مودم 4G

مودم ۴G قابل حمل پر سرعت با وای‌فای دو بانده و تخفیف ۲۰ هزار تومانی

مودم M7310 یکی از بهترین مودم‌های ۴G تی‌پی‌لینک و دنیا است. طرفداران زیادی دارد و به خاطر امکانات و وای‌فای دوبانده جز پرفروش‌ترین مودم‌ها محسوب می‌شود. 

این مودم قابل حمل یک نمایشگر ۱.۴۴ اینچی برای نشان دادن وضعیت شبکه و سرعت تبادل اطلاعات دارد و باعث می‌شود کاربر با یک نگاه به مودم بتواند وضعیت ارتباطات را بررسی کند. از وای‌فای ۸۰۲.۱۱n دو بانده پشتیبانی می‌کند و حداکثر سرعت روی وای‌فای ۳۰۰ گیگابیت است. 

اما روی شبکه‌های ۳G و ۴G حداکثر سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت و حداکثر سرعت آپلود ۵۰ مگابیت است. این مودم از یک شیار سیم‌کارت، یک شیار کارت حافظه Micro SD با پشتیبانی از حداکثر ۳۲ گیگابایت ذخیره‌سازی اطلاعات و یک Micro USB برای شارژ مودم استفاده می‌کند. 

این دستگاه یک مزیت دیگر هم دارد: باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپری که می‌تواند تا ۱۰ ساعت شارژ نگه دارد و شما بدون نیاز به برق از شبکه‌های موبایل استفاده کنید. ۱۱ کاربر به طور مستقیم و همزمان می‌توانند به این مودم متصل شوند. 

سایت آنلاین مختلف این مودم ۴G را با تخفیف ویژه به فروش می‌رسانند که شما می‌توانید از روی سایت دیجی‌کالا با ۲۰ هزار تومان تخفیف خرید کنید. 

نام محصول TP-Link M7310
قیمت بازار ۳۸۹.۰۰۰  تومان
قیمت با تخفیف ۳۶۹.۰۰۰ تومان
خرید آنلاین  دیجی‌کالا

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫2 دیدگاه ها

    1. مودم سیار دستگاهی است که می‌تواند اینترنت موبایل را برای استفاده دیگر دستگاه‌ها به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا