اخبار ایران

یک سال اینترنت رایگان هدیه همراه اول برای استفاده از سیم کارت غیر فعال

اگر ۹۰ روز است از سیم کارت خود استفاده نکردید؛ کافی است آن را روشن نگه دارید

اگر می‌خواهید از همراه اول «یک سال اینترنت رایگان» هدیه بگیرید؛ سیم کارت غیرفعال خود را روی گوشی قرار داده و روشن کنید.

امروز، روابط عمومی همراه اول از طرحی پرده‌برداری کرد که در آن همه مشترکان سیم‌کارت‌های همراه اولی که ۹۰ روز یا بیشتر از سیم کارت خود استفاده نکردند؛ می‌توانند با روشن کردن سیم کارت، در قرعه‌کشی اینترنت هدیه ۱۲ ماهه شرکت کنند.

این طرح تا پایان تابستان ۱۴۰۲ است و قرعه‌کشی در نیمه دوم مهر ماه ۱۴۰۲ انجام می‌شود.

یک سال اینترنت هدیه

یک سال اینترنت رایگان

همراه اول می‌گوید آن دسته از مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری که  حداقل طی ۹۰ روز منتهی به اجرای این کمپین، هیچ‌گونه فعالیتی اعم از ترافیکی و درآمدی نداشته‌اند؛ می‌توانند با روشن نگه داشتن سیم کارت خود، در این قرعه‌کشی بزرگ شرکت کنند.

در این طرح، به هزار نفر به قید قرعه، یک سال اینترنت هدیه داده خواهد شد. البته، همراه اول در اطلاعیه خود مشخص نکرده که دقیقا یک سال اینترنت رایگان به چه صورتی است و مثلا ماهیانه یک حجم مصرف است یا یک سال نت نامحدود محسوب می‌شود.

همراه اول می‌گوید نیازی به ثبت‌نام، خرید بسته و مکالمه با سیم‌کارت نیست و صرفا باید سیم‌کارت روشن و فعال باشد.

روش‌های دیگر دریافت اینترنت هدیه

اگر سیم کارت غیر فعال خود را روشن کنید؛ علاوه بر شرکت در این قرعه‌کشی، می‌توانید از هدایا و بسته‌های اینترنت هدیه ماهیانه همراه اول نیز استفاده کنید.

با تبدیل سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی یا خرید سیم کارت اعتباری یا دائمی جدید باز هم چند ده گیگ نت رایگان دریافت خواهید کرد.

دریافت سیم کارت دائمی جوانان، نصب اپلیکیشن «همراه من» و پرداخت به موضع قبض، روش‌های دیگر دریافت اینترنت رایگان از همراه اول است.

اگر شما برنده یک سال اینترنت رایگان همراه اول شوید؛ دوست دارید ماهیانه چقدر اینترنت موبایل داشته باشید؟


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا