاهده ویدئوهای آموزشی بتوانید آنچه را که لازم است، درباره کامپیوتر یاد بگیرید. در این راستا کارشناسان و مدرسین وب سایت آموزشی ۲۴ وب لرن اقدام به تهیه و تدوین دوره های آموزشی مختلف نموده اند. تا کاربران با استفاده از محتواهای موجود بتوانند صفر تا صد کار با کامپیوتر را در مدت زمان کوتاه و به بهترین نحو فرا بگیرند.

در این راستا مراحل اصلی آموزش کار با کامپیوتر از صفر تا صد به شرح زیر عبارت است از:

۱- آموزش ویندوز

در حال حاضر برای بهبود فرآیند یادگیری فراگیران ابتدا محیط ویندوز و نحوه کار با آن به افراد آموزش داده می شود. به همین سبب در این بخش کاربران با محیط ویندوز، انتقال و کپی داده، تغییر تصویر دسکتاپ، اتصال به اینترنت و … آشنا می شوند. از آنجایی که علم کامپیوتر فرّار است، پیشنهاد می کنیم در روزها و ماه های اول آموزش کار با کامپیوتر تکرار و تمرین مستمر را جدی بگیرید.

۲- مبانی کامپیوتر

در این مرحله نیز فراگیران با قطعات سخت افزاری و دستگاه های ورودی و خروجی کامپیوتر نظیر پرینتر، اسکنر و … آشنا می شوند. در صورتی که قصد راه اندازی کسب و کارهای کامپیوتری دارید یا می خواهید در ارگان ها جذب شوید، یادگیری مبانی کامپیوتر و کار با ویندوز را در اولویت قرار دهید.

۳- آموزش مجموعه نرم افزارهای آفیس

در مرحله سوم نیز پس از آشنایی فراگیران با مبانی کامپیوتر و ویندوز، طرز کار با مجموعه نرم افزارهای آفیس شامل ورد، اکسل، پاورپوینت، اکسس و … آموزش داده می شود. از آنجایی که این نرم افزارها کاربردهای متعددی دارند و برای انجام بسیاری از فعالیت ها به آنها نیاز دارید، یادگیری آنها را جدی گرفته و از مطالب و محتواهای آموزشی با کیفیت مثل اموزش اکسل برای کار در شرکت استفاده نمایید. علاوه بر این اگر می خواهید هر یک از نرم افزارهای آفیس را به صورت حرفه ای یاد بگیرید، می توانید دوره های آموزشی هر کدام از نرم افزارها را به صورت جداگانه تهیه نموده و استفاده کنید.

در پایان لازم به ذکر است که علوم کامپیوتر صرفاً به ویندوز، مبانی کامپیوتر و مجموعه نرم افزارهای آفیس محدود نمی شود. بنابراین با توجه به نرم افزارهایی که با آنها سر و کار دارید، اقدام به تهیه دوره های آموزشی مرتبط با آنها نموده و دانش و تخصص خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا