اخبار ایران

حذف بسته‌های شبانه رایگان ایرانسل

در چند هفته گذشته برخی از کاربران اینترنت ایرانسل گزارش دادند که این اپراتور بسته‌های شبانه رایگان خود را حذف کرده است.

بسته‌هایی که همراه با بسته‌های روزانه خریداری شده توسط کاربران فعال شده و زمان مصرف آن‌ها ۲ الی ۷ صبح بود. بسیاری از کاربران این بسته‌های شبانه را برای دانلود استفاده کرده و همین موضوع باعث می‌شد بسته‌های اینترنت روزانه مقرون‌به‌صرفه باشند.

با نگاهی به سایت ایرانسل و بسته‌های ارائه شده روزانه و شبانه در هر دو نوع اینترنت ۴G و TD-LTE این خبر تایید می‌شود. همراه با بسته‌های اینترنت روزانه هیچ‌گونه بسته شبانه رایگانی مشاهده نمی‌شود و اگر کسی نیاز به دانلود شبانه دارد؛ باید به طور اختصاصی بسته‌های شبانه را خریداری و مصرف کند.

حذف بسته‌های رایگان شبانه از طرح‌های ایرانسل باعث گله‌ و شکایت برخی از کاربران شده است. به‌ویژه که این اتفاق در ایام منتهی به تعطیلات نوروز و روزهای قرنطینه مردم در خانه به خاطر کرونا رخ داده است.

در حالی‌که اپراتورهای ثابت، بسته‌های اینترنت ۱۰۰ گیگابایت رایگان به مشترکان خود دادند و شرکت‌های دیگر از هر ترفندی برای سرگرم کردن آن‌ها در خانه استفاده می‌کنند؛ ایرانسل با حذف بسته‌های شبانه رایگان از اینترنت خود، یک اقدام کاملا سودجویانه را دنبال کرده است.

البته، ایرانسل به عنوان عیدی یک بسته اینترنت ۳ گیگابایت ارزان قیمت و یک بسته اینترنت ۱ گیگابایت ۱ ساعته نیز ارائه داده است.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا