اخبار ایران

نحوه فعال کردن بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان مبین‌نت

شرکت مبین‌نت هم طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد به مشترکان اینترنت تی‌دی‌ال‌تی خود بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان اهدا کرده است.

در اطلاعیه مبین‌نت آمده است: «این روزها که برای سلامتی خودمون و هموطن‌هامون باید تو خونه بمونیم، اینترنت بهترین راه برای سرگرمی و ارتباط‌های ماست!»

مشترکان اینترنت TD-LTE مبین‌نت می‌توانند به راحتی با مراجعه به بانک هدایای حساب کاربری خود، بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت بین‌الملل را فعال و تا پایان سال جاری استفاده کنند.

مبین‌نت می‌گوید این بسته اینترنت روی طرح فعلی کاربران فعال می‌شود. کاربران باید اطمینان حاصل کنند تا پایان سال یک طرح فعال شده روی سرویس‌های این شرکت دارند. 

همین‌طور، مبین‌نت اعلام کرده است با فعال شدن بسته اینترنت هدیه ۱۰۰ گیگابایت، حجم باقی مانده طرح فعلی کاربران ذخیره شده و ابتدا از حجم بسته رایگان کسر می‌گردد.

مبین‌نت امیدوار است با همدلی و همکاری جمعی بتوانیم با قدرت از این روزها عبور کرده و روزهای زیباتری را تجربه کنیم.

گفتنی است طرح بسته اینترنت ۱۰۰ گیگابایت رایگان برای کاربران ثابت از دیروز، ۱۷ اسفندماه از سوی وزیر ارتباطات و سازمان رگولاتوری اعلام و امروز شرکت‌های اینترنتی یکی پس از دیگری در حال فعال‌سازی این بسته برای مشترکان خود هستند.

کاربران ایرانسل هم می‌توانند با دستورالعمل گفته شده در این خبر، بسته اینترنت ۱۰۰ گیگابایت خود را فعال کنند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا