اخبار ایران

همراه اول از بسته اینترنتی «سحر تا افطار» رونمایی کرد؛ ۷ گیگابایت ۷ هزار تومان ۷ روزه

همراه اول به مناسبت ماه مبارک رمضان از بسته اینترنت «سحر تا افطار» رونمایی کرد. بسته‌ای که مخصوص ایام ماه مبارک رمضان است و از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برد.

به گزارش روابط عمومی همراه اول:

«تمامی مشترکان اپراتور اول ارتباطی می‌توانند تا ۱۵خردادماه «بسته اینترنت سحر تا افطار» با حجم ۷ گیگابایت با قیمت ۷ هزار تومان و با مدت اعتبار ۷ روز را خریداری کنند.»

این بسته در بازه زمانی سحر تا افطار (۴ صبح تا ۸ شب) قابلیت استفاده دارد و شامل یک بسته هدیه ترافیک نامحدود رایگان برای استفاده از اپلیکیشن آموزش جامع قرآن است.

تمامی مشترکان این اپراتور می‌توانند با شماره گیری کددستوری #۶۷۱*۱۰۰* نسبت به فعال‌سازی این بسته اقدام کنند و با شماره گیری #۱۰*۱۰۰* از وضعیت بسته خود مطلع شوند.

روابط عمومی همراه اول اشاره دارد که مشترکان این اپراتور می‌توانند این بسته را همزمان با هر نوع بسته اینترنتی دیگری فعال کنند. به علاوه، علاقه‌مندان می‌توانند برای دانلود اپلیکیشن آموزش جامع قرآن به این نشانی مراجعه کنند.

گفتنی است هزینه یک بسته اینترنت ۶ گیگابایت ۷ روزه همراه اول ۲۰ هزار تومان است. اکنون، همراه اول بسته اینترنت سحر تا افطار را با قیمت ۷ هزار تومان (هر گیگابایت یک هزار تومان) عرضه می‌کند.

مدت زمان استفاده از این بسته از زمان فعال‌سازی به مدت یک هفته است. اعتبار خرید این بسته هم تا پایان ماه مبارک رمضان است.

برای مشاهده دیگر بسته‌های اینترنت همراه اول می‌توانید به اینجا مراجعه کنید. افزون بر این، برای آگاهی از بسته‌های اینترنت مقرون‌به‌صرفه همراه اول به مطلب زیر مراجعه کنید:

بسته‌های اینترنت مقرون‌به‌صرفه همراه اول


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا