استارلینک به ۳ میلیون مشترک در ۹۹ کشور رسید

اینترنت ماهواره‌ای ایلان ماسک دارد به سرعت رشد و هر روز مشتریان بیشتری جذب می‌کند

ایلان ماسک از ۳ میلیونی شدن مشترکان استارلینک خبر داد و گفت اکنون این سرویس اینترنت ماهواره‌ای در ۹۹ کشور جهان، در دسترس است.

به گزارش سایت teslarati، اعضای تیم استارلینک به همراه ایلان ماسک، رئیس شرکت اسپیس ایکس با ارسال ویدئویی در شبکه اجتماعی ایکس، عبور مشترکان استارلینک از ۳ میلیون نفر را جشن گرفتند و آن را یک نقطه عطف بزرگ در مسیر رشد این شرکت عنوان کردند.

تیم استارلینک با قدردانی از همه مشترکانی که در طول این سال‌ها، از سرویس آن‌ها استفاده کردند؛ گفتند اینترنت استارلینک آماده ورود به بازارها و کشورهای دیگر است.

بیش از ۳ میلیون مشتری در نزدیک به ۱۰۰ کشور، برای یک سرویس اینترنت ماهواره‌ای، دستاورد بزرگی است و اکنون باید Starlink را یک سرویس اینترنتی قانونی قوی و چشم‌گیر دانست.

دیش اینترنت استارلینک

اینترنت استارلینک، اولین سرویس بتای عمومی خود را در اکتبر ۲۰۲۰ آغاز کرد و در کمتر از ۴ سال موفق شده است بیش از ۳ میلیون مشتری در سراسر جهان داشته باشد.

شرکت اسپیس‌ایکس، مالک استارلینک در فوریه ۲۰۲۱ اعلام کرد فقط ۱۰ هزار کاربر دارند و در دسامبر ۲۰۲۲ نزدیک به ۱ میلیون کاربر داشتند؛ به همین منوال در سپتامبر ۲۰۲۳ به ۲ میلیون کاربر رسیدند.

این موضوع نشان می‌دهد استارلینک در حال طی کردن یک رشد بسیار سریع است.

هدف اولیه راه‌اندازی اینترنت ماهواره‌ای استارلینک، رساندن اینترنت به نقاطی بوده که دسترسی به اینترنت ندارند. استارلینک شامل چندین سرویس است و برای مشتریان خانگی و مسکونی از ۱۲۰ دلار در ماه آغاز می‌شود.

در خطوط هواپیمایی، کشتی‌های کروز، وقوع حوادث و بحران‌های طبیعی یا جنگ‌های بین کشورها از اینترنت استارلینک استفاده می‌شود.

چندی پیش، اعلام شد استارلینک پس از ۴ سال به سوددهی رسیده است و ایلان ماسک از گران شدن سرویس moblie global خبر داد یا روتر استارلینک از کیت گران قیمت Flat HP حذف شد.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا