راهنمای خرید

ارزان ترین گوشی های ۵G در بازار ایران

معرفی ۱۵ مدل گوشی فایوجی خوش‌قیمت و با کیفیت برای خرید در سال ۱۴۰۱

در سال ۱۴۰۰ شمسی زندگی می‌کنیم؛ سال ۲۰۲۱ میلادی. در حالی‌که کشورهای پیشرفته در حال جنگ و توسعه شبکه‌های ۵G هستند؛ در ایران فناوری ۴G LTE به اوج محبوبیت خود رسیده است و بیشترین مشتری و کاربر را دارد. به علاوه، جور وضع بد اینترنت ثابت را هم یدک می‌کشد و بیش از ۸۵ درصد ترافیک کشور روی دوش آن است.

در سال ۱۳۹۹ شاهد رونمایی و آغاز به کار چند دکل ۵G بودیم تا بگوییم رسما ایران به کشورهای دارای شبکه موبایل ۵g پیوسته است ولی تا پوشش گسترده فایوجی راه درازی در پیش است. یک سال دیگر، دو سال دیگر، سه سال دیگر می‌توانیم بگوییم اغلب مردم به فایوجی متصل می‌شوند؟ هیچ‌کس دقیقا جواب این پرسش را نمی‌داند.

اما اگر می‌خواهیم این روزها یک گوشی هوشمند جدید بخریم؛ باید یک مدل ۴G LTE انتخاب کنیم یا یک مدل ۵G؟

جواب ساده است: اگر فردی هستید که سالی یک گوشی تعویض می‌کنید؛ فعلا سراغ خرید گوشی‌های ۵G نروید ولی اگر کاربری هستید که چند سالی یک بار گوشی هوشمند خود را عوض می‌کنید و مدل جدید می‌خرید؛ آینده‌نگری، دوراندیشی، منطق اقتصادی و هیجان فناوری حکم می‌کنند سراغ خرید یک گوشی ۵G بروید.

خوش‌بختانه، شرکت‌های سازنده موبایل، همزمان با رونمایی از اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار و رده بالای خود با پردازنده‌های ۵G، گوشی‌های میان‌رده و ارزان‌قیمتی هم عرضه کردند تا عموم مردم بتوانند زودتر به اینترنت ۵G وصل شوند.

خبر خوش اینکه این روزها می‌توانید حتی با هزینه‌ای در حدود ۵ میلیون تومان صاحب یک گوشی ۵G خوب شوید. در این مقاله می‌خواهیم نگاهی به ارزان‌ترین و خوب‌ترین گوشی‌های فایوجی بازار ایران بیندازیم:

سامسونگ A13 5G

قیمت: ۲۵۰ دلار

گوشی سامسونگ A13 5g

سامسونگ این گوشی را اواخر سال ۲۰۲۱ معرفی کرد و لقب ارزان‌ترین گوشی ۵G این برند کره‌ای را با قیمت ۲۵۰ دلار دریافت کرده است. این گوشی از نظر طراحی مشابه A32 است و از یک نمایشگر LCD با ابعاد ۶.۵ اینچ و وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل سود می‌برد. نرخ رفرش ریت نمایشگر این گوشی ۹۰ هرتز است.

دوربین جلو پنج مگاپیکسلی و در بخش پشتی ماژول دوربین سه‌گانه استفاده شده است که شامل  یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک حسگر ماکرو دو مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی است.

گوشی سامسونگ A13 5G در ایالات متحده با پردازنده‌ی دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک، چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی به بازار عرضه می‌شود.

این گوشی همانند سایر اسمارت‌فون‌های ۵G ارزان‌قیمت، از فرکانس‌های زیر ۶ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و دارای باتری ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی با شارژر سریع ۱۵ واتی است.

سامسونگ A22 5G

قیمت: حدود ۴.۳۷۸.۰۰۰ تومان

تا پیش از معرفی گوشی سامسونگ A13 5G، گوشی A22 5G با قیمت ۲۸۰ دلار و در ایران حدودا ۵.۵ میلیون تومان، ارزان‌ترین گوشی ۵G سامسونگ بود.

گوشی A22 5G ابدا یک گوشی پایین رده نیست و مشخصات یک گوشی میان رده را دارد. به طور مثال، از صفحه‌نمایشی ۶.۶ اینچی LCD با دقت تصویر ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی تصویر ۹۰ هرتزی سود می‌برد. پردازنده این گوشی مدیاتک MT6833 Dimensity 700 5G است و از پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 بهره‌مند است.

گوشی A22 فایوجی سامسونگ در دو مدل حافظه ۴ و ۶ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود ولی با استفاده از کارت حافظه این ظرفیت تا ۱ ترابایت قابل ارتقا است.

دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی داخل بریدگی صفحه‌نمایش V شکل قرار گرفته است و پنل پشتی نیز از مجموعه‌دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل و دوربین ۵ مگاپیکسل اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج میزبانی می‌کند.

باتری ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی، شارژر سریع ۱۵ واتی، وای‌فای ۵ و بلوتوث ۵.۱ به همراه مودم ۵G برخی از مشخصات ارتباطی سامسونگ A22 هستند.

خرید گوشی موبایل سامسونگ A22 5G

شیائومی Redmi Note 9T 5G

قیمت: حدود ۴.۵ میلیون تومان

یکی از محبوب‌ترین و ارزان‌ترین گوشی‌های ۵G بازارهای جهانی است. این مدل گوشی در چندین پیکربندی از جمله ۶۴ گیگابایت و ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت و ۴ گیگابایت رم عرضه شده است که طبیعی است مدل دوم طرفداران بیشتری دارد.

پردازنده این گوشی Dimensity 800U 5G مدیاتک است و از پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC3 سود می‌برد. صفحه‌نمایشی IPS و ۶ اینچی با دقت تصویر ۲۳۴۰ در ۱۰۹۰ پیکسل دارد. ماژول دوربین سه گانه، وای‌فای ۵، شبکه‌های موبایل ۵G و ۴G LTE، اندروید ۱۰ و جک هدفون ۳.۵ اینچی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی خوش قیمت هستند.

باتری ۵ هزار میلی‌آمپری روی آن سوار شده که برای یک روز و نیم کار با گوشی مناسب است. جنس بدنه، کیفیت ساخت، کیفیت تصویر و سرعت گوشی برای کارهای روزانه بسیار عالی است.

خرید گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 9T 5G

شیائومی REDMI NOTE 10 5G

قیمت: حدود ۵.۲۰۰ میلیون تومان

یک گوشی کاملا جدید از شرکت شیائومی است که در مارس ۲۰۲۱ عرضه شده و جزو بهترین گوشی‌های اقتصادی ۵G این شرکت محسوب می‌شود. پردازنده MT6833 Dimensity 700 مدیاتک روی آن سوار شده و با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود.

در مشخصات و کیفیت تقریبا مشابه با گوشی ردمی نوت ۹ تی است. صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی IPS با دقت تصویر ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، ماژول دوربین سه گانه با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، اندروید ۱۱، وای‌فای ۵ و باتری ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی از ویژگی‌های اصلی این گوشی است.

افرادی که گوشی به‌روزتری نسبت به شیائومی ردمی ۹ تی فایوجی دوست دارند؛ خریدار این گوشی هستند.

خرید گوشی موبایل شیائومی REDMI NOTE 10 5G

سامسونگ گلکسی A32 5G

قیمت: حدود ۵.۵ میلیون تومان

این گوشی اوایل امسال معرفی شده است و تقریبا ارزان‌ترین گوشی ۵G سامسونگ است. خریداران این گوشی افرادی هستند که دوست دارند یک گوشی ارزان همه‌کاره ۲۴ ساعته داشته باشند و البته از فناوری ۵G هم پشتیبانی کند.

پردازنده این گوشی مدیاتک Dimensity 720 است با پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC3 ولی در پیکربندی‌های مختلفی ارائه می‌شود؛ از ۴ گیگابایت رم تا ۸ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی.

باتری ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی، دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسل، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل، وای‌فای ۵ و درگاه حافظه میکرو اس دی اختصاصی.

افرادی که دوست دارند همیشه یک گوشی از برند سامسونگ بخرند و نمی‌خواهند پول زیادی بدهند؛ گوشی گلکسی ای ۳۲ برایشان گزینه مطلوبی است.

خرید گوشی موبایل سامسونگ A32 5G

شیائومی POCO M3 PRO 5G

قیمت: حدود ۵.۹۰۰ میلیون تومان

گوشی پوکو می ۳ پرو فایوجی در ماه می ۲۰۲۱ عرضه شده و یکی از جدیدترین گوشی‌های ۵G برند شیائومی است. از پردازنده مدیاتک Dimensity 700 5G با ۴ یا ۶ گیگابایت رم سود می‌برد و باتری ۵ هزار میلی‌امپرساعتی دارد.

مشخصات این گوشی هم مشابه دو گوشی ردمی ۹ تی و ردمی نوت ۱۰ است. صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12، پردازنده گرافیکی mail-G57 MC2، دوربین سه گانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، وای‌فای دو بانده، مودم ۵G و در رنگ‌بندی متنوع!

قدرت و سرعت این گوشی بهتر از ردمی ۹ تی فایوجی است؛ به علاوه اینکه سیستم‌عامل اندروید به‌روزتری دارد. از نظر زیبایی و طراحی هم به‌روزتر است.

خرید گوشی موبایل پوکو M3 PRO 5G

شیائومی Mi 10T Lite 5G

قیمت: حدود ۶ میلیون تومان

شاید بتوان گفت بهترین گوشی ۵G ارزان شیائومی است. این گوشی در اواخر سال ۲۰۲۰ عرضه شده ولی به سرعت جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های سال شیائومی شد.

یک دلیل محبوبیت آن، پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۷۵۰G است که روی بسیاری از گوشی‌های میان رده بازار مشاهده می‌شود. شیائومی می ۱۰ تی لایت در پیکربندی‌های مختلفی از جمله ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت رم یا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت رم عرضه شده است.

از ماژول دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سود برده و دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسلی است. باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپر، شارژ سریع ۳۳ واتی، وای‌فای دو بانده ۸۰۲.۱۱ac و پشتیبانی از فناوری ۵G دیگر مشخصات این گوشی هستند.

فوق‌العاده خوش‌دست و کاربردی برای کارهای روزانه و استفاده ۲۴ ساعته. خوش قیمت به نسبت دیگر گوشی‌های با مشخصات مشابه و دارای اندروید ۱۰ با چندین سال پشتیبانی از سوی شرکت شیائومی.

خرید گوشی موبایل شیائومی Mi 10T Lite 5G

موتورولا Moto G 5G

قیمت: حدود ۶ میلیون تومان

موتورولا در ایران زیاد طرفدار ندارد ولی گوشی Moto G 5G جزو بهترین گوشی‌های ارزان‌قیمت ۵G دنیا است. این گوشی با پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۷۵۰G و پردازنده گرافیکی Adreno 619 عرضه شده است. ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی روی این گوشی داریم و از باتری ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی سود می‌برد. مدل ۸ گیگابایت رم آن نیز وارد بازار شده است که گران‌تر است.

صفحه‌نمایش به نسبت گوشی‌های شیائومی بزرگ‌تر و ۶.۷ اینچی شده است. همین‌طور، تراکم پیکسلی و دقت تصویر هم بالاتر می‌رود. ماژول دوربین سه گانه ۴۸، ۸ و ۲ مگاپیکسلی روی آن سوار است و از وای‌فای ۵ و شبکه‌های فایوجی پشتیبانی می‌کند.

همه‌چیز این گوشی خوب و رضایت‌بخش است؛ اگر طرفدار و متعصب برندهایی مانند سامسونگ، هواوی و شیائومی نیستید؛ خرید این گوشی را پیشنهاد می‌کنیم.

خرید گوشی موبایل موتورولا Moto G 5G

وان‌پلاس NORD N10 5G

قیمت: حدود ۶.۵۰۰ میلیون تومان

یکی دیگر از گوشی‌های ۵G ارزان برتر بازارهای جهانی!

وان‌پلاس طرفداران خاص خودش را دارد و هرکسی خریدار گوشی‌های آن نیست. مدل NORD N10 5G برای این طرفداران یک گوشی کاملا ایده‌آلی خواهد بود.

پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۶۹۰ که ضعیف‌تر از ۷۵۰ است؛ ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، قاب جلو از جنس شیشه و قاب پشتی از جنس پلاستیک، پردازنده گرافیکی Adreno 619L، صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD با دقت تصویر ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، نرخ رفرش نمایشگر ۹۰ هرتزی، ماژول دوربین ۴ گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسل و باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی از مشخصات گوشی وان پلاس هستند.

خرید گوشی موبایل NORD N10 5G

سامسونگ گلکسی A52 5G

قیمت: حدود ۱۰ میلیون تومان

گل سرسبد گوشی‌های ۵G میان‌رده سامسونگ در سال ۲۰۲۱ است. چشم بسته بخرید و فقط از آن لذت ببرید. تقریبا برای هر کاری و هر کاربری مناسب است و تا چندین سال استفاده از فناوری‌های روز دنیا روی یک گوشی را برای شما بیمه می‌کند.

چند ماهی بیشتر از عرضه این گوشی نمی‌گذرد ولی جزو بهترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های سال سامسونگ قرار گرفته است. پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۷۵۰ فایوجی روی آن نشسته و پردازنده گرافیکی آن هم Adreno 619 است.

با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت فضا و ۶ و ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود. دوربین ۴ گانه‌ای نسبتا قوی با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دارد و دروبین سلفی آن ۳۲ مگاپیکسلی است.

باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن شاید برای یک گوشی فایوجی کمی پایین باشد ولی شارژر سریع ۲۵ واتی آن جبران می‌کند. حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، وای‌فای دوبانده، فناوری فایوجی و اندروید ۱۱ با رابط کاربری One UI 3.1.

اگر قصد سرمایه‌گذاری روی یک گوشی ۵G خوب را دارید؛ سراغ اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A52 بروید.

خرید گوشی موبایل سامسونگ A52 5G

شیائومی Mi 10T PRO 5G

قیمت: حدود ۱۱.۵۰۰ میلیون تومان به بالا

این گوشی را دیگر نمی‌توان رده پایین یا ارزان‌قیمت نامید و عملا یک اسمارت‌فون ۵G میان‌رده است ولی اینجا معرفی می‌کنیم تا شاید افرادی که می‌خواهند پول بیشتری برای خرید یک گوشی ۵G بدهند؛ گزینه‌های خرید خود را بشناسند.

صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی با پردازنده بسیار خوب اسنپدراگون ۸۶۵ به همراه ۸ گیگابایت رم و باتری ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی با شارژر سریع ۳۳ وات از این گوشی یک تصویر زیبا و وسوسه‌کننده می‌دهد.

با فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود و مجهز به یک دوربین چهارگانه با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی است.

یکی از ویژگی‌های بزرگ و مهم این گوشی، بهره‌مندی از وای‌فای ۶ (استاندارد ۸۰۲.۱۱ax) است که در هیچ‌یک از گوشی‌های بالا شاهد نبودیم. تقریبا هر چیزی که نیاز داشته باشید؛ در این گوشی هست و با آن می‌توانید برای سال‌های طولانی از زندگی دیجیتالی با اینترنت پرسرعتی روی وای‌فای و دیتای موبایل لذت ببرید.

خرید گوشی موبایل شیائومی Mi 10T Pro 5G

آيفون ۱۲ مینی

قیمت: ۲۵ میلیون تومان

این هم ارزان‌ترین گوشی آیفون ۵G برای طرفداران اپل!

اپل از سری آیفون ۱۲، مودم ۵G را به آن‌ها افزوده است. آیفون ۱۲ مینی که کوچک‌ترین و ارزان‌ترین عضو این خانواده است؛ از صفحه‌نمایشی ۵.۴ اینچی با ۴ گیگابایت رم و باتری ۲۲۲۷ میلی‌آمپرساعتی سود می‌برد.

دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی در جلو، وای‌فای ۶ و سیستم تشخیص چهره Face ID از مشخصات مهم دیگر این گوشی اپل هستند.

خرید دیگر گوشی‌های آیفون ۱۲ فایوجی، گران‌تر تمام می‌شوند.

خرید گوشی موبایل آیفون ۱۲ مینی

پوکو M4 Pro 5G

قیمت: حدود ۵.۶۰۰.۰۰۰ تومان

پوکو M4 Pro 5G

با برند پوکو می‌توانید گوشی‌های ۵g ارزان قیمت خوبی پیدا کنید. معمولا گوشی‌های پوکو هم از نظر طراحی و هم از نظر کارایی، رضایت‌بخش هستند ولی مهم‌تر اینکه قیمت مناسبی دارند.

پوکو M4 Pro یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های ۵G ارزان قیمت بازارهای جهانی در سال ۲۰۲۲ بوده است. این گوشی میان‌رده به یک صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی با دقت ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است و دارای پردازنده دیمنسیتی ۸۱۰ شرکت مدیاتک با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است.

باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژر ۳۳ وات است. این گوشی دارای دو دوربین پشتی و یک دوربین سلفی است. دوربین‌های پشتی ۵۰ مگاپیکسل و ۸ مگاپیکسل واید هستند و دوربین سلفی نیز ۱۶ مگاپیکسل است. قاب جلویی این گوشی از جنس شیشه و قاب پشتی به همراه فریم از جنس پلاستیک است.

مشخصات خوب این گوشی به همراه کارایی و قدرت نسبتا بالا ولی قیمت پایین باعث شده است که فروش بالایی داشته باشد و شما بتوانید با هزینه‌ای کمتر از ۶ میلیون تومان صاحب یک گوشی ۵G شوید.

خرید گوشی موبایل پوکو M4 Pro 5G

سامسونگ M23/M32/M33 5G

قیمت: از ۶ میلیون تومان تا ۷.۵ میلیون تومان

سامسونگ M23/M32/

فناوری ۵G به گوشی‌های ارزان‌قیمت و رده پایین سری M سامسونگ رسیده است. به همین خاطر، می‌بینیم که گوشی‌هایی مانند M32 و M23 و M33 با پشتیبانی از شبکه‌های ۵G در میان ارزان ترین گوشی های ۵G دنیا قرار دارند.

در ایران هم این گوشی‌ها با فروش و استقبال بالایی روبرو شدند و بهترین گزینه خرید برای طرفداران برند سامسونگ هستند. این گوشی‌های سامسونگ معمولا طراحی زیبا و تا حدودی متفاوت با گوشی‌های سری A و S دارند؛ از پردازنده‌هایی مانند MediaTek MT۶۸۵۳ Dimensity ۷۲۰ ۵G سود می‌برند و ۶ الی ۸ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارند.

تفاوت این گوشی‌ها در تعداد دوربین پشتی و جنس بدنه و اندازه صفحه‌نمایش و باتری است و در شبکه‌های موبایل و وای‌فای غالبا با یکدیگر برابر هستند. بنابراین، می‌توانید براساس سلیقه و نیاز خود یکی از این گوشی‌های ۵G خوش قیمت سامسونگ را تهیه کرده و به انتظار ۵G در ایران بنشینید.

شیائومی ۱۱ لایت ۵G و ۱۱ لایت فایوجی NE

قیمت: حدود ۷ میلیون تومان

شیائومی ۱۱ لایت فایوجی

هر دو گوشی Mi 11 Lite 5G و ۱۱ Lite 5G NE به عنوان یک گوشی خوش قیمت ۵g در بازارهای جهانی خوش درخشیدند. این گوشی‌ها به پردازنده‌های کوالکام  ۷۷۸G 5G و ۷۸۰G مجهز شدند که جزو بهترین تراشه‌های میان رده سال ۲۰۲۲ برای گوشی‌های همراه بوده است.

هر دو گوشی با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۶ یا ۸ گیگابایت رم عرضه شدند و مشخصاتی در حد گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی دارند. مثلا، این گوشی‌ها از بدنه شیشه‌ای ضد آب و گرد و غبار سود برده و در پنل پشتی سه لنز دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۵ مگاپیکسلی عمق‌سنج به همراه یک دوربین سلفی جلویی ۲۰ مگاپیکسلی دارند.

باتری ۴۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع ۳۳ وات، حسگر اثر انگشت روی لبه، اندروید ۱۱، وای‌فای ۸۰۲.۱۱ac یا وای‌فای ۵، روشنایی صفحه‌نمایش ۸۰۰ نیت برای نمایشگرهای ۶.۵ و ۶.۶ اینچی AMOLED و تراشه گرافیکی Adreno ۶۴۲ برخی دیگر از مشخصات این گوشی‌ها است.

اگرچه این دو گوشی در اوایل سال ۲۰۲۱ معرفی شدند ولی هنوز جزو بهترین میان‌رده‌های بازار محسوب می‌شوند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

یک دیدگاه

  1. سلام مهندس محمدی زاده عزیز
    گوشی Poco F3 رو هم عنوان کنید که از Mi 10T pro ارزونتره (حدود ۱۰ میلیونه قیمتش) و اسنپ دراگون ۸۷۰ رو یدک میکشه و از Adreno 650 سود میبره. صفحه ش هم که امولده. کلا نسبت به قیمتش محشره و قاتل پرچمدار محسوب میشه.
    من که حصرتشو دارم فقط 😢

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا