تخفیف‌های بازار شبکهمودم 4G

فروش با تخفیف ویژه یکی از بهترین مودم روترهای رومیزی ۴G LTE

دی‌لینک DWR-953 یکی از بهترین مودم روترهای رومیزی است که حداقل در بازار ایران می‌توان یافت. 

اگرچه این مودم سرعت دانلودی بیشتر از ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه نمی‌دهد و در رده LTE Cat4 یا همان رده معروف مودم‌های ۴G (پس ۴.۵G نیست) قرار دارد ولی به لطف دو آنتن خارجی جداشدنی و پرقدرت خود می‌تواند بهترین کیفیت اتصال به شبکه موبایل را فراهم کند.

ویژگی جذاب این مودم روتر برای کاربران حرفه‌ای و به‌ویژه شرکت‌ها یا کسب‌وکارهای کوچکی که می‌خواهند از وای‌فای استفاده کنند؛ بهره‌مندی از وای‌فای دو بانده AC1200 است. یعنی روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز سرعتی ۳۰۰ مگابیتی و روی فرکانس ۵ گیگاهرتز سرعتی ۸۶۷ مگابیتی به نمایش می‌گذارد.

افزون بر این‌ها، مجهز به ۴ درگاه اترنت LAN یک گیگابیتی و ۱ درگاه WAN گیگابیتی است تا کاربران بتوانند لپ‌تاپ، کامپیوتر و دیگر دستگاه‌ها مانند NAS و پرینتر را به این مودم روتر نصب و از بالاترین سرعت سود ببرند.

این مودم علاوه بر پشتیبانی از باندهای معروف شبکه FDD، از باندهای رادیویی ۲۳۰۰ و ۲۶۰۰ مگاهرتز TDD نیز پشتیبانی می‌کند که برای استفاده از اینترنت TD-LTE شاتل موبایل مناسب است.

این مودم از کلیدهای پاور، ریست، WPS و WLAN سود می‌برد تا مدیریت دستگاه ساده‌تر و بهتر انجام شود. به این ترتیب، در مواقعی که نیاز به وای‌فای ندارید؛ می‌توانید پخش سیگنال‌ها را متوقف کنید تا از مصرف انرژی جلوگیری شود و امنیت سیستم هم بالاتر برود.

یک اسلات سیم‌کارت دارد و تقریبا تمام امکانات نرم‌افزاری مورد نیاز کاربران روی یک مودم ۴G را مهیا کرده است.

امروز سایت «بازار شبکه« این مودم را به قیمت ۱ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان می‌فروشد. قیمت بدون تخفیف این مودم روی همین سایت نزدیک به ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. سایت دیجی‌کالا هم این مودم را به قیمت ۱ میلیون و ۴۷۵ هزار تومان می‌فروشد.

به هر حال، می‌توانید از این تخفیف ویژه یک روزه برای خرید این مودم روتر دی‌لینک DWR-953 استفاده کنید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا