گالری عکس

گالری عکس: ای کاش این روتر دیواری شیک روی دیوار خانه من بود

همه ما تجربه خرید و نصب روترهای بدشکل و بدنما را داریم. به‌ویژه اگر قرار است این روتر به دیوار نصب شود یا روی طاقچه و محلی در دید عموم قرار بگیرد.

غالب روترهای دیواری امروزی فاقد طراحی مناسب برای سیگنال‌دهی و زیباتر کردن دکوراسیون و نمای خانه هستند. البته، در سال‌های اخیر روترهایی با طراحی‌های شیک و کاربردی وارد بازار شدند و مقداری اوضاع به نفع کاربران تغییر کرده است.

ولی بیایید یک نگاهی به طراحی روتر مفهومی آقای Yeong Seok Go بیندازیم. قبلا، چندین طرح مفهومی از این شخص و سایت Yanko Design را هم به شما معرفی کردم (+ و +) اما امروز سراغ روتر مفهومی برای نصب در دیوار می‌رویم.

این روتر به نام WALL ROUTER طوری طراحی شده است که سیم‌ها و اتصالات شلوغ و عمدتا نازیبای روترهای معمولی را حذف کند.

نه تنها زیبایی خانه شما را بیشتر می‌کند و ترکیبی همسان و عالی برای دکوراسیون خانه‌های امروزی با دستگاه‌های هوشمند خواهد بود؛ بلکه کارایی یک روتر بی‌سیم را هم افزایش خواهد داد.

هیچ‌گونه مانعی بر سر راه سیگنال‌های این روتر نیست و می‌تواند آزادانه به هر سو پرتوافکنی داشته باشد. حلقه نورانی چراغ‌های LED این روتر هم زیبایی کار را افزایش می‌دهد.

می‌توان این روتر را به صورت نمای بیرونی و با استفاده از یک کابل ۲ در ۱ به دیوار نصب کرد یا اینکه پشت دستگاه‌ها و دکوراسیون خانه نگه داشت. طوری طراحی شده است که بیشتر دیده شود چون زیبا و شیک است.

ای کاش روزی هم برسد که چنین روترهایی روی دیوار خانه ما نصب شده باشند. با هم طرح‌های مفهومی از روتر WALL ROUTER را می‌بینیم و لذت می‌بریم:

 

 

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا