اخبار ایران

مبین‌نت اینترنت TD-LTE را در نمایشگاه تلکام ۲۰ درصد ارزان کرد

شرکت ارتباطات مبین‌نت به مناسبت نمایشگاه تلکام ۲۰۱۷؛ اینترنت پرسرعت بی‌سیم TD-LTE خود را با شرایط ویژه عرضه می‌کند. 

این شرکت طی اطلاعیه‌ای گفت: «کلیه بازدیدکنندگان از غرفه مبین‌نت در طول روزهای برگزاری این نمایشگاه می‌توانند یک سال اینترنت پرسرعت بی‌سیم بر بستر فناوری TD-LTE به همراه مودم، ۱۰ گیگابایت حجم روزانه، ۱۰ گیگابایت حجم شبانه و نصب رایگان را با ۲۰ درصد تخفیف ویژه نسبت به قبل و تنها با پرداخت ۱۰۴ هزار تومان خریداری کنند.»

همچنین، این شرکت‌های طرح تشویقی تعویض مودم‌های مختلف وایمکس با مودم‌های TD-LTE را در این نمایشگاه ارایه می‌دهد. این شرکت اعلام کرده است که به طور رایگان مودم‌های دوگانه را با مودم‌های TD-LTE و سرویس اینترنت ۱۰ گیگابیت روزانه به علاوه ۱۰ گیگابیت شبانه تعویض می‌کند. 

دیگر مودم‌های وایمکس این شرکت نیز تنها با مبلغ ۵۰ هزار تومان قابل تعویض با مودم‌های جدید TD-LTE هستند. 

مبین‌نت در غرفه خود واقع در سالن‌های ۸ و ۹ امکان تجربه اینترنت پرسرعت بی‌سیم TD-LTE با سرعت تا ۴۰ مگابیت بر ثانیه را نیز به بازدیدکننده‌ها می‌دهد. 

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران تله‌کام ۲۰۱۷ از ۲۴ الی ۲۷ مهرماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، از ساعت ۹ الی ۱۷ برگزار می‌شود. 

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا