اخبار ایران

تعرفه‌های ویژه ایرانسل برای اربعین ۹۸: ۱۰ مگابایت اینترنت روزانه رایگان در خاک عراق و ۱۰۰ مگابایت رایگان در مرزها

روابط عمومی ایرانسل در اطلاعیه‌ای، تعرفه‌های مکالمه، پیامک و اینترنت در ایام اربعین حسینی (ع) را اعلام کرد.

به گفته ایرانسل، امسال علاوه بر ۱۰ مگابایت اینترنت روزانه رایگان، ۱۰۰ مگابایت اینترنت روزانه رایگان در مرزهای اصلی و پیش از خروج به سمت عراق، در اختیار زائران اربعین قرار می‌دهد.

در اطلاعیه ایرانسل آمده است:

از ۱۶ تا ۳۰ مهرماه ۱۳۹۸ علاوه بر ۱۰ مگابایت اینترنت روزانه‌ای که به رایگان برای مشترکان ایرانسل قابل فعال‌سازی است، پنج بسته اینترنت هفتگی از ۷۵ مگابایت تا ۱ گیگابایت (۱۰۲۴ مگابایت) در نظر گرفته شده است تا زائران اربعین بتوانند به انتخاب خود از آن‌ها استفاده کنند.

همچنین زائران اربعین می‌توانند در مرزهای اصلی پیش از خروج به سمت عراق شامل مهران، خسروی، شلمچه و چذابه از روزانه ۱۰۰ مگابایت اینترنت رایگان نیز استفاده کنند.

مشترکان این اپراتور می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری‌ #۸*۱۱۱۱* بسته‌های رایگان ۱۰ مگابایتی روزانه و همینطور بسته‌های رایگان ۱۰۰ مگابایتی روزانه نیز را با شماره گیری کد دستوری #۴*۱۱۱۱* برای استفاده در شهرهای مرزی مهران، خسروی، شلمچه، چذابه فعال کنند.

هزینه مصرف آزاد اینترنت رومینگ در کشور عراق نیز ۸۵۰ تومان به ازای هر مگابایت در نظر گرفته شده است. همین‌طور، ایرانسل هزینه هر دقیقه تماس با ایران را ۳۲۰۰ تومان، هزینه تماس داخل عراق و هزینه دریافت تماس را ۲۱۰۰ تومان در نظر گرفته است. هزینه ارسال پیامک نیز ۹۰۰ تومان است.

به مانند سال‌های گذشته، روشن کردن گوشی در کشور عراق هیچ‌گونه هزینه‌ای نداشته و دریافت پیامک هم رایگان است. هزینه تماس از ایران با شماره‌های عراقی نیز در تعرفه ویژه اربعین امسال، ۲۱۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا