اخبار ایران

نمایشگاه الکامپ ۲۵ از فردا با شعار «آینده‌ای بهتر» آغاز می‌شود

بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ از فردا، ۲۷ تیرماه آغاز به کار می‌کند و به مدت ۴ روز تا ۳۰ تیرماه ادامه دارد. 

مانند سال‌های گذشته، نمایشگاه الکامپ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

در نمایشگاه الکامپ امسال هم شاهد بخش‌های الکام استارز، الکام جابز، الکام گیمز و تاکز خواهیم بود. شنیده‌ها می‌گویند امسال به دلیل استقبال زیاد از استارتاپ‌ها، بخش الکام استارز در ۶ سالن برگزار می‌شود. سال‌های گذشته ۴ سالن به الکام استارز اختصاص داده شده بود.

شعار نمایشگاه الکامپ امسال هم «آینده‌ای بهتر» انتخاب شده است. علاوه‌بر شعار اصلی الکامپ امسال یعنی «آینده بهتر»، هر یک از بخش‌های این نمایشگاه شعاری ساخته‌شده از این عبارت خواهند داشت.

 از ویژگی‌های نمایشگاه امسال، در نظر گرفتن بخش خاصی با عنوان توان تک‌ است. هدف این بخش، حمایت از حضور و عرضه‌ی توانمندی‌های معلولان کشور در زیست بوم فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

ستاد برگزاری الکامپ قرار است در مراسمی، به معرفی و تقدیر از شرکتی بپردازد که در ارائه‌ی محصول، جامعه‌ی توان‌یابان کشور را در نظر گرفته باشد.

دبیر الکامپ ۲۵ در نشست خبری این نمایشگاه از افزایش استقبال شرکت‌های سخت‌افزاری نسبت به سال‌های گذشته خبر داد ولی احتمالا باز هم شرکت‌های خدماتی و نرم‌افزاری غالب نمایشگاه را در دست خواهند داشت.

قرار است برترین شرکت‌ها در حوزه‌های جدید فناوری مانند اینترنت اشیا، بلاک‌چین، رمز ارز، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، پردازش ابری، فین تک، دیتا ماینینگ و بیگ دیتا نیز معرفی شوند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا