اخبار ایران

عیدی نیمه شعبان شاتل موبایل: یک هفته اینترنت رایگان نامحدود برای مشترکان سیم‌کارت‌های ۳G و ۴G

پس از ایرانسل که بسته اینترنت ۳ گیگابایت ویژه نیمه شعبان معرفی کرد؛ شاتل موبایل هم از عیدی نیمه شعبان خود رونمایی کرد که البته به نظر می‌رسد عیدی جذاب‌تری باشد.

به گزارش روابط عمومی و سایت شاتل موبایل، مشترکانی که سیم‌کارت‌های ۳G و ۴G دارند؛ می‌توانند به مدت یک هفته از اینترنت رایگان شاتل موبایل استفاده کنند.

این برنامه شامل کلیه مشترکان جدید و قدیمی شاتل موبایل شده و در قالب سرویس اختصاصی «شاتل موبایل پلاس» اینترنت همراه نامحدود، هدیه می‌گیرند.

زمان شروع این طرح از روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه به مدت یک هفته است. تمام مشترکین شاتل موبایل در صدها شهر کشور مشمول طرح شاتل موبایل پلاس شده و می‌توانند از اینترنت نامحدود رایگان ۳G و ۴G استفاده کنند.

افزون بر این، در این بازه زمانی کلیه مشترکین قدیمی و جدیدی که تا پیش از ساعت ۲۴ روز جمعه ۳۰ فروردین نسبت به فعال‌سازی و برقراری اولین تماس از سیم‎کارت‌های خود اقدام کرده باشند، با حضور در مناطق و شهرهای تحت پوشش خدمات شاتل موبایل پلاس به صورت رایگان و تا سقف مصرف منصفانه ۲۰ گیگابایت، اینترنت هدیه دریافت خواهند کرد.

شاتل موبایل می‌گوید مشترکین این اپراتور می‌توانند از طریق سایت شاتل موبایل یا شماره تلفن همراه ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ اطلاعات بیشتری درباره طرح اینترنت هدیه نیمه شعبان کسب کنند.

به‌روزرسانی: یکی از کاربران توییتر خبر یک هفته اینترنت رایگان شاتل موبایل را پیگیری کرده و حتی با خود نماینده شرکت شاتل موبایل مکالمه داشته است.

ظاهرا این طرح فقط برای مشترکینی است که در محدوده طرح «شاتل موبایل پلاس» هستند. البته، در خبر هم آمده:

« … با حضور در مناطق و شهرهای تحت پوشش خدمات شاتل موبایل پلاس به صورت رایگان …»

پس دوستان بدون آگهی و اطمینان از رایگان بودن اینترنت خود، اقدام به مصرف حجم زیاد اینترنت نکنند که بعدا متضرر شده و هزینه زیادی متحمل شوند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا