اخبار ایران

مبین‌نت فهرست دانشگاه‌ها و سامانه‌های آموزشی دارای ترافیک اینترنت رایگان را منتشر کرد

مبین‌نت با انتشار فهرست سامانه‌های آموزشی که از ترافیک اینترنت TD-LTE و ۴G FDD رایگان برای دانشجویان برخودار هستند؛ اعلام کرد دانشجویان این دانشگاه‌ها می‌توانند با خیال راحت از محتواهای آموزشی آن‌ها بهره‌مند شوند و هیچ ترافیکی برای آن‌ها منظور نمی‌شود.

مبین‌نت می‌گوید به منظور رفاه حال دانشجویان، ترافیک سامانه‌های آموزشی دانشگاه‌ها را برای مشترکین خود رایگان کرده است.

در اطلاعیه مبین‌نت آماده است مشترکین این شرکت در ترم جاری، می‌توانند از ترافیک رایگان سامانه‌های آموزشی که مورد تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است؛ بهره‌مند شوند و برای آموزش‌های مجازی هیچ هزینه‌ای نپردازند.

فهرست سامانه‌های آموزشی و دانشگاه‌های دارای ترافیک رایگان  را می‌توانید از روی سایت مبین‌نت دریافت کنید.

در این فهرست که به صورت فایل اکسل قابل دانلود است؛ دانشگاه‌های دولتی، جهاد دانشگاهی، فنی و حرف‌ای، دانشگاه‌های پیام نور، دانشگاه‌های غیرانتفاعی، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های علوم پزشکی وابسته به وزارت بهداشت قرار دارند و باز مانند فهرست وزارت ارتباطات از دانشگاه‌های آزاد اسلامی خبری نیست.

تقریبا یک هفته پیش بود که وزارت ارتباطات هم فهرست دانشگاه‌های دارای ترافیک رایگان اینترنت برای دانشجویان را اعلام کرد. 

البته، برخی از گزارش‌ها نشان می‌دهد هنوز ترافیک برخی سامانه‌های آموزشی دانشگاه‌ها برای دانشجویان و مراجعه‌کنندگان منظور شده و رایگان نشدند.

این اپراتور تاکید کرده است که برای اعمال ترافیک رایگان، مشترکین حتما باید مودم خود را یک بار خاموش و سپس روش کنند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا