تخفیف‌های بازار شبکه

خرید یک مودم همراه ۴.۵G رده بالا با ۴۷ درصد تخفیف

آلکاتل EE71 یا ۴GEE WiFi Mini 2020 یکی از بهترین مودم‌های همراه بازار است

خبر خوش امروز می‌تواند تخفیف ۴۷ درصدی روی فروش مودم خوب آلکاتل EE71 یا ۴GEE WiFi Mini 2020 باشد. تصور کنید بتوانید یک مودم با قیمت ۳.۳ تا ۳.۵ میلیون تومان را فقط با قیمت ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان بخرید.

در میان مودم‌های همراه ۴.۵G که سرعتی ۳۰۰ مگابیتی داشته و در رده LTE Cat 6 هستند؛ مودم آلکاتل EE71 خوش‌نام و با کیفیت است. در بسیاری از مشخصات بهتر از مودمی مانند هواوی B612 است و فقط از اینترنت TDD پشتیبانی نمی‌کند.

این مودم جیبی و همراه یک باتری لیتیوم یون قابل تعویضی با ظرفیت ۲۱۵۰ میلی‌آمپرساعتی و آداپتور ۵ ولت و یک آمپری دارد. با این باتری می‌توانید نزدیک به ۱۰ ساعت در اینترنت وب‌گردی کنید؛ یعنی مصرف انرژی آن بسیار پایین است.

از وای‌فای دو بانده AC1200 با سرعت ۳۰۰ مگابیت روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۸۶۷ مگابیت روی فرکانس ۵ گیگاهرتز سود می‌برد. داشتن وای‌فای دو بانده روی یک مودم ۴.۵G ارزش بسیار زیادی دارد؛ چون به شما اجازه می‌دهد به فرکانس خلوت‌تر ۵ گیگاهرتز وصل شوید و با سرعت بیشتری وب‌گردی یا دانلود داشته باشید. همین‌طور، برای استریم ویدئو و بازی در حد خودش جوابگو است.

مودم آلکاتل EE71 هیچ درگاه RJ45 یا RJ11 ندارد و فقط از یک درگاه میکرو یو‌اس‌پی برای شارژ باتری سود می‌برد. اندازه این مودم نسبتا کوچک و  ۱۳۴ در ۷۱ در ۳۲ میلی‌متر با ۱۷۴ گرم وزن است. یعنی به راحتی می‌توانید در کیف و کوله قرار بدهید و همه‌جا با خود ببرید.

مدلی که وارد ایران شده است؛ آنلاک بوده و با همه سیم‌کارت‌ها و اپراتورهای موبایل روی شبکه FDD سازگاری دارد. ضمن اینکه باندهای B1 و B3 و B7 را کامل پشتیبانی می‌کند؛ امکان تجمیع فرکانس این باندها را هم دارد. از باند B42 و B43 برای اینترنت TD-LTE پشتیبانی نمی‌کند.

با این مودم می‌توانید سرعت‌هایی در حدود ۵۰ مگابیت را به طور متوسط و بدون تجمیع فرکانس به دست بیاورید. سرعتی که برای مصارف روزانه و همراه کاملا کافی است و به شما اجازه می‌دهد با هر سرویس آنلاینی راحت کار کنید.

امروز سایت دیجی‌کالا مودم آلکاتل EE71 را با ۴۷ درصد تخفیف به قیمت ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان حراج کرده است:

خرید مودم آلکاتل EE71 با ۴۷ درصد تخفیف


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا