اخبار ایران

۴۴ گیگابایت اینترنت رایگان از ایرانسل هدیه بگیرید

البته اگر خوش شانس باشید و در گردونه جایزه برنده شوید

ایرانسل از هدایا و بسته‌های خود به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر ۱۴۰۱ رونمایی کرد.

این اپراتور موبایل، یک بسته اینترنت رایگان ۴۴ گیگابایتی و یک بسته مکالمه رایگان برای مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته است.

به گفته روابط عمومی ایرانسل، مشترکان ایرانسل می‌توانند به ازای ۵ دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، ۵۰ دقیقه ادامه آن مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند.

این هدیه، به مناسبت دهه فجر، قابل فعال‌سازی و استفاده است و تا پایان روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، اعتبار دارد.

مکالمه هدیه ایرانسلی، با شماره‌گیری کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* و یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل من، در دسترس مشترکان ایرانسل است.

۴۴ گیگ اینترنت هدیه ایرانسل

تمام مشترکان اینترنت همراه ایرانسل، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، می‌توانند با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز در سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه ۴۴ گیگابایتی، امتحان کنند.

این بسته، روزانه به ۴۰۰ نفر از مشترکان ایرانسل تعلق می‌گیرد و هر مشترک، طی روزهای دهه فجر، یک بار امکان دریافت آن را دارد. مهلت استفاده از این بسته هدیه، تا پایان همان روز است.

همراه اول نیز به مناسبت شروع دهه فجر، سه بسته اینترنت با حجم اضافه معرفی کرده است.

اپراتورهای موبایل همراه اول و ایرانسل، در حالی که بخش بزرگی از بازار موبایل و اینترنت همراه کشور را در دست دارند ولی همیشه هدایای آن‌ها به مناسبت‌های ویژه، شرطی است.

مثلا، ایرانسل می‌گوید اگر در گردونه جایزه برنده شدید؛ بسته اینترنت رایگان ۴۴ گیگی را دریافت خواهید کرد و همراه اول صرفا با خرید یکی از بسته‌های مشخص شده، حجم بیشتری دریافت می‌کنید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا