اخبار ایران

بسته نامحدود اینترنت ایرانسل حذف شد

فقط بسته‌های شبانه حجمی ایرانسل باقی ماندند

از امروز صبح، برخی از کاربران ایرانسل خبر از حذف بسته اینترنت نامحدود شبانه دادند. بررسی ما هم نشان می‌دهد هم در وب‌سایت ایرانسل و هم در اپلیکیشن «ایرانسل من» بسته اینترنت نامحدود شبانه حذف شده است.

پیش‌تر و در سال گذشته، ایرانسل اقدام به حذف بسته‌های اینترنت نامحدود شبانه یک ماهه خود کرده بود و فقط بسته اینترنت شبانه نامحدود یک روزه از ساعت ۲ نیمه شب الی ۸ صبح باقی مانده بود که امروز ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ این بسته نیز حذف شده است.

ایرانسل در اواخر فروردین ماه نیز بسته‌های مدت‌دار و حجمی محبوب خود را حذف کرده بود و فقط بسته‌های گران‌قیمت و با حجم کم ماهیانه و دو ماهه و چهار ماهه را باقی گذاشت. این شگرد ایرانسل که با همراهی همراه اول نیز بود؛ برای افزایش درآمدها در سال جدید و پیش از اعلام تعرفه‌های جدید اینترنت موبایل صورت گرفت.

بسته اینترنت نامحدود ایرانسل

به این ترتیب، تقریبا باید با بسته‌های اینترنت نامحدود در ایران خداحافظی کنیم و احتمالا همراه اول نیز به‌زودی بسته‌های اینترنت نامحدود خود را حذف خواهد کرد تا فشار بیشتری بر مردم برای استفاده از اینترنت موبایل وارد شود.

اینترنت ایران در سال ۱۴۰۱ شرایط سختی را پشت سر خواهد گذاشت و از یک سو شاهد افزایش قیمت و فشار زیاد بر مردم برای آنلاین باقی ماندن خواهیم بود و احتمالا به سوی مصرف کمتر اینترنت پیش برویم و از سوی دیگر، شاهد کیفیت بد، قطعی‌ها و اختلال‌های زیاد و سرعت پایین خواهیم بود.

نظر شما درباره حذف بسته نامحدود شبانه اینترنت ایرانسل چیست؟ چرا ایرانسل اقدام به حذف بسته نامحدود کرده است؟ به نظر شما در اقدام بعدی، چه بسته‌ای حذف می‌شود؟


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

‫5 دیدگاه ها

  1. متاسفانه هیچکس از منافع مصرف کننده حمایت نمی کنه و اپراتورها سوء استفاده می کنن.
    ایرانسل با پر رویی تمام، بسته های مثلا نامحدود با سرعت محدود عرضه می کنه (که در چند روز اخیر تازه شرمنده شده و نام این بسته ها رو به بسته اقتصادی تغییر نام داده) که عملا حجم محدودی دارن. به عنوان مثال بسته نامحدود با سرعت ۸ مگابیت عملا حجم ۸۰ گیگابایت با سرعت ۸ مگابیت و تقریبا ۹۰ گیگابایت با سرعت افتضاح ۲۵۶ کیلو بیت داره!! در واقع باید بنویسه بسته ۸۰ گیگابایت با سرعت حداکثر ۸ مگابیت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا