اخبار ایراناخبار ایران و جهان

ایرانسل سیم‌کارت‌های جدیدی با نصف قیمت و تعرفه مکالمه ارزان‌تر معرفی کرد

اپراتور ایرانسل امروز دهم تیرماه طی یک کنفرانس خبری به طور رسمی سیم‌کارت‌های دایمی جدید iSIM خود را معرفی و خدمات و تعرفه مکالمه آن‌ها را اطلاع‌رسانی کرد. 

سیم‌کارت‌های دایمی نسل جدید آی‌سیم ایرانسل دارای ویژگی‌هایی مانند نرح مکالمه ثابت برای تمام شبکه‌های ارتباطی داخل کشور، اطلاع‌رسانی بابت هزینه هر تماس، رومینگ گسترده نسل ۴، مرکز تماس اختصاصی ۹۰۰، دریافت قبض شفاف و بهره‌گیری از ارزان‌ترین بسته‌های اینترنت همراه هستند. ایرانسل می‌گوید بیش از ۵۰۰ کارشناس به شکل تمام وقت در حال پشتیبانی از سیم‌کارت‌های آی‌سیم هستند.

اما مهم‌ترین خبر درباره سیم‌کارت‌های جدید ایراسنل به کاهش قیمت آن‌ها و امکان خرید اقساط‌شان برمی‌گردد. تعرفه جدید مکالمه سیم‌کارت‌های آی‌سیم ایرانسل از دقیقه‌ای ۴۹۹ ریال به دقیقه ای ۳۳۳ ریال کاهش پیدا کرده است. این نرخ مکالمه شامل تماس با هر شماره موبایل یا ثابت دیگر در داخل کشور ایران می‌شود. 

ایرانسل این سیم‌کارت‌ها را با قیمت ۶۰ هزار تومان؛ یعنی کاهش قیمت ۵۰ درصدی نسبت به گذشته روانه بازار می‌کند و خریداران می‌توانند ۳۰ هزار تومان ابتدای خرید بپردازند و مابقی مبلغ را در سه قسط ۱۰ هزار تومانی پرداخت کنند. 

ایرانسل به افرادی که این سیم‌کارت‌های جدید را خریداری کنند یا اینکه به ایرانسل ترابرد کنند؛ هدایای ویژه‌ای در نظر گرفته است. مثلا این خریداران از یک ماه مکالمه رایگان داخل شبکه و ۲۰ گیگابایت اینترنت ۳۰ روزه بهره‌مند می‌شوند. به علاوه، از ماه دوم هر ماه یک گیگابایت اینترنت همراه هدیه با اعتبار ۳۰ روزه داده می‌شود.

این خریداران می‌توانند با شماره‌گیری *۴۴۴*۱#روزانه یک ساعت مکالمه رایگان استفاده کنند. اپراتور دوم موبایل ایران در مراسم امروز تعرفه‌های جدید اینترنت ثابت TD-LTE یا اینترنت نسل جدید ۴.۵ را هم رونمایی کرد. 

متقاضیان خرید سیم‌کارت جدید آی‌سیم می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir یا فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و نیز فروشگاه‌ها، مراکز خدمات و مراکز ارتباط با ایرانسل که فهرست آن‌ها به همراه نشانی و ساعت کار، در وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/servicecenters موجود است، سیم‌کارت دایمی ایرانسل را تهیه کنند.

همچنین تماس با شماره ۶۰۰ از خطوط ایرانسلی یا ۰۹۳۶۶۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط از دیگر روش‌های تهیه آی‌سیم است. به‌زودی این امکان در اپلیکیشن «ایرانسل من» نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

 

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا