اخبار ایران

مبین‌نت طرح پاییزه مشترکان TD-LTE را معرفی کرد: ۴۸۰ گیگابایت روزانه و یک ترابایت شبانه با سرعت ۴۰ مگابیت

شرکت مبین‌نت از طرح پاییزه خود برای مشترکان اینترنت ثابت TD-LTE پرده برداشت. در این طرح؛ کاربران می‌توانند یک سرویس ۶ ماهه اینترنت با سرعت ۴۰ گیگابیت به قیمت ۴۲۰ هزار تومان خریداری کنند.

کاربرانی که در هنگام تمدید سرویس خود؛ طرح ۶ ماهه را انتخاب کنند؛ می‌توانند از ۴۸۰ گیگابایت حجم ترافیک روزانه و ۱۰۰۰ گیگابایت حجم ترافیک شبکه (از ساعت ۲ الی ۷ بامداد) استفاده کنند. سرعت این سرویس اینترنت ۴ الی ۴۰ مگابیت است. 

اینترنت TD-LTE نیاز به مودم و سیم‌کارت دارد ولی از شبکه‌های موبایل استفاده نمی‌کند و به صورت بی‌سیم بود و سرعت بیشتری ارایه می‌کند. سرویس اینترنت TD-LTE مبین‌نت حداکثر سرعت ۴۰ مگابیت را پشتیبانی می‌کند. 

برای مشاهده استان‌ها و شهرهایی که زیر پوشش اینترنت TD-LTE مبین‌نت قرار دارند؛ به اینجا مراجعه کنید. 

مبین‌نت می‌گوید علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح پاییزه این شرکت می‌توانند به سایت مبین‌نت مراجعه کنند یا با شماره تلفن ثابت ۱۵۷۵ تماس بگیرند.

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا