تخفیف‌های بازار شبکه

خرید مودم رومیزی هواوی B315 با ۴۰ درصد تخفیف

مودمی در حد هواوی B612 اما برای اینترنت 4G LTE

در حالی‌که قیمت مودم‌های و به ویژه مدل‌های سیم‌کارتی افزایش پیدا کرده است و می‌تواند گفت هریک حدود ۱ میلیون تومان گران‌تر شدند؛ امروز دیدم دیجی‌کالا مودم رومیزی هواوی B315 را با ۴۰ درصد تخفیف به قیمت ۱.۵ میلیون تومان می‌فروشد که خوب به عنوان یک مودم رومیزی قیمت بسیار خوبی دارد.

مودم هواوی B315 یکی از مودم‌های رومیزی ۴G LTE میان‌رده بازار است که مشخصات نسبتا کاملی برای کاربران خانگی دارد و به راحتی می‌تواند جایگزین مودم‌های ADSL شده و چندین کامپیوتر و لپ‌تاپ و گوشی موبایل را زیر پوشش اینترنت و وای‌فای خود ببرد.

در بسیاری اوقات، افرادی که می‌خواهند مودم هواوی B612 را خریداری کنند ولی از نظر قیمتی مشکل دارند؛ ما خرید مودم هواوی B315 را پیشنهاد می‌کنیم.

اگر شما قصد استفاده از اینترنت TD-LTE را نداشته باشید یا دنبال یک مودم رومیزی برای استفاده از اینترنت موبایل در خانه و محل کار باشید و مودمی بخواهید که قابلیت نصب آنتن خارجی هم داشته باشد؛ گزینه‌ای بهتر از هواوی B315 با قیمت مناسب پیدا نمی‌کنید.

این مودم در رده LTE Cat 4 با حداکثر سرعت ۱۵۰ مگابیت است. یک مودم آنلاک است که با همه سیم‌کارت‌ها و اپراتورهای موبایل ایران سازگاری دارد. باندهای ۱ و ۳ و ۷ روی FDD را پشتیبانی می‌کند که در ایران معمولا روی آن‌ها سرویس اینترنت موبایل داده می‌شود.

از ۴ درگاه شبکه اترنت RJ-45 با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه برخوردار است. یک درگاه USB 2.0 و یک درگاه RJ11 برای اتصال تلفن ثابت خانگی به مودم و شماره‌گیری با سیم‌کارت ۴G را هم به امکانات ارتباطی آن اضافه کنید.

از دو آنتن داخلی ۴G بهره می‌برد ولی جای دو سوکت نوع SMA برای نصب آنتن خارجی هم دارد. یک شیار سیم‌کارت و کلیدهای Power و WPS دارد.

در وای‌فای از نسل ۸۰۲.۱۱n روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و برای اتصال چندین دستگاه به اینترنت در خانه جوابگو است.

سرعتی که به شما روی وای‌فای می‌دهد؛ حدود ۳۰ الی ۵۰ مگابیت است که برای مصارف خانگی بسیار عالی است. یک مودم خوب با کیفیت ساخت بالا از هواوی است که اکنون با قیمت بسیار خوبی هم در این تخفیف ویژه دیجی‌کالا به فروش می‌رسد.

قیمت اصل مودم ۲.۵ میلیون تومان است که با ۴۰ درصد تخفیف به قیمت ۱.۴۹۰.۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد. اگر واقعا این روزها تصمیم به خرید یک مودم رومزی ۴G داشتید؛ پیشنهاد می‌کنیم این فرصت را از دست ندهید وگرنه باید فردا با قیمت دو برابر آن را خریداری کنید:

به‌روزرسانی: همان‌طور که برخی از کاربران گزارش دادند و برخی کانال‌های تخصصی فروش مودم نیز متذکر شدند؛ ظاهرا این مودمی که این فروشنده در سال دیجی‌کالا با ۴۰ درصد تخفیف به فروش می‌رساند؛ همان مودم B315 نیست و یک مودم ناشناس است.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام و وقت بخیر.
    من به لینکی که برای خرید مودم B315 هواوی دادین مراجعه کردم. عکسی که توی سایت دیجی کالا گذاشته شده هیچ اطلاعاتی درباره هواوی نداده و لوگوی شرکت هواوی هم روی مودم هک نشده و انگار یه مودم NO NAME است!!!! لطفا برررسی کنید.

    1. سلام دوست عزیز
      مودمی که معرفی شده و به فروش می‌رود همان مودم B315 است ولی احتمالا هواوی برای اپراتور دیگری زده و این اپراتور بدون درج لوگو، مازاد مودم خود را به بازار داده است و یک شرکت فروشنده ایرانی با زرنگی وارد ایران کرده است. هواوی همین کار را با بسیاری از مودم‌ها می‌کند و آن‌ها را بدون درج لوگو و نام وارد بازار کرده تا اپراتورها بتوانند آن را خریداری و با لوگوی خود وارد بازار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا