اخبار ایران

بسته‌های اینترنت نامحدود همراه اول و ایرانسل حذف شدند

از دیروز برخی کاربران اینترنت گزارش دادند بسته‌های اینترنت نامحدود شبانه همراه اول و ایرانسل حذف شدند و فقط یک الی دو بسته باقی مانده است.

بسته‌های اینترنت نامحدود شبانه بهترین فرصت برای کاربران پرمصرف اینترنت بودند تا بتوانند با هزینه کمتر دانلودهای خود را انجام دهند و یکی از پرمشتری‌ترین بسته‌های اینترنت اپراتورهای موبایل در ایران بودند.

با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن همراه اول و جست‌وجو برای بسته‌های اینترنت نامحدود، فقط بسته سی روزه نامحدود ۱ بامداد تا ۱۱ صبح با حجم ۴۵۰ گیگابایت سیاست مصرف منصفانه دیده می‌شود که قیمت ۲۰ هزار تومانی دارد.

در سایت ایرانسل هم دو بسته اینترنت نامحدود ۳ ساعتی و روزانه داخلی باقی مانده است و دیگر از بسته‌های اینترنت نامحدود روزانه، هفتگی و ماهیانه خبری نیست.

هر دو اپراتور همراه اول و ایرانسل باز در یک اقدام هماهنگ شده، بسته‌های اینترنت نامحدود خود را حذف کردند. هر دو اپراتور پیش از این، چندین بسته نامحدود روزانه، هفتگی و ماهیانه داشتند که کاربران برحسب نیاز آن‌ها را خریداری و استفاده می‌کردند.

مثلا در تصویر زیر می‌توانید بسته‌های نامحدود اینترنت ایرانسل را مشاهده کنید که اینک حذف شده‌اند:

هنوز هیچ‌یک از این اپراتورها درباره حذف بسته‌های اینترنت نامحدود شبانه صحبتی نکردند و موضوع رسمی نداشتند.

همین‌طور، کاربران گزارش دادند اینترنت‌های شبانه رایگان برخی از بسته‌های روزانه ایرانسل هم حذف شده‌اند. چند روز پیش مدیرعال ایرانسل، عادت به اینترنت نامحدود روزانه را یکی از علت پایین بودن قیمت اینترنت همراه در ایران برشمرده و به سیاست ارائه بسته‌های اینترنت نامحدود اعتراض کرده بود.

باید منتظر صحبت‌ها و واکنش‌های مدیران وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره حذف بسته‌های اینترنت نامحدود باشیم.

بسته‌های نامحدود کاربران زیادی داشتند؛ به‌خصوص در میان افرادی که نمی‌توانند هزینه‌های زیادی برای خرید اینترنت روزانه با حجم بالا بدهند!


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا