آموزش

چگونه بسته‌های اینترنت ارزان قیمت ایرانسل را فعال و خریداری کنیم؟

هر اپراتور روش‌هایی برای دریافت بسته‌های اینترنت ارزان‌قیمت ارائه کرده است. کاربران این اپراتورها می‌توانند با شماره‌گیری یک کد دستوری یا با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی آن اپراتور، بسته‌های اینترنت ارزان‌تری نسبت به بسته‌های عادی دریافت کنند.

دریافت بسته‌های اینترنت ارزان‌تر در این روزها یک شانس و غنیمت بزرگ است چون قیمت بسته‌های اینترنت ۴G اپراتورها به شدت گران شده و هزینه‌های زیادی روی دست کاربران می‌گذارد.

چند وقت پیش، نحوه خرید و رزرو بسته‌های اینترنت ارزان قیمت همراه اول را آموزش دادیم و اکنون می‌خواهیم سراغ بسته‌های اینترنت ارزان قیمت ایرانسل برویم.

در آن مقاله گفتیم که با روش شماره‌گیری کد دستوری #۱۰۰۰* می‌توانید بسته‌هایی نیم‌بها یا حتی به یک سوم قیمت از اپراتورها دریافت کنید. هر ماه با گرفتن این کد دستوری و مشاهده بسته‌های پیشنهادی به شما، یک بسته به‌صرفه‌تر را انتخاب و رزرو کنید تا پس از اتمام زمان بسته فعلی برایتان فعال شود.

آموزش خرید بسته اینترنت ارزان‌تر از ایرانسل

اجازه دهید مراحل خرید بسته‌های ارزان‌قیمت ایرانسل را با هم مرور کنیم:

۱- گوشی موبایل با سیم‌کارت ایرانسل (همان گوشی که می‌خواهید برایش از اینترنت ایرانسل استفاده کنید) را برداشته و کد دستوری #۱۰۰۰* را شماره‌گیری کنید تا منوی زیر ظاهر شود:

۲- چون می‌خواهیم بسته‌های اینترنت ارزان‌قیمت ایرانسل را رزرو کنیم؛ عدد ۲ را تایپ و ارسال می‌کنیم. منوی جدیدی باز شده که دوره بسته اینترنت را می‌پرسد:

۳- عدد دوره بسته اینترنتی که می‌خواهید را انتخاب و ارسال کنید. معمولا در دوره ماهیانه، بسته‌های بسیار جذابی پیشنهاد شده است. در مرحله بعدی می‌توانید بسته‌های پیشنهادی به شما را مشاهده کنید:

۴- یکی از بسته‌های پیشنهادی متناسب نیاز و مصرف اینترنت خود را انتخاب و عدد آن را ارسال کنید تا پیامک رزرو و خرید بسته برایتان ارسال شود. معمولا، این بسته‌ها پس از اتمام بسته جاری یا به سر رسیدن زمان بسته اینترنت جاری فعال می‌شوند.

اگر قیمت بسته اینترنت رزرو شده را با بسته‌های عادی ایرانسل مقایسه کنید؛ متوجه می‌شوید به‌صرفه‌تر بوده و در هزینه‌های اینترنت شما چه صرفه‌جویی بزرگی رخ داده است.

هر ماه می‌توانید شانس خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۱۰۰۰* امتحان و یک بسته اینترنت ارزان‌تر خریداری کنید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا