اخبار ایران

بسته اینترنت هدیه همراه اول و ایرانسل برای روز مادر

همراه اول ۴ بسته متنوع و ایرانسل ۱ بسته ۲ گیگابایت داخلی هدیه می‌دهند

اپراتورهای همراه اول و ایرانسل به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و فرا رسیدن روز زن و روز مادر، هدایای خود برای مشترکان را اعلام کردند.

همراه اول بسته‌های اینترنت با تخفیفی برای مشترکان دائمی و اعتباری خود تخصیص داده است و ایرانسل ۲ گیگابایت اینترنت داخلی به همراه بسته‌های مکالمه رایگان هدیه می‌دهد.

بسته اینترنت هدیه روز مادر همراه اول

مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند از روز شنبه ۲ دی ماه تا روز دوشنبه ۴ دی ماه، با شماره‌گیری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع»، بسته‌های اینترنت ویژه‌ای با تخفیف‌های ویژه روز مادر خریداری و استفاده کنند.

بسته‌های اینترنت ویژه همراه اول برای روز مادر ۱۴۰۰ به شرح زیر هستند:

۱- بسته ۱.۵ گیگابایت ۳ روزه = ۶ هزار تومان

۲- بسته ۳ گیگابایت ۳ روزه = ۹ هزار تومان

۳- بسته ۵ گیگابایت ۱۵ روزه = ۱۵ هزار تومان

۴- بسته ۷ گیگابایت ۱۵ روزه = ۲۰ هزار تومان

بسته اینترنت هدیه روز مادر ایرانسل

ایرانسل نیز اعلام کرده است مشترکان دائمی و اعتباری این اپراتور موبایل می‌توانند روز ۳ بهمن مصادف با روز مادر یا ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با روز پدر، بسته هدیه دو گیگابایتی اینترنت پرسرعت را فعال کنند.

فعال‌سازی این بسته هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* یا مراجعه به بخش خرید بسته اینترنت پیشنهادی در برنامه ایرانسل من، امکان‌پذیر است.

مهلت استفاده از این بسته اینترنت داخلی، پایان همان روز است.

همین‌طور، مشترکان ایرانسل می‌توانند در روز مادر یا روز پدر با شماره‌گیری کد دستوری #۳*۱*۴۴۴۴*، بسته مکالمه ۵۰ دقیقه رایگان خود را به شرط ۵ دقیقه مکالمه اول، فعال کنند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا