اخبار ایران

شاتل به طور رسمی سیم‌کارت و اینترنت موبایل ۴.۵G معرفی کرد

دیروز؛ شرکت شاتل به طور رسمی از سیم‌کارت‌های «شاتل موبایل» و اینترنت همراه نسل‌های مختلف از جمله اینترنت ۴.۵G LTE رونمایی کرد. سیم‌کارت‌های شاتل موبایل با پیش‌شماره ۰۹۹۸ وارد بازار می‌شوند. 

شاتل موبایل یک اپراتور کاملا مجازی «Full MVNO» روی بستر تلفن همراه کشور است که به جز شبکه دسترسی رادیویی؛ تمامی خدمات یک اپراتور حقیقی موبایل از جمله مکالمه و اینترنت همراه را ارایه می‌دهد. شاتل موبایل سیم‌کارت‌های ۳G/4G با شرایط مختلف پیش‌پرداخت؛ پس‌پرداخت، ترکیبی و غیره را به مشتریان خود ارایه می‌کند. 

به گفتن مدیران شاتل موبایل؛ دیتای این اپراتور صرفاً با نسل‌های 3، ۳.۷۵، ۴ و ۴.۵ کار می‌کند و اینترنت نسل دوم یا ۲G در آن ارائه نمی‌شود و مشترک برای دریافت خدمات اینترنت، باید موبایلی داشته باشد که دست کم از نسل سوم شبکه همراه پشتیبانی کند. در حال حاضر؛ اینترنت موبایل پرسرعت ۴.۵G شاتل موبایل در ۵۸۰ شهر کشور ارایه می‌شود.

تعرفه هزینه‌های اپراتور موبایل شاتل به سرح زیر است:

  • هزینه هر دقیقه مکالمه درون شبکه ۵۵۵ ریال

  • هزینه هر دقیقه مکالمه خارج شبکه ۸۸۸ ریال

  • پیامک انگلیسی ۲۲۲ ریال

  • پیامک فارسی ۱۱۱ ریال

  • پیامک خارج از کشور ۱۵۰۰ ریال

  • اینترنت همراه به ازای هر کیلوبایت ۰.۰۷۵ تا ۰.۶ ریال

شاتل می‌گوید به‌زودی اینترنت ثابت TD-LTE نیز راه‌اندازی خواهد شد. قرار است اینترنت TD-LTE شاتل روی فرکانس ۲۶۰۰ مگاهرتز ارایه شود. شاتل موبایل وعده داده است تجربه حقیقی همگرایی خدمات ثابت و سیار را برای مشتریان‌اش فراهم کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سیم‌کارت‌های شاتل موبایل می‌توانید با شماره تلفن 09981000000 تماس بگیرید یا سری به سایت شاتل موبایل بزنید.

راه‌اندازی اپراتور شاتل موبایل به‌خصوص برای اینترنت همراه و ثابت بسیار خبر خوشی است چون می‌تواند بازار رقابت در این بخش را داغ‌تر و خدمات و انتخاب‌های بهتری برای کاربران فراهم کند. سعی می‌کنیم در آینده بیشتر درباره سیم‌کارت‌های شاتل موبایل؛ سرعت اینترنت و مواردی دیگرشان روی سایت شبکه‌چی اطلاع‌رسانی کنیم. 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

یک دیدگاه

  1. اینطوری که پیش میره فکر می کنم مودم ADSL تا سه چهار سال آینده نداشته باشیم!!
    الان شاتل فردا آسیاتک پس فردا صبانت پس اون فردا های وب بعدش هم شرکتای دیگه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا