اخبار جهان

ایرانسل فروش گوشی ایرانی ویرا V5 را با قیمت ۳ میلیون تومان و ۶۰ گیگابایت اینترنت رایگان آغاز کرد

ایرانسل بی‌سروصدا و چراغ خاموش فروش گوشی ایرانی ویرا V5 را روی فروشگاه خود آغاز کرده است.

ویرا وی ۵ یکی از گوشی‌هایی است که توسط شرکت صاایران تولید می‌شود و چند ماه پیش خبر عرضه آن توسط ایرانسل در رسانه‌ها منتشر شده بود.

این اسمارت‌فون دو سیم‌کارته دارای صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی با دقت تصویر ۱۲۸۰ در ۶۰۰ پیکسل و نسبت صفحه‌نمایش ۱۶:۹ است. این گوشی از شبکه‌های ارتباطی ۳G و ۴G پشتیبانی می‌کند و به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده است و از پردازنده چهار هسته‌ای و ۶۴ بیتی MT6761VWB استفاده می‌کند.

ویرا وی ۵ از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می‌کند و دوربین پشتی آن سه‌گانه به همراه یک دوربین سلفی در جلو است. روی این گوشی اندروید ۹ نصب شده است و به گفته ایرانسل قابلیت  به‌روزرسانی دارد.

باتری ۳۵۰۰ میلی‌متری روی این گوشی سوار شده و فقط در رنگ مشکی عرضه می‌شود. ایرانسل همراه با این گوشی یک سیم‌کارت دائمی و ۵۹ گیگابایت اینترنت رایگان عرضه می‌کند.

مشخصا این گوشی برای بخش پایین بازار موبایل و مصارف دانش‌آموزی و دانش‌جویی از سوی صاایران تولید و توسط ایرانسل عرضه می‌شود.

ایرانسل سعی کرده برای خریداران مزایای ویژه‌ای مانند ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی ۳۰ روزه، شش ماه مکالمه نیم بها با تمام خطوط داخلی، ۴ گیگابایت اینترنت رایگان ۷ روزه (در هر ماه تا ۶ ماه)، ۵ گیگابایت اینترنت رایگان (هر ماه ۱ گیگابایت از ماه دوم) و ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان یک ماهه در نظر بگیرد.

قیمت این گوشی روی سایت ایرانسل ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان درج شده است و فعلا فقط برای کاربران تهرانی ارسال می‌شود.

اوایل مهرماه که خبر تولید دو گوشی هوشمند توسط شرکت صاایران برای ایرانسل منتشر شده؛ طی مقاله‌ای مشخصات کامل این دو گوشی را بررسی کردیم.

ظاهرا فعلا گوشی ویرا V5 آماده عرضه به بازار شده و هنوز خبری از گوشی ویرا V6 نیست که نسبت به ویرا وی ۵ رده بالاتر و مشخصات بهتری بود.

اگر علاقه‌مند هستید مشخصات ارتباطی ویرا وی ۵ را بدانید؛ باید بگوییم این گوشی از وای‌فای ۸۰۲.۱۱ac دو بانده پشتیبانی می‌کند و به یک مودم LTE Cat ۴ مجهز شده است. مودم‌های Cat ۴ حداکثر سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیتی و حداکثر سرعت آپلود ۵۰ مگابیتی دارند و از تجمیع فرکانس پشتیبانی نمی‌کنند.

نظر شما درباره این گوشی، مشخصات و قیمت آن چیست؟ واقعا می‌تواند نیازهای بخش پایین بازار مانند نیازهای دانش‌آموزان را جوابگو باشد؟


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا