گالری عکس

گالری عکس: روتر بی‌سیم مفهومی که شبیه سفینه مهاجمان زمین است

برخی روترهای بی‌سیم چهره‌ای ساده، معصوم، سرد و خنثی دارند؛ انگار می‌خواهند با انسان‌ها دوست باشند ولی برخی روترها چهره‌ای خشمگین، وحشی، درنده و شرور دارند؛ انگار می‌خواهند به انسان‌ها حمله کنند.

روتر King-kong که البته نمی‌دانیم چرا چنین اسمی دارد؛ اصلا یک روتر بی‌سیم دوست نیست بلکه بیشتر شبیه به فضاپیماها و سفینه‌هایی است که موجودات فضایی سوار شده و قرار است به زمین حمله کنند.

یک روتر مفهومی و طراحی شده توسط فردی به نام Lyle Yang است. این نوع طراحی برای روترهای گیمینگ و رده بالا پیشنهاد شده است.

۸ آنتن بی‌سیم دارد که البته در زیر بدنه روتر قرار می‌گیرند تا آن را بیشتر شبیه به موجودی هشت پا کنند. این آنتن‌ها با یک چرخش در اطراف روتر قرار می‌گیرند. این آنتن‌ها جداشدنی هستند و در صورت لزوم می‌توانند جمع شوند.

دو سری چراغ چهار تایی در پنل جلویی روتر مشاهده می‌شود که هم از نظر فرم و هم از نظر رنگ متفاوت از چراغ‌های LED روترهای بی‌سیم سنتی هستند.

زیر بدنه روتر مشبک مانند و سوراخی است تا هوا گرم و سرد به راحتی درون جعبه روتر جریان داشته باشند. درگاه‌های ارتباطی در پشت روتر قرار می‌گیرند.

در کل، روتری خشمگین و ترسناک است و شاید هر فردی با داشتن آن، به طور ناخودآگاه احساس کند می‌خواهد به یک فرد شرور در اینترنت تبدیل شود؛ یک هکر و مهاجم!

عکس‌های بیشتری از روتر کینگ کونگ ما را ببینید و نظرتان را درباره‌اش بگویید:


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا