اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن: بهترین برنامه اسکن کد وای فای در اندروید

برنامه WiFi QrCode Password scanner کار اشتراک‌گذاری و اتصال به وای فای را ساده کرده است

این روزها استفاده از ترفند اشتراک‌گذاری رمز وای فای با QR در میان کاربران رواج یافته است. در این روش، شما به طرز ساده و امنی و بدون نیاز به دانستن پسورد وای فای، می‌توانید به مودم و روتر وصل شوید.

یک بخش از کد qr وای فای، ساختن و اشتراک‌گذاری کد کیو آر کد است ولی بخش دیگری از آن، داشتن برنامه اسکن کد qr وای فای است. برخی گوشی‌ها این قابلیت را می‌دهند که یک QR کد را اسکن و رمز عبور وای فای را استخراج و مستقیما به مودم وصل شوید ولی در برخی دیگر از گوشی‌ها نیاز به یک برنامه برای این منظور هست.

برای آموزش تبدیل پسورد وای فای به کد QR و نحوه‌ی استفاده از آن می‌توانید به مقاله «چگونه با کد QR رمزعبور وای‌فای را با دیگران به اشتراک بگذاریم تا امنیت شبکه محفوظ بماند؟» مراجعه کنید ولی در اینجا می‌خواهیم یک اپلیکیشن ساده و کاربردی برای اسکن کد رمز عبور وای فای معرفی کنیم.

معرفی اپلیکیشن اسکن کد QR وای فای

برای گوشی‌های اندرویدی، احتمالا برنامه‌ای بهتر از WiFi QrCode Password scanner پیدا نمی‌شود. این برنامه بیش از ۱۰ میلیون بار از روی گوگل‌پلی دانلود شده است و یکی از معروف‌ترین و بهترین اپ‌ها اسکن کد وای فای است.

وقتی این اپلیکیشن را نصب می‌کنید؛ کافی است گوشی را در برابر هر کد QR پسورد وای فای بگیرید تا در کسری از ثانیه، هم رمزعبور وای‌فای را به شما نشان بدهد و هم گوشی را به طور مستقیم و خودکار به شبکه وای فای مورد نظر وصل کند.

اسکن qr کد وای فای

مثلا، تصور کنید در یک رستوران یا کافی‌شاپ یا میهمانی هستید و در گوشه‌ای، کیو آر کد اشتراک رمزعبور وای فای را مشاهده می‌کنید. دیگر نیازی نیست دنبال پسورد برای اتصال به وای‌فای عمومی یا وای فای میزبان باشید یا پسورد را دستی وارد کنید؛ بلکه کافی است با برنامه WiFi QrCode Password scanner کد مورد نظر را اسکن و به وای فای آنجا وصل شوید.

بیشتر بخوانید: چگونه در اندروید ۱۰ رمزعبور وای‌فای را با کیو آر کد به دیگران بدهیم؟

این اپ علاوه بر اینکه رمزعبور وای‌فای را به شما نشان می‌دهد و گوشی را به این وای فای وصل می‌کند؛ می‌تواند نام شبکه (SSID)، پروتکل رمزنگاری شبکه وای فای و پنهان بودن وای‌فای یا علنی بودن آن را به شما نشان دهد.

چگونه رمز وای فای را اسکن کنیم

وقتی برنامه‌ای مانند WiFi QrCode Password scanner را روی گوشی اندرویدی خود نصب کرده باشید؛ برای اسکن کد وای فای و اتصال به شبکه کار آسانی در پیش دارید و نیازی نیست که دستی دنبال اسکن کد QR و اتصال به وای فای باشید؛ چون خود برنامه تمام کارهای اتصال به وای فای را انجام داده و فقط شما باید این برنامه را اجرا کرده و روبروی کد وای فای بگیرید.

برنامه WiFi QrCode Password scanner

یک ویژگی جذاب اپلیکیشن WiFi QrCode Password scanner، ذخیره خودکار رمزعبور وای‌فای روی گوشی برای اتصال در دفعات بعدی است. به این ترتیب، می‌توانید با یک بار اسکن کد وای فای، برای همیشه به یک وای فای عمومی در رستوران یا کافی شاپ وصل شوید؛ تا زمانی که خود رمزعبور وای فای عوض شود.

دانلود برنامه اسکن کد وای فای برای آيفون و اندروید

حتما برنامه WiFi QrCode Password scanner را دانلود و روی گوشی اندرویدی خود استفاده کنید و از آن برای اتصال به وای فای عمومی و امن استفاده کنید.

کاربرانی که دارای گوشی آیفون یا دستگاه iOS هستید؛ می‌توانید از برنامه WiFi QR Connect که رایگان است؛ برای اسکن کد qr وای فای و اتصال به شبکه بدون نیاز به رمزعبور استفاده کنند.

در ضمن، باید خیلی مراقب باشید که به چه شبکه‌ای وصل می‌شوید و حدالمقدور، به وای فای عمومی و رایگان امن و قابل اعتماد و دارای رمزعبور وصل شوید تا گوشی شما هک نشود یا اطلاعات روی آن به سرقت نرود.

اگر یک بار از ترفند ساخت و استفاده کد qr وای فای استفاده کنید؛ برای همیشه وارد کردن دستی پسورد وای فای را در گوشی کنار می‌گذارید و حتی برای اتصال به وای فای خودتان در دستگاه‌های مختلف از کد کیو آر استفاده خواهید کرد.

دانلود اپلیکیشن WiFi QrCode Password scanner از گوگل پلی

دانلود اپلیکیشن WiFi QrCode Password scanner از بازار

دانلود اپلیکیشن WiFi QrCode Password scanner از مایکت

شاید خواندن مقالات زیر هم برایتان جالب باشد:


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا