راهنمای خرید

نگاهی به جشنواره‌های اینترنت نوروز ۱۴۰۱

پیش از ورود به سال ۱۴۰۱ و گران شدن اینترنت، سرویس‌های خود را تمدید کنید

اینترنت موبایل و ثابت در سال ۱۴۰۱ گران می‌شود. مخابرات همه سرویس‌های اینترنت ثابت خود را پیش از سال ۱۴۰۱ دو برابر گران کرده و حجم برخی از بسته‌ها را کاهش داده است.

خبرهایی رسیده که دیگر سرویس‌دهنده‌های اینترنت ثابت هم کم و بیش دارند آماده افزایش قیمت اینترنت بسته‌های خود می‌شوند یا بسته‌های پرحجم و ارزان قیمت را حذف کردند و سرویس‌های گران قیمت و سرعت بالا و حجم پایین را برای انتخاب کاربران باقی گذاشتند.

برخی از شرکت‌ها از افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت اینترنت صحبت می‌کنند و البته هنوز وزارت ارتباطات و رگولاتوری دستورالعمل تغییر تعرفه‌ها را صادر نکرده است و دقیقا نمی‌دانیم در سال ۱۴۰۱ اینترنت به یک باره ۱۰۰ درصد گران می‌شود یا قرار است پلکانی افزایش یابد.

همه این خبرها و نشانه‌ها به ما می‌گویند جشنواره‌های اینترنت نوروز ۱۴۰۱ را دریابیم و پیش از اینکه وارد سال جدید شویم؛ یک سرویس اینترنت برای خود انتخاب یا سرویس خود را تمدید کنیم تا وقتی تعرفه‌ها افزایش پیدا کردند؛ حداقل برای مدتی از اینترنت ADSL و VDSL و FTTH یا TDLTE به قیمت گذشته استفاده کنیم.

ما در این مقاله، می‌خواهیم همه جشنواره‌های اینترنت نوروزی ۱۴۰۱ را معرفی و بررسی کنیم تا شما بهتر بتوانید یک سرویس اینترنت مناسب نیازتان انتخاب کنید. سعی می‌کنیم مرتبا این مطلب را به‌روزرسانی کرده و سرویس‌ها یا جشنواره‌های اینترنت تخفیفی جدید را به آن اضافه کنیم:

جشنواره اینترنت تک‌نت: اینترنت نامحدود TD-LTE با مودم امانی و پرداخت قسطی

جشنواره اینترنت نوروز ۱۴۰۱

تک نت یکی از ریسلرهای اینترنت TDLTE است. مدتی است که این شرکت سرویس اینترنت نامحدود خود را راه‌اندازی کرده است و اکنون به مناسبت فرا رسیدن بهار و نوروز ۱۴۰۱، پکیج اینترنت نامحدود TDLTE خود را با مودم امانی و پرداخت قسطی راه‌اندازی کرده است.

این شرکت مودم‌های هواوی HWS32 و Airmaster را برای اتصال به اینترنت TDLTE به صورت امانی به مشتریان می‌دهد. برای ثبت‌نام این سرویس باید وارد سایت تک‌نت شده و فرم درخواست دریافت سرویس اینترنت نامحدود را پر کنید.

در سایت این شرکت یا تبلیغات آن اصلا صحبتی از قیمت بسته اینترنت نامحدود TDLTE یا قیمت مودم امانی و باقی مشخصات سرویس نشده است.

جشنواره بهاری سرویس‌های اینترنت پارس‌آنلاین: ۱۴۰۱ گیگابایت اینترنت ADSL 

جشنواره اینترنت نوروز ۱۴۰۱

پارس آنلاین در جشنواره بهاری خود ۴ بسته اینترنت ADSL را با تخفیف برای مشتریان جدید یا قدیمی ارائه کرده است. در همین ابتدا باید بگوییم که این جشنواره پارس آنلاین فقط تا ۲۹ اسفند ماه است.

بسته‌های اینترنتی که در جشنواره بهاری پارس آنلاین ارائه شدند به شرح زیر هستند:

بسته اینترنت ۱۴۰۱ گیگابایتی با سرعت ۸ مگابیت بر ثانیه، ۱۲ ماهه با تخفیف ۷۵۰ هزار تومان

بسته اینترنت ۱۴۰۱ گیگابایتی با سرعت ۱۶ مگابیت بر ثانیه، ۳ ماهه با تخفیف ۳۰۰ هزار تومان

بسته اینترنت ۶۰۰ گیگابایتی با سرعت ۸ مگابیت بر ثانیه، ۳ ماهه با تخفیف ۲۰۰ هزار تومان

بسته اینترنت ۹۹ گیگابایتی با سرعت ۸ مگابیت بر ثانیه، ۳ ماهه با تخفیف ۹۹ هزار تومان (ویژه مشترکین جدید)

پارس‌آنلاین در این جشنواره بهاری، از میان خریداران سرویس‌های خود قرعه‌کشی هم کرده و هدایایی به آن‌ها تقدیم می‌کند. باز هم برای خرید و تمدید سرویس اینترنت ADSL خود باید به پنل کاربری پارس آنلاین یا سایت این شرکت مراجعه کنید.

جشنواره بهاری سرویس‌های اینترنت های‌وب

شرکت های‌وب نیز در جشنواره بهاری خود، بسته‌های اینترنت با تخفیف برای مشترکین فعلی و جدید خود ارائه داده است. این بسته‌ها تقریبا همان بسته‌های اینترنتی هستند که در جشنواره پارس آنلاین اشاره شد و همان شرایط را دارند.

همان‌طور که می‌دانید های‌وب مالک شرکت پارس آنلاین است و از هر کدام این شرکت‌های اینترنت ADSL بگیرید؛ تقریبا همان سرویس و قیمت و کیفیت را دریافت خواهید کرد.

جشنواره اینترنت شاتل: بسته‌های اینترنت نامحدود و بسته ۱۰۰ گیگابایت

جشنواره اینترنت نوروز ۱۴۰۱

شرکت شاتل هنوز از جشنواره بهاری خود رونمایی نکرده است و فعلا دو بسته اینترنت ثابت (ADSL و VDSL) برای استقبال از بهار ارائه کرده است که مهلت خرید آن‌ها نیز تا ۲۵ اسفند ماه است:

جشنواره اینترنت نوروز ۱۴۰۱

بسته اینترنت ۳۰۰ گیگابایتی ۱ ماهه با تخفیف ۱۸۱۵۰۰ هزار تومان (۶۷ درصد تخفیف)

بسته اینترنت ۲۰۰ گیگابایتی ۱ ماهه با تخفیف ۱۱۸۸۰۰ هزار تومان (۶۷ درصد تخفیف)

گفتنی است بسته‌های اینترنت شاتل سقف سرعت ندارند و هرچقدر خط تلفن شما در سرویس اینترنت ADSL یا VDSL کشش داشته باشد؛ اجازه دانلود می‌دهد. البته، باید قرارداد خود را نیز مدنظر بگیرید.

این بسته‌های اینترنت برای دانلودهای زیاد در نزدیکی روزهای نوروز و تعطیلی‌ها و عید بسیار مفید هستند.

اما شاتل درست در آخرین روزهای سال ۱۴۰۰ از بسته‌های ترافیک نامحدود ویژه خود رونمایی کرد:

بسته طلایی ۷ روزه با حجم نامحدود با قیمت استثنایی ۲۱ هزار تومان، اعتبار استفاده از بسته: تا ۵ فروردین (برای خرید این بسته فقط تا ۳ فروردین‌ ماه فرصت دارید)

بسته پلاتین ۱۴ روزه با حجم نامحدود، با قیمت باورنکردنی ۳۵ هزار تومان، اعتبار استفاده از بسته: تا ۱۲ فروردین (برای خرید این بسته فقط تا ۱۰ فروردین‌ ماه فرصت دارید)

همین‌طور از یک بسته اینترنت ثابت ۱۰۰ گیگابایت یک ساله با ۲۵ درصد تخفیف به قیمت ۱۴۲۵۰۰ تومان برای بهار و نوروز ۱۴۰۱ رونمایی کرده است:

جشنواره اینترنت نوروزی شاتل

علاقه‌مندان می‌توانند در بازه زمانی ۲۸ اسفند تا ۱۰ فروردین ماه، با مراجعه به پورتال مای شاتل این بسته را خریداری کنند.

جشنواره اینترنت بهاری آسیاتک: با ۸۰ هزار تومان ADSL بگیرید

جشنواره اینترنت نوروز ۱۴۰۱

آسیاتک در جشنواره اینترنت بهاری خود برای مشترکین جدید دو بسته اینترنت شروع فوق‌العاده در نظر گرفته است. آسیاتک می‌گوید این بسته‌های اینترنت ADSL از ۰۱/۰۱/۰۱ شروع شده و سه ماهه هستند. مهلت خرید این بسته‌ها تا ۲۹ اسفند ماه است:

بسته اینترنت ۲۵۰ گیگابایتی با سرعت ۸ مگابیت بر ثانیه، ۳ ماهه با تخفیف ۸۰ هزار تومان

بسته اینترنت ۷۰۰ گیگابایتی با سرعت ۸ مگابیت بر ثانیه، ۳ ماهه با تخفیف ۱۵۰ هزار تومان

آسیاتک برای مشترکین فعلی و جدید با هم دو بسته اینترنت بهاری داده است:

بسته اینترنت ۱۰۰۰ گیگابایتی با سرعت ۸ مگابیت بر ثانیه، ۳ ماهه با تخفیف ۳۰۰ هزار تومان

بسته اینترنت ۱۵۰۰ گیگابایتی با سرعت ۱۶ مگابیت بر ثانیه، ۳ ماهه با تخفیف ۴۸۰ هزار تومان

برای ثبت‌نام این طرح‌ها فقط تا پایان امسال (اسفند ۱۴۰۰) فرصت دارید.

جشنواره اینترنت پیشگامان

جشنواره اینترنت نوروز ۱۴۰۱

هنوز پیشگامان جشنواره بهاری اینترنت ADSL و TD-LTE خود را کلید نزده است و همان جشنواره‌های قدیمی این شرکت برقرار هستند.

پیشگامان در همین ایام باقی مانده تا پایان سال، از یک سرویس اینترنت ADSL خود رونمایی کرد:

اینترنت ADSL پیشگامان

۲ هزار گیگابایت اینترنت ADSL با سرعت ۱۶ مگابیت ۶ ماهه با نصب رایگان

جشنواره اینترنت ماهان نت

جشنواره اینترنت نوروز ۱۴۰۱

شرکت ماهان نت برای اینترنت td-lte چندین جشنواره و بسته اینترنت تخفیف‌دار ارائه کرده است ولی این جشنواره‌ها برای بهار ۱۴۰۱ یا نوروز امسال نیستند و هنوز منتظر شروع جشنواره بهاری این شرکت هستیم.

اما باز هم می‌توانید از جشنواره زمستانی این شرکت بسته و سرویس اینترنت tdlte خود را انتخاب کنید.

جشنواره اینترنت مبناتلکام

جشنواره اینترنت نوروز ۱۴۰۱

این روزها مبناتلکام حسابی در شبکه‌های اجتماعی پرسروصدا است. ظاهرا این شرکت بسته‌های اینترنت نامحدود td-lte به مشتریان فروخته ولی بعد این بسته‌ها را محدود کرده است. انواع کمپین‌ها و کارزارها بر ضد این شرکت در اینترنت راه افتاده و کاربران حسابی از مبنا تلکام شاکی هستند.

فعلا هم خبری از شروع جشنواره بهاری این شرکت نیست و جشنواره اینترنت TDLTE و سرویس اینفینت آن برقرار است.

اینترنت هدیه نوروزی همراه اول

اینترنت هدیه همراه اول

در طرح «عیدی همراه اول»، بسته‌های ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی برای تمامی مشترکان فعال دائمی و اعتباری همراه اول تدارک دیده شده است که از زمان فعالسازی دو روز اعتبار خواهد داشت.

همراه اول یک بسته اینترنت ۱ گیگابایت یک روزه نیز برای دادن هدیه به دوستان در نظر گرفته است. همگی این طرح‌ها از طریق اپلیکیشن همراه من و منوی طرح‌های تشویقی قابل فعال‌سازی هستند.

اینترنت هدیه نوروزی ایرانسل

اینترنت هدیه نوروزی ایرانسل

ایرانسل امسال تصمیم گرفته است یک بسته ترکیبی شامل یک ساعت اعتبار مکالمه ایرانسلی و ۱ گیگابایت اینترنت بین‌الملل تنها با ۴ هزار تومان به مشترکان خود هدیه بدهد.

از ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین فرصت دارید این بسته ترکیبی را با شماره‌گیری کد دستوری #۵* یا مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من، فعال کنید.

اینترنت هدیه نوروزی رایتل

اینترنت هدیه نوروزی رایتل ۱۴۰۱

رایتل از هدیه نوروزی خود برای سال ۱۴۰۱ رونمایی کرد. هدیه نوروزی رایتل ۶۰ دقیقه مکالمه برون شبکه یا ۱ گیگابایت اینترنت داخلی یک روزه است:

برای دریافت هدیه نوروزی رایتل باید از طریق اپلیکیشن رایتل من یا شماره‌گیری کد دستوری #۲۲۵* و در بازه روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفند ماه اقدام کنید.

جشنواره اینترنت مبین‌نت

مبین‌نت هنوز جشنواره بهاری اینترنت TDLTE خود را کلید نزده است.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫12 دیدگاه ها

  1. سلام. من تک نت رو تماس گرفتم، ۴ میلیون اینترنت نامحدود بدون اعمال محدودیت، و ۷ میلیون با مودم b612. سرویس گیمینگ هم روش قرار میدهند.

  2. راستی بزرگوار، آیفون ۱۱ به بعد نوشته شده TDLTE 41 و ۴۲ رو ساپورت میکنه، آیا تا به حال تست کردید؟ چون Cat18 هم هستند می ارزه بجای مودم؟

    1. سلام دوست عزیز
      بسیاری از گوشی‌های رده بالا و حتی میان رده از باندهای TDD پشتیبانی می‌کنند منتها در ایران سیم‌کارت‌های TDLTE که ایرانسل و مبین‌نت می‌دهد فقط برای دیتا هستند و برای مکالمه و پیامک نیستند و روی گوشی تلفن همراه کار نمی‌کنند.

      1. سلام استاد
        ببخشید میخواستم یه سرویس TD-LTE برای منزل تهیه کنم ولی با این همه ارائه دهنده گیج شدمه واقعا
        تخصص آنچنانی هم ندارم در این زمینه اگه مقدور هست به سوالات بنده پاسخ بدید
        ساکن خوزستان – شهرستان بندرماهشهر هستم
        کدوم اپراتور های ارائه دهنده TD-LTE زیر ساخت مستقل از خودشون دارن ؟
        و شما کدوم اپراتور رو پیشنهاد میدین ؟
        صرفا میزان سرعت ، کیفیت و پایداری رو در نظر بگیرین قیمت زیاد مهم نیست
        اگه راه ارتباط مستقیمی با شخص شما هست لطفا اعلام کنید.

        1. سلام
          فقط ایرانسل و مبین‌نت سرویس TDLTE با سخت‌افزار و زیرساخت مستقل خودشان را دارند و دیگر شرکت‌ها ریسلر یا فروشنده سرویس این‌ها هستند.
          اگر ایرانسل در منطقه شما آنتن‌دهی خوبی دارد از آن‌ها TDLTE بگیرید.

          1. سلام وقت بخیر
            بنده همین مشکل رو دارم . ساکن شمال تهران هستم ، بخاطر مشکلاتی که مجتمع داره نمیتونیم ADLS بگیریم ، فیبر نوری هم که کلا نمیدن .

            پیشنهاد شما چیه ؟ کدام یک ازین سرویس ها در حال حاضر بهتره ؟

            تو پیچ هر کدوم از اپراتور ها میریم ، مردم فقط کامنت منفی گذاشتن و شامی ان .

      2. لازمه یه نکته را بگم. برا استفاده از tdd lte رو گوشیهایی که از فرکانس ۳۵۰۰ پشتیبانی می کنند لازمه حالت شبکه در lte only باشه. من الان رو شیاومی ۱۱ تی مال ایرانسلو استفاده میکنم و بهتر از fdd هم هستش. سرعت ۱۰۰ مگا بیت با پینگ بهتر.

  3. با سلام:

    متاسفانه نوع قراردادهایی که برای دریافت خدمات از شرکت آی اس پی ها امضا میشه از طرف مشترکین دست آنها را باز میزاره که بتونم هر نوع تقلبی رو به سبکی کاملا موجه و قانونی اعمال کند و متاسفانه چون در این چارچوب کسی وجود نداره که حق مشتری رو از شرکت ها بگیره به راحتی هر تغییری رو روی سرویس هاشون اعمال می کنند و حقوق مشترکین رو زیر پا گذاشته و به سود جیب خودشون این کار را انجام می دهند خود من طعمه یکی از همین شرکت ها شرکت معروفی هم در زمینه خدمات اینترنتی هست شدم شرکت مبنا تلکام در تبلیغ های اولیه در مورد اینترنت های تی دی ال تی ای به نامحدود بودن حجم و کیفیت بالای سرویس اشاره کرده بود که با خیال راحت می توانید از این سرویس برای کار های حجیم استفاده کنید بعد از سه ماه استفاده از سیستم با کیفیت بسیار عالی یک هفته پیش سرعت من از طریق شرکت از ۵۰ mbبه ۱.۶ mb تغییر داده شد جهت پیگیری چندین بار با شرکت تماس گرفتم مشکلات متعددی رو جلوی پای من گذاشتند از جمله کیفیت سخت افزاری مودم من پهنای باند ولی در نهایت مشکل از سیستم مدیریت
    شرکت و محدود کردن سرعت مشترکین با توجه به حجم آستانه مصرف که شرکت برای خود تعیین کرده که در قرارداد در این مورد چیزی ذکر نشده است محدودیت سرعت ایجاد شده.

  4. گلاب به روی مسئولین مخابرات ،،، توجه داشته باشن که خودشون !! راست میگن اون ۲۰۰ تومان ۶۰۰ گیگ رو ۱۲ ماهه عرضه کنند نه سه ماهه ،،!! آخه کی ۱۴۰۱ گیگ مصرف داره که بذل و بخشش میکنید اونم با این سرعت مسخره که هر موقع بخوایدم شل و سفت میکنید

  5. گول شرکت مبنا تلکام رو نخورید واقعا مدیریت این شرکت شیاده اگر نظر من رو بخواید برای تهران شرکت زیتل بسیار بهتره کیفیت سرویس راضی کننده است ولی حداقل کلاه بردار نیست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا