اخبار ایران

مبین‌نت تعرفه سرویس‌های اینترنت TD-LTE را به دو سال قبل برگرداند

همان‌طور که انتظار می‌رفت؛ افزایش قیمت اینترنت پس از ADSL و ۴G FDD به TD-LTE رسید.

شرکت مبین‌نت تقریبا از دو هفته پیش تعرفه‌های سرویس‌های خود را به‌روز کرده و کاربرانی که می‌خواهند سرویس‌های قبلی خود را تمدید کنند؛ با افزایش قیمت ۱۸ درصدی مواجه می‌شوند.

امروز روابط عمومی شرکت مبین‌نت طی اطلاعیه عمومی، برخی از دلایل و ضرورت‌های این افزایش قیمت اینترنت را بیان کردند.

مبین‌نت می‌گوید «بنا بر سیاست‌های بازار اینترنت ثابت بی‌سیم» طرح‌ها و تعرفه‌های خود در سال‌های اخیر را ثابت نگه داشته و حتی کاهش داده است اما در سال جاری در بسیاری از حوزه‌ها از جمله «تأمین ارز موردنیاز، قیمت زیرساخت‌ها و تجهیزات موردنیاز» افزایش قیمت داشتند.

به گفته این اپراتور، افزایش قیمت‌ها در بخش‌های مختلف این شرکت را ناگزیر کرده سیاست‌های تشویقی خود را حذف کرده و قیمت طرح‌ها به تعرفه‌های سال ۱۳۹۵ بازگردانده شوند.

افزایش ۱۸ درصدی قیمت طرح‌های تمدید اینترنت برای کاربران این اپراتور نیز به دلیل بالا و نتیجه‌ افزایش قیمت در بسیاری از تجهیزات فنی و هزینه‌های سرسام‌آور نگهداری شبکه‌های بی‌سیم بوده است.

در اطلاعیه مبین‌نت آمده است:

«علی‌رغم بروز افزایش قیمت چندین درصدی در تمامی بخش‌های جامعه و اینترنت کشور، قیمت اینترنت خود را صرفاً به قیمت‌های دوسال گذشته برگردانده است.»

لازم به ذکر است که با وجود افزایش قیمت تعرفه‌های اینترنت TD-LTE مبین‌نت؛ باز هم در مقایسه با اینترنت ADSL و به‌ویژه اینترنت ۴G سیار، بسیار ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر است.

کاربران پرمصرف اینترنت بی‌سیم ثابت می‌توانند بسته‌های اینترنت TD-LTE با حجم‌های بالا و حجم‌های رایگان شبانه دریافت و استفاده کنند که بسیار به‌صرفه‌تر از سایر اینترنت‌های کشور است.

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا