اخبار ایران

در نمایشگاه کتاب اینترنت TD-LTE مبین‌نت با ۱۰۰ گیگابایت حجم هدیه بگیرید

شرکت مبین‌نت طرح فروش اینترنت TD-LTE با ۱۰۰ گیگابایت حجم رایگان به مناسبت نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی مبین‌نت، در طول روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب، علاقه‌مندانی که برای اولین بار اینترنت پرسرعت بی‌سیم TD-LTE مبین‌نت را خریداری کنند، در کنار طرح خریداری‌ شده ۱۰۰ گیگابایت حجم هدیه نیز به‌ صورت گیگ‌پک دریافت خواهند کرد. این گیگ‌پک در بانک هدایای مشترکین رزرو شده و از لحظه‌ فعال‌سازی ۲۹ روز مهلت استفاده خواهد داشت.

علاوه بر این مشترکین وایمکس مبین‌نت نیز می‌توانند در نمایشگاه کتاب با شرایط ویژه اینترنت وایمکس خود را به TD-LTE ارتقا دهند.

مبین‌نت در نمایشگاه کتاب تهران واقع در مصلی بزرگ تهران، در غرفه‌های ۱۶، ۴۴ و ۲۷ منتظر علاقه‌مندان است. 

همیشه ثبت‌نام حضوری سرویس‌های اینترنت، علاوه بر هدایا و جوایز رایگانی که دارند؛ فرصتی فراهم می‌کنند از نزدیک با کارشناسان فروش و همین‌طور نیروهیا فنی شرکت‌های ارایه‌دهنده اینترنت صحبت کنید و سوالات‌تان را ازشان بپرسید.

نمایشگاه کتاب تهران از ۱۲ الی ۲۲ اردیبهشت ماه در مصلی بزرگ تهران دایر است.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا