راهنمای خرید

راهنمای خرید بسته اینترنت TD-LTE ایرانسل در سال ۱۴۰۱

معرفی ارزان‌ترین و به صرفه‌ترین بسته‌های اینترنت TD-LTE ایرانسل

شرایط به طرز عجیبی به نفع اینترنت TD-LTE و کاربران این نوع سرویس اینترنت شده است. پس از گران شدن قیمت اینترنت ثابت و حذف بسته‌های اینترنت موبایل محبوب و پرطرفدار طولانی‌مدت ایرانسل و همراه اول، حالا این اینترنت TD-LTE است که توجه کاربران پرمصرف را به سوی خود جلب کرده است.

اینترنت TD-LTE شرایط نصب و راه‌اندازی و استفاده آسان اینترنت موبایل را دارد و از سوی دیگر، قیمت اینترنت ثابت و حتی شاید ارزان‌تر از آن برای کاربران به ارمغان می‌آورد؛ ضمن اینکه سرعت آن بهتر از اینترنت ADSL است.

در حالی‌که اگر بخواهید اینترنت موبایل استفاده کنید؛ باید به بسته‌های اینترنت ۶ الی ۷ گیگابایت ماهیانه یا نهایتا بسته‌های ۱۵ و ۱۸ گیگابایت چهار ماهه ایرانسل و همراه اول محدود شوید؛ در اینترنت TD-LTE از این خبرها نیست و شما می‌توانید بسته‌های چند ده گیگابایت ماهیانه یا چند صد گیگابایت مدت‌دار بخرید و با خیال راحت از اینترنت بی‌سیمی با سرعت متوسط ۲۰ الی ۳۰ مگابیت لذت ببرید.

برای مثال، بسته اینترنت ۴۲ گیگابایت ۳۰ روزه TD-LTE ایرانسل فقط ۶۰ هزار تومان قیمت دارد یا بسته ۷۰ گیگابایت ۹۰ روزه ایرانسل زیر ۱۰۰ هزار تومان است. این یعنی بسته‌های اینترنت TD-LTE ایرانسل برای کاربران پرمصرف اینترنت، برای دانلود و استریم ویدئو و فیلم و سریال بسیار مقرون به صرفه هستند.

در اینترنت تی دی ال تی ای شما فقط به یک سیم‌کارت TD-LTE و یک مودم TD-LTE یا مودم ۴G/TD-LTE نیاز دارید و دیگر وابسته به خط تلفن ثابت یا مکان خاصی نیستید.

در حالی‌که شرکت‌های ریسلر اینترنت TD-LTE ایرانسل، انواع طرح‌های تخفیفی و تشویقی برای فروش اینترنت حجم‌دار به همراه سیم‌کارت و مودم دارند و شاید خرید سرویس اینترنت TD-LTE از آن‌ها به صرفه‌تر باشد؛ اما اگر مشترک ایرانسل باشید یا به هر دلیلی، ترجیح بدهید که از ایرانسل سرویس TD-LTE بگیرید؛ در این مقاله می‌خواهیم انواع بسته‌های اینترنت TD-LTE ایرانسل را بررسی و ارزان‌ترین و به‌صرفه‌ترین آن‌ها را معرفی کنیم.

ایرانسل در TD-LTE بسته‌های ۷ روزه، ۳۰ روزه، ۹۰ روزه، ۱۸۰ روزه و ۳۶۵ روزه دارد. بسته‌های ۳۰ روزه تنوع بسیار بالایی دارند و معمولا مورد استقبال مشترکان قرار می‌گیرند ولی بسته‌های مدت‌دار چند ماهه مانند ۱۸۰ روزه یا ۳۶۰ روزه، حجم‌های بیشتری داشته و به صرفه‌تر می‌شوند. اصولا در اینترنت تی دی ال تی ای هم مشترکان به دنبال بسته‌های بلندمدت و حجم‌دار هستند و مانند اینترنت موبایل نیست که بسته‌های روزانه یا ۷ روزه با استقبال و فروش بیشتری روبرو باشند.

بسته‌های اینترنت TD-LTE ایرانسل ۷ روزه

ایرانسل دو بسته اینترنت TD-LTE هفت روزه ارائه کرده است که جزو گران‌ترین بسته‌های این سرویس محسوب می‌شوند؛ برعکس اینترنت موبایل که معمولا بسته‌های ۷ روزه، ارزان‌ترین بسته‌ها هستند.

بسته اینترنت TD-LTE ایرانسل ۱۰ گیگابایت ۷ روزه به قیمت ۲۵ هزار تومان و بسته اینترنت TD-LTE ایرانسل ۱۴ گیگابایت ۷ روزه به قیمت ۳۲۵۰۰ تومان ارائه شدند.

توصیه ما این است که جز در مواردی که ناچار هستید؛ سراغ بسته‌های ۷ روزه اینترنت تی دی ال تی ای ایرانسل نروید و در حد امکان، بسته‌های خود را از سبد ۳۰ روزه‌ها انتخاب کنید.

بسته‌های اینترنت TD-LTE ایرانسل ۷ روزه

۱۰ گیگابایت ۷ روزه ۲۵,۰۰۰ تومان
۱۴ گیگابایت ۷ روزه ۳۲,۵۰۰ تومان

بسته‌های اینترنت TD-LTE ایرانسل ۳۰ روزه

پرتنوع‌ترین بسته‌های اینترنت تی دی ال تی ای ایرانسل را می‌توانید در گروه یک ماهه یا ۳۰ روزه پیدا کنید. ایرانسل در این گروه سه نوع بسته ارائه می‌دهد: بسته شبانه ۲ الی ۷ صبح، بسته عادی روزانه و بسته اقتصادی با محدودیت سرعت.

بسته‌های شبانه برای دانلود مناسب هستند و معمولا حجم بالایی دارند. مثلا بسته‌های شبانه ۲۰۰ گیگابایت یک ماهه به قیمت ۵۵ هزار تومان و ۳۰۰ گیگابایت شبانه به قیمت ۷۵ هزار تومان داریم.

بسته‌های اقتصادی با محدودیت سرعت ۲ مگابیت و ۴ مگابیت و ۸ مگابیت برای کاربرانی مناسب هستند که اصلا به سرعت اینترنت اهمیت نمی‌دهند و مثلا فقط می‌خواهند آنلاین باشند تا وب‌سایتی چک کنند یا پیام‌های واتساپ را جواب بدهند. این بسته‌ها حجم‌دار نیستند ولی عملا سرعت پایین آن‌ها اجازه استفاده ترافیکی بالا را نمی‌دهد.

دسته سوم، بسته‌های عادی روزانه در حجم‌های مختلف هستند که باز از تنوع بالایی برخوردار بوده و تقریبا همیشه با استقبال کاربران روبرو می‌شوند. در این گروه بسته‌هایی از ۹ گیگابایت تا ۴۲ گیگابایت داریم. ارزان‌ترین بسته ۳۰ روزه عادی ۲۵۵۰۰ تومان و گران‌ترین بسته ۵۹۵۰۰ تومان است. واضح است هرچقدر سعی کنید بسته با حجم بالاتری انتخاب کنید؛ قیمت هر گیگ ارزان‌تر شده و برای شما به صرفه‌تر خواهد بود.

بسته‌های اینترنت TD-LTE ایرانسل ۳۰ روزه

۱۰۰ گیگابایت ۳۰ روزه (۲ الی ۷ صبح) ۳۰,۰۰۰ تومان
۲۰۰ گیگابایت ۳۰ روزه (۲ الی ۷ صبح) ۵۵,۰۰۰ تومان
۳۰۰ گیگابایت ۳۰ روزه (۲ الی ۷ صبح) ۷۵,۰۰۰ تومان
۸ مگابیت اقتصادی ۳۰ روزه
۶۹,۵۰۰ تومان
۴ مگابیت اقتصادی ۳۰ روزه
۵۲,۰۰۰ تومان
۲ مگابیت اقتصادی ۳۰ روزه
۴۴,۰۰۰ تومان
۹ گیگابایت ۳۰ روزه
۲۵,۵۰۰ تومان
۱۲ گیگابایت ۳۰ روزه
۳۰,۵۰۰ تومان
۱۶ گیگابایت ۳۰ روزه
۳۵,۵۰۰ تومان
۲۰ گیگابایت ۳۰ روزه
۴۰,۰۰۰ تومان
۲۴ گیگابایت ۳۰ روزه
۴۴,۰۰۰ تومان
۳۲ گیگابایت ۳۰ روزه
۵۲,۰۰۰ تومان
۴۲ گیگابایت ۳۰ روزه
۵۹,۵۰۰ تومان

بسته‌های اینترنت TD-LTE ایرانسل ۹۰ روزه

۵ بسته ۳ ماهه TD-LTE ایرانسل در این گروه یافت می‌شود. ارزان‌ترین بسته به قیمت ۵۱۵۰۰ تومان شامل ۲۵ گیگابایت اینترنت و گران‌ترین بسته ۱۷۰ هزار تومان و شامل ۱۴۰ گیگابایت اینترنت است.

در حالی‌که بسته‌های ۲۵ گیگابایت و ۳۵ گیگابایت و ۴۵ گیگابایت به ازای هر گیگابایت اینترنت، گران‌تر هستند ولی اگر بتوانید بسته‌های ۷۰ یا ۱۴۰ گیگابایت را انتخاب کنید؛ قیمت هر گیگابایت اینترنت برای شما بسیار ارزان‌تر تمام می‌شود. مثلا، قیمت هر گیگابایت اینترنت در بسته ۷۰ گیگابایت می‌شود ۱۳۵۷ تومان و در بسته ۱۴۰ گیگابایت برابر با ۱۲۱۴ تومان که جزو ارزان‌ترین بسته‌های تی دی ال تی ای ایرانسل می‌شود.

بسته‌های اینترنت TD-LTE ایرانسل ۹۰ روزه

۲۵ گیگابایت ۹۰ روزه
۵۱,۵۰۰ تومان
۳۵ گیگابایت ۹۰ روزه
۶۲,۰۰۰ تومان
۴۵ گیگابایت ۹۰ روزه
۷۰,۰۰۰ تومان
۷۰ گیگابایت ۹۰ روزه
۹۵,۰۰۰ تومان
۱۴۰ گیگابایت ۹۰ روزه
۱۷۰,۰۰۰ تومان

بسته‌های اینترنت TD-LTE ایرانسل ۱۸۰ روزه

کمترین بسته ۶ ماهه اینترنت TD-LTE ایرانسل ۴۰ گیگابایت به قیمت ۷۹ هزار تومان است که می‌شود حدود ۲ هزار تومان به ازای هر گیگابایت و خیلی گران است.

بیشترین بسته ۶ ماهه اینترنت TD-LTE ایرانسل ۲۶۰ گیگابایت به قیمت ۳۴۰ هزار تومان است که برای هر گیگ می‌شود ۱۳۰۷ تومان و به‌صرفه‌ترین بسته خواهد بود.

اگر بسته ۲۶۰ گیگابایت ۶ ماهه برای شما زیاد است؛ می‌توانید بسته‌های با حجم کمتر مانند بسته ۲۰۰ گیگابایت، ۱۶۰ گیگابایت یا ۱۲۰ گیگابایت را خریداری کنید که باز به‌صرفه‌تر از بسته‌های ۴۰ و ۸۰ گیگابایت هستند.

بسته‌های اینترنت TD-LTE ایرانسل ۱۸۰ روزه

۴۰ گیگابایت ۱۸۰ روزه
۷۹,۰۰۰ تومان
۸۰ گیگابایت ۱۸۰ روزه
۱۲۵,۰۰۰ تومان
۱۲۰ گیگابایت ۱۸۰ روزه
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۶۰ گیگابایت ۱۸۰ روزه
۲۲۰,۰۰۰ تومان
۲۰۰ گیگابایت ۱۸۰ روزه
۲۷۰,۰۰۰ تومان
۲۶۰ گیگابایت ۱۸۰ روزه
۳۴۰,۰۰۰ تومان

بسته‌های اینترنت TD-LTE ایرانسل یک ساله

اگر طرفدار بسته‌های یک ساله هستید؛ ۴ بسته انتخابی دارید که کمترین آن‌ها ۸۰ گیگابایت حجم داشته و بیشترین آن‌ها ۳۶۰ گیگابایتی و بزرگ‌ترین بسته اینترنت TD-LTE ایرانسل است. در بین این بسته‌ها هم می‌توانید سراغ بسته‌های ۱۶۰ گیگابایت و ۲۶۰ گیگابایت بروید.

بسته‌های اینترنت TD-LTE ایرانسل ۳۶۵ روزه

۸۰ گیگابایت ۳۵۶ روزه
۱۴۰,۰۰۰ تومان
۱۶۰ گیگابایت ۳۵۶ روزه
۲۴۰,۰۰۰ تومان
۲۶۰ گیگابایت ۳۵۶ روزه
۳۷۰,۰۰۰ تومان
۳۶۰ گیگابایت ۳۵۶ روزه
۴۹۹,۰۰۰ تومان

هر گیگابایت اینترنت در بسته ۸۰ گیگی می‌شود ۱۷۵۰ تومان ولی هر گیگابایت اینترنت در بسته ۳۶۰ گیگی می‌شود ۱۳۸۶ تومان که نشان می‌دهد به‌صرفه‌تر است.

اینترنت TD-LTE ایرانسل: ارزان‌ترین و متنوع‌ترین اینترنت ۴G

ایرانسل در سرویس اینترنت تی دی ال تی ای خود تا سرعت ۸۰ مگابیت، به‌صرفه‌ترین و متنوع‌ترین بسته‌ها در حجم‌ها و بازه‌های زمانی مختلف ارائه کرده است. هر مشترک این سرویس می‌تواند به راحتی و با دست باز، براساس نیاز خود یک بسته خریداری کند؛ در حالی‌که عمدتا قیمت هر گیگ پای او زیر ۱۴۰۰ تومان تمام می‌شود.

به همین دلیل است که این روزها، اینترنت TD-LTE می‌تواند جانشین اینترنت موبایل برای پرمصرف‌ها باشد و بهترین گزینه برای دانلود و فیلم و سریال در حجم بالا است.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

‫5 دیدگاه ها

  1. سلام، مقاله جالبی بود و ریز قیمت ها را برای هر گیگ اینترنت نشان می‌داد.
    ولی نکته اش این هست که این قیمت های گفته شده در واقعیت اینطور نیستند و باید مبلغ بیشتری را پرداخت کنید چون مالیات لحاظ نشده است.
    بهتر بود برای قیمت نهایی هر گیگابایت، ۹ درصد مالیات هم محاسبه می شد و قیمت واقعی محاسبه می گردید.

    1. سلام دوست عزیز
      قیمت‌ها را به صورت آن چیزی که در سایت ایرانسل درج شده آوردیم تا امکان یک مقایسه نسبی میان بسته‌ها فراهم شود. قطعا در زمان خرید هر بسته، باید ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده را حساب کرد.

  2. سلام و ممنون از مقاله خوبتون
    می‌خواستم بدونم منظور از شرکت ریسلر ایرانسل کدوم شرکت‌ها هستند و این که آیا با مودم‌های td lte لاک ایرانسل موجود در بازار (همچون TF-i60 G1) میشه ازشون استفاده کرد یا نه؟

    1. سلام
      شرکت‌های ریسلر ایرانسل شرکت‌هایی هستند که از آنتن‌های ایرانسل برای ارائه سرویس اینترنت TDLTE استفاده می‌کنند مانند مبنا تلکام، آسیاتک، تک‌نت، ماهان نت و …
      اگر مودم ایرانسل آنلاک باشد؛ هر سیم‌کارتی حتی سیم‌کارت ریسلرها روش کار می‌کند ولی اگر لاک باشد؛ حتی اگر از سیم‌کارتی استفاده کنید که به آنتن ایرانسل وصل می‌شود باز کار نمی‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا