آموزش

چگونه به طور رایگان مودم وایمکس ایرانسل را با مودم TD-LTE تعویض کنیم؟

ایرانسل برای تشویق مشتریان خود به استفاده از اینترنت ثابت پرسرعت TD-LTE طرح تعویض رایگان مودم‌های وایمکس با مودم‌های جدید TD-LTE را راه‌اندازی کرده است. اینترنت TD-LTE به طور بی‌سیم و با سرعت بسیار بیشتری نسبت به وایمکس ارایه می‌شود. در ادامه می‌خواهیم به شما بگوییم چگونه به طور رایگان مودم وایمکس خود را با یک مودم TD-LTE تعویض کنید.

بیشتر بخوانید: مودم ۴G بخریم یا مودم TD-LTE؟

ایرانسل در اطلاعیه خود می‌گوید: «در این طرح مودم و سرویس‌های مربوط به اینترنت TD-LTE به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و تنها کافی است هزینه بسته افزایشی که برای این سرویس در نظر گرفته شده را پرداخت کنید.»

یعنی نیازی نیست برای خرید مودم یا تعویض آن هزینه‌ای پرداخت کنید ولی باید یک بسته اینترنت TD-LTE خریداری شود. ایرانسل می‌گوید بسته در نظر گرفته شده شامل ۵+۱۰ گیگابایت اینترنت ۳ ماهه به مبلغ ۴۳،۰۰۰ تومان است.

توجه داشته باشید که تمام حجم اینترنت وایمکس شما به سرویس جدید اینترنت اضافه می‌شود و از این بابت ضرر نخواهید کرد. پس، هر زمان که برای تعویض مودم‌ها و سرویس اینترنت خود اقدام کنید؛ مشکلی برای اینترنت شما پیش نمی‌آید.

برای تعویض مودم خود مراحل زیر را طی کنید:

۱- برای ثبت درخواست تعویض مودم‌ها نیاز به اطلاعاتی مانند شناسه وایمکس، آدرس مک و کد ملی (مالک) خواهید داشت. پس؛ ابتدا این اطلاعات را کنار دستان آماده داشته باشید. شناسه وایمکس و آدرس مک بر روی جعبه مودم وایمکس درج شده است.

۲- به صفحه تعویض رایگان مودم وایمکس ایرانسل بروید و با وارد کردن شناسه وایمکس و آدرس مک مودم خود؛ ایرانسل به شما می‌گوید می‌توانید در این طرح شرکت کنید یا خیر!

۳- مراحل طرح تعویض مودم‌ها را طی کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید تا مودم جدید برایتان ارسال شود.

ایرانسل می‌گوید مشترکان این شرکت می‌توانند علاوه بر روش فوق، از طریق فروشگاه و مراکز خدمات ایرانسل، مراکز ارتباط با ایرانسل، تماس با شماره ۶۰۰ از خطوط ایرانسلی یا ۰۹۳۶۶۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط و یا مراجعه به فروشگاه‌های منتخب برای تعویض مودم‌ وایمکس خود اقدام کنند. 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫6 دیدگاه ها

  1. باسلام و خسته نباشید.
    من مودم وایمکس دارم ولی میگن مودم شما قابل تعویض نیست.شما صلب امتیاز شدید.میخواستم ببینم دیگه نمیشه من مودم خودمو عوص کنم؟

  2. من مودم وایمکس دارم ولی غیر فعال شده آیا میشه مودم را تعویض کرد یا چکار میتوان کرد منتظر پاسخگویی شما عزیزان هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا